Is dat kijkcijfer gedoe nog een dingetje eigenlijk. Geen idee hoe dat werkt maar heel veel mensen nemen het op of kijken het later.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat er gewoon veel te weinig mensen kijken. Ik vind het ook jammer maar een heel draaidag voor een handje kijkers wil je ook niet.
Ik heb geen idee maar het kan schijnbaar niet uit om op een belangrijke voetbalavond een nieuwe uitzending te laten zien.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat kijkcijfer gedoe nog een dingetje eigenlijk. Geen idee hoe dat werkt maar heel veel mensen nemen het op of kijken het later.
Oh ja wacht, het is natuurlijk wel prime time en heeft ook met reclame inkomsten te maken
Nah ik snap het welquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar het kan schijnbaar niet uit om op een belangrijke voetbalavond een nieuwe uitzending te laten zien.
Ik heb een aflevering gezien in het eerste seizoen. Waren 2 vrouwen die elkaar aan het stalken waren in een appartement gebouw. Ik denk dat die ene vrouw wel 10 keer had gezegd dat ze een pathologische leugenaar isquote:Op donderdag 14 november 2024 21:22 schreef H_T het volgende:
Ergens wel verfrissend dat de partijen elkaar niet uitmaken voor leugenaar, maar dat voegt toch wel wat sjeu toe
quote:Nicole heeft haar auto met een kapotte turbo naar de garage gebracht. In eerste instantie zou de reparatie drie weken duren, maar als bijna zes maanden later de auto nog steeds niet is gemaakt, heeft Nicole er genoeg van en wil zij de auto onmiddellijk terughebben.
De garagehouder, Aydin, zegt dat hij de turbo inmiddels keurig heeft vervangen, maar dat er desondanks een foutcode blijft verschijnen. Hij vermoedt dan ook dat het niet aan de turbo ligt, maar aan de auto zelf. En zolang het lek niet boven water is, vindt hij het onverantwoord om de auto aan Nicole terug te geven.
Klopt, ik heb iets soortgelijks meegemaakt en de monteur kon mijn auto niet repareren, ik heb een derde van de afgesproken prijs betaald destijds om zijn uren voor een deel te compenseren, soms is het niet anders.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef Friday12 het volgende:
Ik vind het wel heel erg makkelijk om te zeggen het is een risico van de garage terwijl er kosten gemaakt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |