Correct.quote:
Jij verstaat geen Arabisch dus mogen Marokkanen joden met de dood bedreigen. Wat een briljante opmerking.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je hebt dus geen bewijs, dat dacht ik al wel.
En waarom zijn leuzen in het Hebreeuws berhaupt een provocatie of een rechtvaardiging voor geweld? Niemand verstaat dit.
Er is niemand met de dood bedreigd. Waarom kom je nu wr met verzinsels?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij verstaat geen Arabisch dus mogen Marokkanen joden met de dood bedreigen. Wat een briljante opmerking.
Eend maand terug moest je je nog bijna verontschuldigen als je zoiets suggereerde. Er lijkt toch een langzame verandering te zijn.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
De Islam is dan ook het probleem. Het is prima dat dit op televisie wordt uitgesproken, dit zou veel vaker moeten gebeuren.
Ik heb die beelden wel gezien, maar de vertaling erbij had van alles kunnen zijn, ik versta namelijk geen woord Hebreeuws. Om dit echt te bevestigen zou een Hebreeuws sprekend persoon dit moeten vertalen, en niet een of andere Youtuber die er zelf een tekst onder plakt.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, heb je hier een link of video van?
Ik denk dat veel mensen klaar zijn dat ze eerst voor de bhne iets moeten veroordelen, voor ze het grote probleem mogen benoemen.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap niet waarom het voor veel mensen zo moeilijk is om beiden af te keuren.
Ik herinner me nog een uitzending van Zembla over undercoveropnames in Deense moskeen, die logen er niet om.quote:
Maar vertel even, massale rellen in Parijs?quote:Op donderdag 14 november 2024 10:59 schreef Homey het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
Weet je wat echt op beeld staat? De vooraf georganiseerde jodenjacht. De massale rellen en vandalisme van Marokkanen. Het vandalisme van extreem-links. En ga zo maar door. De extreme beveiliging van Joodse scholen.
Wat we opnieuw zien is een nazisme 2.0, maar nu van de kongsi islamisten/extreem-links. En een nieuwe NSB voorman: van Baarle van DENK. DENK = NSB.
Laten we het hopen. Maar het zal waarschijnlijk wel veel stof doen opwaaien. In progressief linkse kringen zal men hier om zitten te schuimbekken, er wordt immers negatief gesproken over de door hun zo geliefde Islam. Misschien leidt het wel tot aangifte of zo.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Eend maand terug moest je je nog bijna verontschuldigen als je zoiets suggereerde. Er lijkt toch een langzame verandering te zijn.
Correct. Ik heb twee video's gezien:quote:Op donderdag 14 november 2024 11:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb die beelden wel gezien, maar de vertaling erbij had van alles kunnen zijn, ik versta namelijk geen woord Hebreeuws. Om dit echt te bevestigen zou een Hebreeuws sprekend persoon dit moeten vertalen, en niet een of andere Youtuber die er zelf een tekst onder plakt.
@HowardRoarkquote:Op donderdag 14 november 2024 11:25 schreef Hathor het volgende:
Hebben we hier op FOK! uberhaupt iemand die Hebreeuws spreekt of kan vertalen?
HannahVrede volgens mij.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:25 schreef Hathor het volgende:
Hebben we hier op FOK! uberhaupt iemand die Hebreeuws spreekt of kan vertalen?
80% van de mensen in Marokko omarmd antisemitisch gedachtegoed. Waarom zou dit in Europa lager liggen bij Marokkanen?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:27 schreef Nexum het volgende:
Wel weer jammer dat we gelijk alle Marrokkanen over 1 kam moeten scheren. Als je puur naar de cijfers kijkt is het groepje Marrokkanen dat negatieve houdingen heeft jegens Joden ongeveer 36.000. Tegenover een Marrokkaanse bevolking van ongeveer 400.000, waarin de recent neutraal tot positief staat tegenover Joden.
Ik geloof je gelijk (pun intended)quote:Op donderdag 14 november 2024 11:27 schreef Nexum het volgende:
Wel weer jammer dat we gelijk alle Marrokkanen over 1 kam moeten scheren. Als je puur naar de cijfers kijkt is het groepje Marrokkanen dat negatieve houdingen heeft jegens Joden ongeveer 36.000. Tegenover een Marrokkaanse bevolking van ongeveer 400.000, waarin de recent neutraal tot positief staat tegenover Joden.
Andersom betekent dat ook niet dat we deze leuzen oke moeten vinden.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:31 schreef Montagui het volgende:
Omdat er veel naar gevraagd wordt en voor de beeldvorming, hier wat filmpjes van de Maccabi fans. Ik ken geen Hebreeuws, dus was er vertaald wordt kan ik niet verifiren.
Ook gaat het me niet om de tweet, maar puur om de filmpjes en wat er uit opgemaakt kan worden m.b.t. de leuzen.
Iemand?
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
For the record. Alhoewel de leuzen mogelijk kwetsend zijn, uitermate grof zijn, de fans niet als lieverdjes bekend staan, of wat dan ook, het is geen rechtvaardiging van de pogrom die later die avond plaatsvond. Al van te voren stond dat namelijk al vast. Er zou een 'Jodenjacht' gaan plaatsvinden. Niet onwaarschijnlijk zal de aanleiding voor de geplande Jodenjacht de wedstrijd wel geweest zijn omdat dan 'Joden' duidelijk herkenbaar over straat zouden lopen met hun Maccabi outfit aan.
Omdat er in Europa veel meer sprake is van een multiculturele samenleving.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
80% van de mensen in Marokko omarmd antisemitisch gedachtegoed. Waarom zou dit in Europa lager liggen bij Marokkanen?
Meest recente cijfers:quote:Op donderdag 14 november 2024 11:27 schreef Nexum het volgende:
Totaal gelijk en correct dit.quote:
Die mag vanmiddag waarschijnlijk wel reageren zodra halsema buiten staat met haar doosje met spulletjes.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Heeft de Driehoek eigenlijk al een reactie gegeven op het negeren van de rechtsstaat door de paligekkies gisteravond?
Waar de fuck is het misgegaan dan in de 80 jaar daarna?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:40 schreef KingRadler het volgende:
Marokko heeft altijd een goede band gehad met Joden
In Marokko was er traditioneel een relatief goede verstandhouding tussen Joden en moslims, maar dit werd verstoord door koloniale invloeden en politieke ontwikkelingen in het Midden-Oosten.
Sultan Mohammed V van Marokko verzette zich tijdens de Tweede Wereldoorlog tegen anti-Joodse maatregelen en riep op tot bescherming van de Joodse bevolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |