Ik ook, maar dat kan ik thuis maken. En curryworst vond ik ook erg lekkerquote:
Krijg de rambam!quote:
Ja ik ben dus weer een beetje weggedommeld nu ik Capaldi kijk. Weet niet wat het is, algeheel veel Who aaneen of Capaldi, maar ik herinner me van de eerste keer met hem ook al zo weinig.quote:Op maandag 18 november 2024 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel, ben je nog Doctor Who aan het kijken? Ik ben bij Doctor Jodie en ik vind het een stuk minder slecht dan de eerste keer. Niet erg diepgaand, dat is wel jammer.
Ik was een beetje vergeten wat een eindbaas Cappaldi was
Meer info gaarne.quote:Op maandag 18 november 2024 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
En richting de 100 piek aan besparingen per maand () aan het sprokkelen met black friday deals!
Ik moet ook nog internet en 2 mobiele aboos. Spill!quote:Op maandag 18 november 2024 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vnl internet, maar ook 2 mobiele aboos en dan stapelkorting en de hele rambam
Het is maar waar je op let bij het binnenrijden van een stad maar het valt in Düsseldorf ook wel een beetje op, net als vlak voor station Brussel Noord overigens.quote:Op maandag 18 november 2024 18:32 schreef derLudolf het volgende:
Als je Düsseldorf Hbf binnen komt het de trein kom je overigens langs een enorm Laufhaus, zeg maar de ramen van de Wallen maar dan in een flat. Vanuit de trein zijn de dames en hun kamernummer zichtbaar
Ja zo hebben wij er in Münster ook 6 gedaan. Dat telt als éénquote:Op maandag 18 november 2024 20:47 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb denk ik een paar jaar terug in 1 weekend minstens 7 kerstmarkten bezocht in Berlijn![]()
Ik hou van de kerstsfeer. Je moet wel savonds gaan, overdag voelt het toch meer als een trieste markt met veel rommel.
En kerstmarkt eten
Nee als ze echt anders zijn niet vind ikquote:Op maandag 18 november 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo hebben wij er in Münster ook 6 gedaan. Dat telt als één
quote:Op maandag 18 november 2024 20:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee als ze echt anders zijn niet vind ik![]()
Dus niet meer van hetzelfde op een ander plein.
quote:Op maandag 18 november 2024 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Münster hebben ze er 6 en ze zijn allemaal anders
Voor jou mag het hele jaar kerst zijn?quote:Op maandag 18 november 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik moet echt wel veel meer kerstmarkten
Nee dan is het niet meer bijzonderquote:Op maandag 18 november 2024 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor jou mag het hele jaar kerst zijn?
Ik zag op insta een filmpje van een achternichtje uit Australië. Die is direct na halloween begonnen met kerstversiering in huis en is nu klaar. De kerstafdeling bij Intratuin is er niets bijquote:Op maandag 18 november 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar vanavond ben ik lekker kerstmarkterig ja, dat klopt
Oh nee ik heb eigenlijk niks van kerstdecoratie in huisquote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag op insta een filmpje van een achternichtje uit Australië. Die is direct na halloween begonnen met kerstversiering in huis en is nu klaar. De kerstafdeling bij Intratuin is er niets bij
quote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee ik heb eigenlijk niks van kerstdecoratie in huisIk heb net het boekje voor die niet-besloten meet naar de drukker gestuurd en dat was wel alles wat ik eraan gedaan heb vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |