Dat zou best kunnen. Dat komt wel vaker voor, er is dan zeker iemand ijverig om dat allemaal bij te werken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij draaiden ze sowieso al de albumversie, de single die in 1994 opnieuw uitgebracht werd.
Er staan wel meer overbodige (albumversie) toevoegingen in, zoals Spirit of Radio, Nothing Else Matters of Africa.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Dat komt wel vaker voor, er is dan zeker iemand ijverig om dat allemaal bij te werken.
In A Gadda Da Vida is inderdaad gigantisch langdradig in de albumversie. De kortere versie kan ik wel prima hebben. Purple Rain is inderdaad ook een goed voorbeeld daarvan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij tijdgebrek mogen die best ingeruild worden tegen In a gadda da vida, Money for Nothing en Light My Fire.
(daar zal vast niet iedereen het mee eens zijn)
Ik heb IAGDV leren kennen op een verzamelaar genaamd Pop Classics - The Long Versions. Daar stond niet de single- noch de albumversie op, maar een tussenversie mét drumsolo, maar zonder de orgelsolo. Die heeft mijn voorkeur, waarschijnlijk ook omdat ik die versie het eerste kende.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In A Gadda Da Vida is inderdaad gigantisch langdradig in de albumversie. De kortere versie kan ik wel prima hebben. Purple Rain is inderdaad ook een goed voorbeeld daarvan.
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb IAGDV leren kennen op een verzamelaar genaamd Pop Classics - The Long Versions. Daar stond niet de single- noch de albumversie op, maar een tussenversie mét drumsolo, maar zonder de orgelsolo. Die heeft mijn voorkeur, waarschijnlijk ook omdat ik die versie het eerste kende.
Enigszins in dezelfde hoek is de lange versie van Children van Robert Miles wel een goede optie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:10 schreef Tussle266 het volgende:
Die Purple Rain haat hier is wel iets waar we niet van kunnen wegkijken. Kleine mensen zijn ook mensen en lange nummers zijn ook nummers.
Over trance gesproken. Als we Bartjes mixtijd mogen invullen kan het natuurlijk ook 1 van de Tijs-nummers in de driekeerhetzelfdenummer edit worden. Silence 11.34 of Adagio for Strings 9.33 of zo.
Portishead - Glory Boxquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welke albumversies vinden jullie dat er eigenlijk gedraaid moeten worden dit jaar?
Mijn inbreng:
The Cure - A Forest ( Dat intro, c'mon)
UB40 - Red Red Wine (Die 'rap', c'mon)
AC/DC - Whole Lotta Rosie (Dat vraag & antwoord gitaarstuk, c'mon)
Ja, idd, zijn we geljk van die lelijke fade out af..oh wacht..quote:
Technisch gezien niet onderdeel van het nummer zelf, maar wat mij betreft zou Out of Touch van Hall & Oates er best in mogen met de onofficiele 'Dance on Your Knees' introquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welke albumversies vinden jullie dat er eigenlijk gedraaid moeten worden dit jaar?
Mijn inbreng:
You can’t always get what you want en I want you.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn inbreng:
Omgedraaid was mooier geweest.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
You can’t always get what you want en I want you.
Light my fire is eigenlijk nutteloos om te draaien in de korte versie imoquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn inbreng:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Light my fire is eigenlijk nutteloos om te draaien in de korte versie imo
Verder zal er bij mij altijd een woede blijven wanneer de gitaarsolo van Smoke on the water wordt afgekapt
Voor mijn gevoel draaien ze die toch al?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
You can’t always get what you want en I want you.
Ik zal wel iets tegen orgelsolo's hebben. Zie eerdere post over In a gadda da vida.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Light my fire is eigenlijk nutteloos om te draaien in de korte versie imo
In a gadda da vida vind ik dan zelf ook wat te lang doorgaan inderdaadquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zal wel iets tegen orgelsolo's hebben. Zie eerdere post over In a gadda da vida.
Vorig jaar was dat toch ook pas een paar dagen voor de stemweekrellen? Die KKD kwam toen bijna uit het niets ineens.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Half november en nog steeds geen nieuws over een extra 500 of de djs. Ik vind daar wat van.
Het koortje zit er nooit in en oh my baby baby etc. ook nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel draaien ze die toch al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |