Ja volgens mij wel, 1 maaltijd danquote:Op woensdag 13 november 2024 16:38 schreef mario390 het volgende:
de meisjes moeten ook koken?
dat werd met and.dingen poetsen veel
hield er vannacht mee op ... Ik check twitch regelmatigquote:Op woensdag 13 november 2024 17:30 schreef mario390 het volgende:
en precies vandaag gaat de pirate stream niet
Geen idee., die moet de telefoon beantwoorden ... Ik weet niet waar ie dan zitquote:
in salon, dat is toch weer daar bij vio , die production doet alles zo dat de altijd same zijnquote:Op woensdag 13 november 2024 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee., die moet de telefoon beantwoorden ... Ik weet niet waar ie dan zit
Maak je nou niet druk Marioquote:Op woensdag 13 november 2024 18:52 schreef mario390 het volgende:
en meid op twitt zegt vio was 2 uren niet te zien,
de kunnen samen in bed ligen het is egal om dat eh
niet te zien is
Niet echt ... Ik zag dr met Nerea onder een deken in de Spa.... nu komt er een korte tv-show op Tele5quote:
Ze heeft niet met het huis gesproken ..quote:Op woensdag 13 november 2024 22:20 schreef mario390 het volgende:
is nu dat de moderatorin dat zij naar de huis sprekt?
Ja en Adrian eet geen varkensvlees dus zegt ie dat er voor hem niets te eten is want volgens mij is er een broodje en verder niet zoveelquote:Op woensdag 13 november 2024 22:41 schreef mario390 het volgende:
nu hebben ruven en adi ultima cena in werkruim
Ja sorry ... ik kruip zo in mn bed en kijk daar dan verderquote:Op woensdag 13 november 2024 23:40 schreef mario390 het volgende:
blij kijkt violeta niet, maar ik weet niet wat gebeurte
maica of Daniela wordt baas als Ruvens weg moetquote:Op donderdag 14 november 2024 00:05 schreef mario390 het volgende:
vio is boos dat zij niet bass is, ik weest dat werd zij niet blij zijn met
Ja zou kunnenquote:Op donderdag 14 november 2024 00:09 schreef mario390 het volgende:
soms vraag ik me of daar nur 2 werkers vor
de party opbouwen ,om dat nu al 3 uren duurt
Fiesta del Cerdo / varken ... arme Adrian ... echt ze denken echt niet na ..quote:
daar is vlees schinken geloof ik, maar andere zietquote:Op donderdag 14 november 2024 00:27 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Adrian achter aan een Halal maaltijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |