abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215576880
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:06 schreef Aether het volgende:
:o
[ x ]
Correct.

De Islam is dan ook het probleem. Het is prima dat dit op televisie wordt uitgesproken, dit zou veel vaker moeten gebeuren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215576890
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je hebt dus geen bewijs, dat dacht ik al wel.

En waarom zijn leuzen in het Hebreeuws berhaupt een provocatie of een rechtvaardiging voor geweld? Niemand verstaat dit.
Jij verstaat geen Arabisch dus mogen Marokkanen joden met de dood bedreigen. Wat een briljante opmerking.
pi_215576909
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Jij verstaat geen Arabisch dus mogen Marokkanen joden met de dood bedreigen. Wat een briljante opmerking.
Er is niemand met de dood bedreigd. Waarom kom je nu wr met verzinsels?

En als er tegen mensen wordt gesproken in een taal die ze niet machtig zijn, weet men uiteraard niet wat er gezegd wordt. Aan jou om uit te leggen waarom dit dan tch een provocatie of rechtvaardiging voor geweld zou zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215576919
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

De Islam is dan ook het probleem. Het is prima dat dit op televisie wordt uitgesproken, dit zou veel vaker moeten gebeuren.
Eend maand terug moest je je nog bijna verontschuldigen als je zoiets suggereerde. Er lijkt toch een langzame verandering te zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215576946
Heeft de Driehoek eigenlijk al een reactie gegeven op het negeren van de rechtsstaat door de paligekkies gisteravond?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215576950
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, heb je hier een link of video van?
Ik heb die beelden wel gezien, maar de vertaling erbij had van alles kunnen zijn, ik versta namelijk geen woord Hebreeuws. Om dit echt te bevestigen zou een Hebreeuws sprekend persoon dit moeten vertalen, en niet een of andere Youtuber die er zelf een tekst onder plakt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Vis een optie? donderdag 14 november 2024 @ 11:19:03 #182
70532 loveli
N
pi_215576955
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap niet waarom het voor veel mensen zo moeilijk is om beiden af te keuren.
Ik denk dat veel mensen klaar zijn dat ze eerst voor de bhne iets moeten veroordelen, voor ze het grote probleem mogen benoemen.
crap in = crap out
pi_215576958
quote:
[ x ]
Ik herinner me nog een uitzending van Zembla over undercoveropnames in Deense moskeen, die logen er niet om.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215576961
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 10:59 schreef Homey het volgende:

[..]
Tuurlijk joh.

Weet je wat echt op beeld staat? De vooraf georganiseerde jodenjacht. De massale rellen en vandalisme van Marokkanen. Het vandalisme van extreem-links. En ga zo maar door. De extreme beveiliging van Joodse scholen.

Wat we opnieuw zien is een nazisme 2.0, maar nu van de kongsi islamisten/extreem-links. En een nieuwe NSB voorman: van Baarle van DENK. DENK = NSB.
Maar vertel even, massale rellen in Parijs?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215576983
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:14 schreef Aether het volgende:

[..]
Eend maand terug moest je je nog bijna verontschuldigen als je zoiets suggereerde. Er lijkt toch een langzame verandering te zijn.
Laten we het hopen. Maar het zal waarschijnlijk wel veel stof doen opwaaien. In progressief linkse kringen zal men hier om zitten te schuimbekken, er wordt immers negatief gesproken over de door hun zo geliefde Islam. Misschien leidt het wel tot aangifte of zo.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:18 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik heb die beelden wel gezien, maar de vertaling erbij had van alles kunnen zijn, ik versta namelijk geen woord Hebreeuws. Om dit echt te bevestigen zou een Hebreeuws sprekend persoon dit moeten vertalen, en niet een of andere Youtuber die er zelf een tekst onder plakt.
Correct. Ik heb twee video's gezien:

Een waar er werd gezongen 'Laat het Isralische leger winnen, fuck de Arabieren' en een andere video waar er denigrerend en beledigend werd gesproken over Hapoel Tel-Aviv, de grote rivaal van Maccabi. Vooral de eerste video is op verscheidene plekken gewoon doelbewust verkeerd vertaald.
pi_215576995
Hebben we hier op FOK! uberhaupt iemand die Hebreeuws spreekt of kan vertalen?
pi_215577016
Wel weer jammer dat we gelijk alle Marrokkanen over 1 kam moeten scheren. Als je puur naar de cijfers kijkt is het groepje Marrokkanen dat negatieve houdingen heeft jegens Joden ongeveer 36.000. Tegenover een Marrokkaanse bevolking van ongeveer 400.000, waarin de recent neutraal tot positief staat tegenover Joden.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_215577032
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:25 schreef Hathor het volgende:
@HowardRoark
PWBF
  donderdag 14 november 2024 @ 11:30:21 #189
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215577043
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:25 schreef Hathor het volgende:
HannahVrede volgens mij.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215577050
Omdat er veel naar gevraagd wordt en voor de beeldvorming, hier wat filmpjes van de Maccabi fans. Ik ken geen Hebreeuws, dus was er vertaald wordt kan ik niet verifiren.

Ook gaat het me niet om de tweet, maar puur om de filmpjes en wat er uit opgemaakt kan worden m.b.t. de leuzen.

Iemand?

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

For the record. Alhoewel de leuzen mogelijk kwetsend zijn, uitermate grof zijn, de fans niet als lieverdjes bekend staan, of wat dan ook, het is geen rechtvaardiging van de pogrom die later die avond plaatsvond. Al van te voren stond dat namelijk al vast. Er zou een 'Jodenjacht' gaan plaatsvinden. Niet onwaarschijnlijk zal de aanleiding voor de geplande Jodenjacht de wedstrijd wel geweest zijn omdat dan 'Joden' duidelijk herkenbaar over straat zouden lopen met hun Maccabi outfit aan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215577052
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:27 schreef Nexum het volgende:
Wel weer jammer dat we gelijk alle Marrokkanen over 1 kam moeten scheren. Als je puur naar de cijfers kijkt is het groepje Marrokkanen dat negatieve houdingen heeft jegens Joden ongeveer 36.000. Tegenover een Marrokkaanse bevolking van ongeveer 400.000, waarin de recent neutraal tot positief staat tegenover Joden.
80% van de mensen in Marokko omarmd antisemitisch gedachtegoed. Waarom zou dit in Europa lager liggen bij Marokkanen?
pi_215577054
Nou, misschien kan Hannah of Howard even haar/zijn licht laten schijnen over die filmpjes met scanderende hooligans.
  donderdag 14 november 2024 @ 11:31:52 #193
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215577055
quote:
Ik geloof je gelijk (pun intended)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Redactie Sport donderdag 14 november 2024 @ 11:33:49 #194
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215577068
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:31 schreef Montagui het volgende:
Omdat er veel naar gevraagd wordt en voor de beeldvorming, hier wat filmpjes van de Maccabi fans. Ik ken geen Hebreeuws, dus was er vertaald wordt kan ik niet verifiren.

Ook gaat het me niet om de tweet, maar puur om de filmpjes en wat er uit opgemaakt kan worden m.b.t. de leuzen.

Iemand?

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]

For the record. Alhoewel de leuzen mogelijk kwetsend zijn, uitermate grof zijn, de fans niet als lieverdjes bekend staan, of wat dan ook, het is geen rechtvaardiging van de pogrom die later die avond plaatsvond. Al van te voren stond dat namelijk al vast. Er zou een 'Jodenjacht' gaan plaatsvinden. Niet onwaarschijnlijk zal de aanleiding voor de geplande Jodenjacht de wedstrijd wel geweest zijn omdat dan 'Joden' duidelijk herkenbaar over straat zouden lopen met hun Maccabi outfit aan.
Andersom betekent dat ook niet dat we deze leuzen oke moeten vinden.
Evengoed niet dat we omdat deze leuzen walgelijk zijn dat we dan moeten doen alsof het allemaal oke is dat er mensen op jodenjacht gingen nee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215577070
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
80% van de mensen in Marokko omarmd antisemitisch gedachtegoed. Waarom zou dit in Europa lager liggen bij Marokkanen?
Omdat er in Europa veel meer sprake is van een multiculturele samenleving.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 14 november 2024 @ 11:38:05 #196
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215577105
quote:
Meest recente cijfers:

de overgrote meerderheid, zo'n 91% of ongeveer 364.000 Marrokkanen, neutraal tot positief staat tegenover Joden in Nederland.
pi_215577120
quote:
[ x ]
Totaal gelijk en correct dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 14 november 2024 @ 11:40:21 #198
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215577121
Marokko heeft altijd een goede band gehad met Joden

In Marokko was er traditioneel een relatief goede verstandhouding tussen Joden en moslims, maar dit werd verstoord door koloniale invloeden en politieke ontwikkelingen in het Midden-Oosten.

Sultan Mohammed V van Marokko verzette zich tijdens de Tweede Wereldoorlog tegen anti-Joodse maatregelen en riep op tot bescherming van de Joodse bevolking.
pi_215577128
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Heeft de Driehoek eigenlijk al een reactie gegeven op het negeren van de rechtsstaat door de paligekkies gisteravond?
Die mag vanmiddag waarschijnlijk wel reageren zodra halsema buiten staat met haar doosje met spulletjes.
1947-2016
pi_215577139
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 11:40 schreef KingRadler het volgende:
Marokko heeft altijd een goede band gehad met Joden

In Marokko was er traditioneel een relatief goede verstandhouding tussen Joden en moslims, maar dit werd verstoord door koloniale invloeden en politieke ontwikkelingen in het Midden-Oosten.

Sultan Mohammed V van Marokko verzette zich tijdens de Tweede Wereldoorlog tegen anti-Joodse maatregelen en riep op tot bescherming van de Joodse bevolking.
Waar de fuck is het misgegaan dan in de 80 jaar daarna?
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')