Bart Smit is na het eea Maxi Toys geworden.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:03 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
In Groningen had je Jansen en Jansen, een winkel met iets te dure design hebbedingetjes, maar waar ik toch destijds veel kocht voor mijn slaapkamer toen ik nog thuis woonde. Bestaat ook niet meer.
En Bart Smit, speelgoed winkel, heb ik ook al lang niet meer gezien.
Ik zag dat iemand het had over Scapino, maar die zit hier nog gewoon hoor in Groningen althans. Al is de kwaliteit niet echt denderend.
Net als Simon de Wit. Deze winkelketens zijn door Albert Heijn overgenomen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat de Nijs niet meer bestaat. Mooie winkel was dat met een heel uitgebreid assortiment.
En de Gruyter natuurlijk. Maar die is al heel lang weg.
[ afbeelding ]
quote:De beroemde afbeelding van de verpleegster die op een dienblad een pakje Droste met een beeltenis van zichzelf draagt, is bekend geworden als ’Droste-effect’.
Ik was laatst op zoek naar de cacao poeder van Droste dat was wel de lekkerste, maar nergens verkrijgbaar. Zo jammer. Maar de Sint choco letters waren de laatste jaren nog alleen bij de xenos te krijgen, was al een teken aan de wand. Zonde was voor mij de bestequote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Doek valt na 160 jaar voor iconisch chocolademerk Droste.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, in Groningen zat er een.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 06:20 schreef Individual het volgende:
Wie kent de Circel buurtsupers? Kan niet eens een plaatje vinden van het merk. Was een witte cirkel met wat rood en geel erin volgens mij. Onze Bakker was er een. Dit was jaren '90.
Daar heeft Phil Collins nog een liedje over gemaakt, toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:52 schreef TheInnocent het volgende:
Suistudio, vrouwenlijn van suitsupply.
Super de Boerquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Je had ook Prijs-slag dat werd Jac. Hermans, dat werd A&P, dat werd C1000 en dat werd weer Jumbo.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2025 00:58 schreef Firuze60 het volgende:
Ik ken de smaak van brood- (oud wit) pap nog wel, erg lekker vond ik dat als kind. In het boek van Afkes tiental bestaat het melk met salie als lekkernij, dat ken ik niet.
Chocoladeboter was ook een lekkernij een halve eeuw geleden.
Haha, ja die! Ik vond het wel lekker omdat het een uitzondering was, Nutella bestond nog niet toen.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:12 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat eigenlijk helemaal niet zo lekker
Nutella bestaat al lang, hoor.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ja die! Ik vond het wel lekker omdat het een uitzondering was, Nutella bestond nog niet toen.
Pasta choco zat in zo'n kartonnen bekertje, maar echt niet dat het in de tijd van chocoladeboter al bestond, dat product was echt iets uit 1966.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nutella bestaat al lang, hoor.
En je had ook Pasta choca (beregoed!)
En als kind vond ik ook alles lekker wat zoet was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |