quote:
Op maandag 10 maart 2003 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
Bijna nieuwe PC?
Alleen nog effe mijn oude monitor... nieuwe komt volgende maand wel...
V.
quote:http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/30522.html
Op maandag 10 maart 2003 20:32 schreef Steve-O het volgende:
Ben hem ook al een paar dagen aan het spelen maar kom niet verder bij die oil refenery
Dan kom je er vast wel uit
quote:Thanx
Op dinsdag 11 maart 2003 16:55 schreef L-X het volgende:[..]
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/30522.html
Dan kom je er vast wel uit
quote:bedoel je dat stukje waar der heel veel van die wallmines hangen if so gewoon doorrennen.... bij die twee programmeurs zachtjes ernaartoe lopen en op disable wallmine drukken als het lampje groen is
Op dinsdag 4 maart 2003 22:03 schreef lammegiraf het volgende:
Access Kalinatek's Fire Emergency System to Open the Fire Doors Surrounding IvanHier zitten die 2 gasten dus gebukt maar ik kan die kut dingen aan de muur niet ontmantelen...iemand een idee hoe dat moet?
quote:Nog 1 (als het goed is)...
Op maandag 10 maart 2003 13:37 schreef Verbal het volgende:
Nog 2...
De computertoko belde me daarstraks met de mededeling dat dat ervan afhangt of de videokaart morgen wordt geleverd door de leverancier ![]()
Splinter Cell ligt iig al in volle glorie op mijn bureau te wachten op installatie...
V.
quote:Flatscreen?
Op maandag 10 maart 2003 20:28 schreef Verbal het volgende:
Alleen nog effe mijn oude monitor... nieuwe komt volgende maand wel...
quote:Fingers crossed!
Op dinsdag 11 maart 2003 20:11 schreef Verbal het volgende:
Nog 1 (als het goed is)...De computertoko belde me daarstraks met de mededeling dat dat ervan afhangt of de videokaart morgen wordt geleverd door de leverancier
quote:Ik ken het! RE1 op de Gamecube heeft 3 maanden op mijn bureau gelegen.
Splinter Cell ligt iig al in volle glorie op mijn bureau te wachten op installatie...V.
quote:kweenonnie...
Op dinsdag 11 maart 2003 20:14 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Flatscreen?
V.
Hoe bruik ik die mic ?
Eerst selecteren zodat ie in je backpack zit, en dan op je use-knop drukken.
Bij je wapen krijg je dan een crosshair, bij je mic een rechthoekje dat je moet richten op het te tracen gesprek.
Werkt eigenlijk heel simpel...
je kan hier
http://members.lycos.nl/riklemmers/sites/splintercell/just-lase-mic.sav
een savegame downloaden, deze is gesaved na die missie dat je die lasermic moet gebruiken bij die lift.
Wat moet ik doen.
Tevens snap ik nix van die wallmines... hoe zie ik die? wat doen ze er is er nog geen een ontploft namelijk
quote:Wallmines moet je heel langzaam naar toe lopen en dan disable
Op woensdag 12 maart 2003 21:42 schreef pookiebear het volgende:
ik ben nu in level 5 moet nu een bom onscahdelijk maken maar snap er nix van, zogauw ik die deur helemaal achterin de gang open wil maken met code 33575 dan rent er een mannetje weg dan ontploffen de bommen en is de missie failed.Wat moet ik doen.
Tevens snap ik nix van die wallmines... hoe zie ik die? wat doen ze er is er nog geen een ontploft namelijk
Maar ik had helemaal geen mannetje wat wegliep bij die deur ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 12-03-2003 21:53]
quote:Zij kleine zwarte dingetjes op de muur die een groen/rood knipperend lampje hebben
Op woensdag 12 maart 2003 21:53 schreef pookiebear het volgende:
Hoe herken ik die?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |