quote:update: zo dadelijk komt er ook een wedstrijd te staan van de PC-editie.
Op woensdag 26 februari 2003 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
Had hem al gevonden (al is het wel de Xbox-versie), meteen maar even prijsvraag ingevuld.
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:01 schreef ReSiever het volgende:
Ik wil alleen even zeggen dat ik de demo uitgespeeld heb
quote:Klopt, dat heb ik al van veel mensen gehoord. Is iets dat ze in de warez-versie hebben gestopt, als je een illegale versie heb kun je gewoon niet verder. Ze dwingen je zo als het ware om geld uit te geven! Hopelijk komt er snel een patch die dit verhelpt!
Op woensdag 26 februari 2003 16:54 schreef Da_Koen het volgende:
ik kom ff bij de 2e missie niet verder
ik heb een generaal gegijzeld en die heeft voor mij een deur open gemaakt, dan ga ik door die deur en bij de volgende deur(die uit komt op de courtyard) gaat eht alarm af. Volgens mijn info kan ik het alarm uitschakelen met de main pc in de hal daar, maar ik kan het er niet mee uitschakelen. Iemand een idee wat ik fout doe??
Klote MS!
quote:lijkt me erg sterk, anders zouden ze dat toch wel in de nfo zetten
Op woensdag 26 februari 2003 18:21 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Klopt, dat heb ik al van veel mensen gehoord. Is iets dat ze in de warez-versie hebben gestopt, als je een illegale versie heb kun je gewoon niet verder. Ze dwingen je zo als het ware om geld uit te geven! Hopelijk komt er snel een patch die dit verhelpt!
Klote MS!
quote:Die warez-gasten hebben hem blijkbaar niet verder gespeeld als level 1. Kijk maar eens op USENET, zijn diverse postings over.
Op woensdag 26 februari 2003 18:26 schreef Da_Koen het volgende:
lijkt me erg sterk, anders zouden ze dat toch wel in de nfo zetten
quote:link.....
Op woensdag 26 februari 2003 18:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die warez-gasten hebben hem blijkbaar niet verder gespeeld als level 1. Kijk maar eens op USENET, zijn diverse postings over.
![]()
![]()
lijkt me steek dat men geen goede cd chack kan maken en wel zoiets als dit
quote:Ik had nergens last van hoor...
Op woensdag 26 februari 2003 18:44 schreef Da_Koen het volgende:[..]
link.....
lijkt me steek dat men geen goede cd chack kan maken en wel zoiets als dit
Eerst ging trouwens wel mijn alarm af...
Maar ik dacht dat het kwam omdat iemand een body vond, dus ik teruglopen en alle dooie gasten in de schaduw dumpen.
Toen weer terug naar die deur, en alles ging goed
Hoe de hell doe ik dat
quote:Had nou je mond gehouden...
Op woensdag 26 februari 2003 20:59 schreef Vanquish het volgende:
Ik had nergens last van hoor...
Met mijn 'probeer' versie
Warez
quote:Gewoon die microfoon gebruiken, je kunt hem dan aimen, en dan blijf je naar de lift kijken.
Op woensdag 26 februari 2003 21:41 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... kan iemand me vertellen hoe ik die mic in die glazen lift moet stoppen? Ik kom een open ruimte binnen en vervolgens gaat er een lift omhoog en moet ik een microfoon aan die lift verbinden ofzo voordat de lift boven is.Hoe de hell doe ik dat
quote:Het valt mij op dat wij het steeds vaker eens zijn, Strolie...
Op woensdag 26 februari 2003 22:24 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Had nou je mond gehouden...
Warez
Het moet niet gekker worden... (welke leraren had jij trouwens allemaal op het ATC?)
V.
quote:Wat dit betreft wel, en dat je een goede filmsmaak heb, heb ik altijd al gevonden!
Op donderdag 27 februari 2003 08:41 schreef Verbal het volgende:
Het valt mij op dat wij het steeds vaker eens zijn, Strolie...
quote:Oei, daar vraag je wat, is al erg lang geleden. Even denken. De Leeuw voor Frans is eigenlijk de enige die ik me kan herinneren. Ik weet nog wel dat de leraar Duits een ontzettende eikel was.
Het moet niet gekker worden... (welke leraren had jij trouwens allemaal op het ATC?)
quote:Dallinga? Fransman? (sorry voor de off-topic)
Op donderdag 27 februari 2003 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet nog wel dat de leraar Duits een ontzettende eikel was.
[on-topic]
Hoe ziet de PC-versie eruit tov de X-Box-versie?
V.
quote:De naam Dallinga komt me bekend voor, dat zou hem best wel eens kunnen zijn. Ik kan me herinneren dat hij kaal was, en aan de zijkant had hij zijn haar lang laten groeien zodat hij die pluk om kon slaan om het nog een beetje te camoufleren. Zag er niet uit.
Op donderdag 27 februari 2003 08:51 schreef Verbal het volgende:
Dallinga? Fransman? (sorry voor de off-topic)
quote:XBox versie heb ik alleen bij de FRS op zo'n display gespeeld, van de PC versie heb ik de demo geprobeerd. Ik vind de PC-versie persoonlijk mooier, maar dat komt door de scherpte van de monitor. Ook de besturing is wat fijner.
[on-topic]
Hoe ziet de PC-versie eruit tov de X-Box-versie?
quote:Buiten op de lift richten, dan vang je het gesprek op.
Op woensdag 26 februari 2003 21:41 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... kan iemand me vertellen hoe ik die mic in die glazen lift moet stoppen? Ik kom een open ruimte binnen en vervolgens gaat er een lift omhoog en moet ik een microfoon aan die lift verbinden ofzo voordat de lift boven is.Hoe de hell doe ik dat
quote:Dat was dan niet Dallinga
Op donderdag 27 februari 2003 08:59 schreef Strolie75 het volgende:[..]
De naam Dallinga komt me bekend voor, dat zou hem best wel eens kunnen zijn. Ik kan me herinneren dat hij kaal was, en aan de zijkant had hij zijn haar lang laten groeien zodat hij die pluk om kon slaan om het nog een beetje te camoufleren. Zag er niet uit.
quote:Da's mooi dan
XBox versie heb ik alleen bij de FRS op zo'n display gespeeld, van de PC versie heb ik de demo geprobeerd. Ik vind de PC-versie persoonlijk mooier, maar dat komt door de scherpte van de monitor. Ook de besturing is wat fijner.
V.
quote:De naam komt me wel bekend voor, maar ik ben heel slecht in het onthouden van namen. Gezichten kan ik me wel herinneren, maar de bijbehorende naam.
Op donderdag 27 februari 2003 09:09 schreef Verbal het volgende:
Dat was dan niet Dallinga
quote:Er komt ook nog een PS2 versie, die schijnt weer een extra level te hebben.
Da's mooi dan
quote:Jah
Op donderdag 27 februari 2003 09:22 schreef Bastard het volgende:
Zijn we verder klaar met offtopic?
![]()
V.
Bij Dimension Plus is hij in elk geval binnen.
quote:Ja dat is hij. Hij ligt iig bij de Dixons.
Op donderdag 27 februari 2003 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga zo eens even kijken of hij al te koop is.Bij Dimension Plus is hij in elk geval binnen.
V.
quote:Ik moest wat afmaken voor het werk, het lukt dus niet om uitgebreid lunchpauze te nemen!
Op donderdag 27 februari 2003 12:51 schreef Verbal het volgende:
Ja dat is hij. Hij ligt iig bij de Dixons.
Maar wel tegek dat hij er al is!!! ![]()
Ga je hem eigenlijk ook halen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |