Geen idee, afwachten maar..quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is dit de moeite waard? Maw is dit net zoiets als de vorige hearing of toch wat anders?
De behandelde cases:quote:U.S. military aircrews provided two reports that identified flight safety concerns, and three reports described pilots being trailed or shadowed by UAP. To date, AARO has no indication or confirmation that these activities are attributable to foreign adversaries.
De verdeling van de opgeloste cases:quote:“There are interesting cases that I — with my physics and engineering background and time in the [intelligence community] — I do not understand and I don’t know anybody else who understands,”
Eerste deel over de Netflix serie van George Knapp, dan over de hoorzitting van vorige week, en nog even over de nieuwe Trump administratie en de mensen die Trump aanstelt.quote:Er broeit wat in de wereld van ufo’s.
De Volkskrant maakt er een potje van.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Goed interview met Taede Smeedes op Telegraaf.nl.
‘Trump in het geheim op de hoogte van ufo-problematiek’
Dit is echt top die aandacht. Mooie beschrijving ook.quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
3 voorbeelden uit de UAP hearing van zonet:
[ x ]
Nadere beschrijving van de casus van de agent:
[ x ]
Hier moet toch beeldmateriaal van zijn. Openbaar maken die hap.
Als jij nou kijkt en hier de highlights terugmeld..quote:Op woensdag 20 november 2024 07:49 schreef NoFoksGiven het volgende:
Heb de hearing gisteravond niet kunnen kijken. Is het de moeite waar om terug te kijken vanavond, of beter om even de highlights (als ze er waren) terug zoeken op X?
Ik beloof nog nietsquote:Op woensdag 20 november 2024 11:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Als jij nou kijkt en hier de highlights terugmeld..![]()
Ik heb alleen wat via twitter gezien. Vooral aandacht voor:
- Susan Gough die pontificaal achter Kosloski zit
- Kosloski komt met verklaringen voor Go-Fast video en Aguadilla
- 3 voorbeeldcases die ik eerder noemde
Nee. Het leek wel team Mick Westquote:Op woensdag 20 november 2024 07:49 schreef NoFoksGiven het volgende:
Heb de hearing gisteravond niet kunnen kijken. Is het de moeite waar om terug te kijken vanavond, of beter om even de highlights (als ze er waren) terug zoeken op X?
Ik heb alleen vanuit de auto een deel van de ThatUFOPodcast erover teruggehoord. Zo te horen weinig gemist. Gillibrand lijkt team AARO, en de hearing lijkt erop bedoeld om AARO te rebranden en aan te nemen dat ze nu wel betrouwbaar zijn. Dat was even mijn take op deze sessie.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Als jij nou kijkt en hier de highlights terugmeld..![]()
Ik heb alleen wat via twitter gezien. Vooral aandacht voor:
- Susan Gough die pontificaal achter Kosloski zit
- Kosloski komt met verklaringen voor Go-Fast video en Aguadilla
- 3 voorbeeldcases die ik eerder noemde
Dus je hebt hoogwaardige technologie, om ergens stiekum te vliegen en plakt er vervolgns lampjes op voor het zicht? Doet me altijd denken aan de UFO met raampjes, het is geen fucking vliegtuig.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Volgen jullie dat 'drones' verhaal boven de Amerikaanse basis in Engeland? Ik blijf het maar tegenkomen de laatste dagen, maar geen idee of het wat substantieels is.
Mysterious Drones Have Descended Again On U.S. Air Bases In The United Kingdom
Dagenlang onbekende drones boven een luchtbasis. Er zouden F15's op uit zijn gestuurd om te onderzoeken.
Ik ken de protocollen niet, maar je zou verwachten dat ze die dingen - boven een luchtmachtbasis - heel snel uit de lucht halen.
[ x ]
[ x ]
De vraag of het lampjes zijn.quote:Op donderdag 28 november 2024 03:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dus je hebt hoogwaardige technologie, om ergens stiekum te vliegen en plakt er vervolgns lampjes op voor het zicht? Doet me altijd denken aan de UFO met raampjes, het is geen fucking vliegtuig.
Tja, we kennen de verhalen. En iedere case is weer anders, het kan ook gewoon Rusland zijn, maar als er niet substantieels gebeurd dan blijven we gewoon waar we waren. Haal die dingen uit de lucht en maak publiek wat het is.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Volgen jullie dat 'drones' verhaal boven de Amerikaanse basis in Engeland? Ik blijf het maar tegenkomen de laatste dagen, maar geen idee of het wat substantieels is.
Mysterious Drones Have Descended Again On U.S. Air Bases In The United Kingdom
Dagenlang onbekende drones boven een luchtbasis. Er zouden F15's op uit zijn gestuurd om te onderzoeken.
Ik ken de protocollen niet, maar je zou verwachten dat ze die dingen - boven een luchtmachtbasis - heel snel uit de lucht halen.
[ x ]
[ x ]
Zou ik ook denken, maar gezien de geopolitieke situatie en oorlogsdreiging vermoed ik iets anders, en dat wordt gewoon niet bekend gemaakt.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tja, we kennen de verhalen. En iedere case is weer anders, het kan ook gewoon Rusland zijn, maar als er niet substantieels gebeurd dan blijven we gewoon waar we waren. Haal die dingen uit de lucht en maak publiek wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |