Zou best wel eens kunnen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:17 schreef XDo het volgende:
Denk dat Gakpo hierom die tweede penalty nam. Schaamde zich voor z’n collega.
Er staat sinds eeuwen weer eens een Zeeuw in Oranje, en meneer is het met 90 % van de liefhebbers en kijkers niet eens.quote:
Denken dat je zo belangrijk bentquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er staat sinds eeuwen weer eens een Zeeuw in Oranje, en meneer is het met 90 % van de liefhebbers en kijkers niet eens.Kan natuurlijk ook komen doordat ik het topic heb geopend. Die kans lijkt me waarschijnlijker.
Ik denk dus ik besta. En jij ? Denk daar maar eens over na.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denken dat je zo belangrijk bent.
Hoera.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dus ik besta. En jij ? Denk daar maar eens over na.
Verder nog iets te melden ?quote:
Precies, slecht amateur toneel dus.quote:
Fraai staaltje fophef dus.quote:
Zoals de walgelijk Platini na het Heizeldrama. Later bleek ie ook nog eens corrupt te zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:25 schreef Durmada het volgende:
Vrij ongepast in een veredeld oefenpotje ja. Maar het is zo'n goede Christen hè. Naastenliefde is hem niet vreemd.
Een assistent-trainer die met succes gereanimeerd is vergelijken met Heizeldramaquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals de walgelijk Platini na het Heizeldrama. Later bleek ie ook nog eens corrupt te zijn.
Jouw reactie past dan precies op dit inmiddels kutforum. Ow wee, er wordt een topic geopend in VBL. Hoe durft ie. Het loopt echt de spuigaten uit.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
Het is wat zeg
Wat een ophef om niks tegenwoordigiedere kutsite weer met een ophef artikel om zo wat kliks binnen te scoren.
En hier wordt er dus vrolijk aan meegedaan.
Ga door mijn vriend. Ik ga voetballe kijke. Hier word je niet blij van. Succes verder.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een assistent-trainer die met succes gereanimeerd is vergelijken met Heizeldrama.
Dat moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jouw reactie past dan precies op dit inmiddels kutforum. Ow wee, er wordt een topic geopend in VBL. Hoe durft ie. Het loopt echt de spuigaten uit.
Hij geeft zijn mening en sluit je topic niet, ik begrijp niet wat er nu mis is?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jouw reactie past dan precies op dit inmiddels kutforum. Ow wee, er wordt een topic geopend in VBL. Hoe durft ie. Het loopt echt de spuigaten uit.
Hij voelt zich altijd aangevallenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij geeft zijn mening en sluit je topic niet, ik begrijp niet wat er nu mis is?
Waarom niet? Overduidelijk was bekend dat het goed ging met de man. Dan is het toch over tot de orde van de dag?quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Wout is qua aanvoelen van sociaal gepast gedrag niet het scherpste mes in de la. Dit had ie gewoon in mijn ogen niet zo moeten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |