Schandaligquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het koortje zit er nooit in en oh my baby baby etc. ook niet
Ik wil hem wel op mijn promotielijstje zetten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik start vast de petitie om de nummer 2029 van vorig jaar de top 2000 in te krijgen.
Catch the Rainbow van Rainbow.![]()
Een paar extra stemmen moet genoeg zijn! Wij kunnen dit!
Ja, het heeft een beetje het Echoes-effect, dat er wat te weinig gebeurt op een gegeven moment om de lengte te compenseren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
In a gadda da vida vind ik dan zelf ook wat te lang doorgaan inderdaad
Even vorig jaar teruggeluisterd. Klopt vwb I Want You, maar You Can't..was al Albumversie incl introquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het koortje zit er nooit in en oh my baby baby etc. ook niet
Ah oké, goede zaak. Dan heb ik die vorig jaar gemist en had ik eerdere jaren nog in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Even vorig jaar teruggeluisterd. Klopt vwb I Want You, maar You Can't..was al Albumversie incl intro
Meende dat ook al gecontroleerd te hebben ttv m'n Albumafsluiters in de Top 2000 playlist.
Net 2022 teruggeluisterd en daar zit het intro ook gewoon in. Kortom, ik praat onzin blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Even vorig jaar teruggeluisterd. Klopt vwb I Want You, maar You Can't..was al Albumversie incl intro
Meende dat ook al gecontroleerd te hebben ttv m'n Albumafsluiters in de Top 2000 playlist.
Nice! Ik heb Porcupine Tree ook ontdekt dankzij Fok, en ga zeker op Arriving Somewhere stemmen dit jaar. Hopelijk kan die zich handhaven ook zonder speciale stemactiequote:Op zondag 17 november 2024 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga dit jaar sowieso stemmen op Porcupine Tree. Mijn ontdekking van vorig jaar.
Ik ook. Die maakt ook de grootste kans denk ik. Al past Lazarus ook prima in de lijst (en is een stuk korterquote:Op zondag 17 november 2024 19:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nice! Ik heb Porcupine Tree ook ontdekt dankzij Fok, en ga zeker op Arriving Somewhere stemmen dit jaar. Hopelijk kan die zich handhaven ook zonder speciale stemactie
Ik heb al een shortlist van 1738 nummers.quote:Op zondag 17 november 2024 18:18 schreef ok01 het volgende:
We mogen bijna los![]()
https://www.nporadio2.nl/(...)an-vanaf-29-november
quote:Op maandag 18 november 2024 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Marco B maakt in de Evergreen een comeback. Die verwacht ik ook wel met enige bonus in de Top 2000
Mooi, ik kan een vrijdag gemakkelijk vrij blokken van meetings om de belangrijke en nuttige zaken des levens uit te zoekenquote:Op zondag 17 november 2024 18:18 schreef ok01 het volgende:
We mogen bijna los![]()
Nul kans. Internationale popzangeressen die niet Swift of Eilish heten zie ik nooit zonder keuzelijst binnenkomen. Betwijfel zelfs of het met keuzelijst volgend jaar wel lukt. Gelikte vrouwelijke popmuziek van bijv Dua Lipa, Ariana Grande, Tate McRae, Ava Max, etc doet het nooit erg goed in dit soort stemlijsten.quote:Op maandag 18 november 2024 21:57 schreef MielMonteur het volgende:
Denken we 1 sabrina carpenter erin?
Alvast even goed nadenken.quote:Op zondag 17 november 2024 18:18 schreef ok01 het volgende:
We mogen bijna los![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |