ESCbeatquote:Moldova is the latest country to confirm participation in Eurovision 2025.
Moldovan broadcaster TRM confirmed the country will be present in Basel, as part of an official press release.
As in the past years, Moldova will select the entry via a national selection.
The submission window will open soon, so stay tuned!
Natalia Barbu represented Moldova at Eurovision 2024 with the song “In The Middle”.
She failed to qualify for the grand final.
Niks meer aan doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:44 schreef Momo het volgende:
We hadden vandaag de nummers moeten krijgen, ik weet waarom ze er niet zijn. Dit weekend zijn de audities al.
Er staan wel wat inzendingen online, maar moet je maar zien of ze mee mogen doen aan de live audities.
Gelukkig hoeven we deze upload niet te missen, Wijn ja, Rusland nee.![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:46 schreef NailQueen het volgende:
Maar zie ik nu goed dat Moldavi geen terugkerende naam gaat sturen sinds 2019?
quote:Apparently there is a returnee after all
Ex-participant of the Sunstroke Project Anton Ragoza's back in a new project Carnival Brain
Geen ramp maar de inzending voor Tudor was wel interessant. Even een revampje erover heen en het heeft potentie om het goed te doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:38 schreef H_T het volgende:
Ik ben er bijTudor heb ik net gezien (die zijn tekst vergeten leek te zijn, arme man). Heb ik daarvoor nog leuke rampen gemist?
Royals had een typisch Moldavisch saxofoon nummer, Nr 11 kan ik niet zo goed beschrijven een vrouw met een lage stem en snor die Beethoven pakje aan had.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:38 schreef H_T het volgende:
Ik ben er bijTudor heb ik net gezien (die zijn tekst vergeten leek te zijn, arme man). Heb ik daarvoor nog leuke rampen gemist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |