Wat waren het nou?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:05 schreef C64 het volgende:
Op het moment dat ze de tram in gaan, zitten er achterin twee jonge jongens. Die maken opmerkingen[/b] over het uiterlijk van de kinderen van de vrouw. '
Ze zei dat ik de jongens met rust moest laten, dat mijn kinderen vies zijn en niet mogen bestaan. Vervolgens was ik een racist en kwamen er scheldwoorden.'
Terwijl de moeder uitstapt en zich omdraait om te zien of iedereen er is, krijgt ze een harde trap in het gezicht van een van de vrouwen.
Bekogeld met drinkyoghurt
Omdat het slachtoffer deels blind is, loopt ze met een stok. 'Dat moeten ze hebben gezien', meent ze. Ze weet ternauwernood overeind te blijven na de schop. Dan gooit de andere vrouw de inhoud van een pakje drinkyoghurt over het gezin heen.
Onzin oplossing. Wat nodig is dat de jacht wordt geopend op de daders.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:06 schreef Ton.Deuse het volgende:
Vroeger hadden ze nog wel eens beveiliging die gewoon meereed op de trams, daar is meer dan ooit vraag naar, vooral op dit soort pareltrajecten.
Waarom ze daar mee gestopt zijn mag een raadsel blijven.
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Onzin oplossing. Wat nodig is dat de jacht wordt geopend op de daders.
De daders zullen dan inmiddels ook de tram wel verlaten hebben he?quote:op dinsdagmiddag 9 juli
Er zitten twee kanten aan het verhaal, laten we niet te snel oordelen. Misschien had ze wel een davidster om haar nek hangen.quote:Vervolgens was ik een racist en kwamen er scheldwoorden.'
Pasje blokkeren in het ov.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:13 schreef schommelstoel het volgende:
Lukt het je niet om je te gedragen in het OV, dan mogen ze van mij best je pasje blokkeren en zoek je maar uit hoe je van A naar B gaat.
Dit. En een regenbooggezin is toch geen man, vrouw en 2 kinderen!quote:Op woensdag 13 november 2024 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat waren het nou?
Jongens of vrouwen?
Nee, de daders horen gewoon gestraft te worden.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Pasje blokkeren in het ov.
Serieus, moet dat de straf zijn voor een mishandeling tegenwoordig?
Moet je ook niet doen bij de prinsjes en prinsesjes natuurlijk, je moet ze niet provoceren. Laten we maar weer roepen dat dit onacceptabel is maar dat we toch vooral willen verbinden.quote:'Ik heb ze aangesproken
Ik snap sowieso niet dat heel Nederland bijna zo soft is als een pakje boter. Mensen laten zich aan de lopende band in elkaar slaan. Ze slaan niet eens terug en kunnen er ééntje goed raken. Het is altijd auw auw hand op je gezicht en in de foetushouding liggen.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:32 schreef Jahr00n het volgende:
En de man stond er bij en keek erna? Je moet dit soort bolle jongeren genadeloos uitkafferen of fysiek op hun plek zetten.
Policor benaming voor 'samengesteld gezin'.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Wat is regenboogfamilie nou weer voor flauwekul
Deze bijvoorbeeld? (Niet de tyfus maar wel een goeie actie.)quote:Op woensdag 13 november 2024 17:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat heel Nederland bijna zo soft is als een pakje boter. Mensen laten zich aan de lopende band in elkaar slaan. Ze slaan niet eens terug en kunnen er ééntje goed raken. Het is altijd auw auw hand op je gezicht en in de foetushouding liggen.
Wanneer krijgen we nou eens een filmpje van iemand die er een naar de tyfus slaat?
Haal de man aan het hoofd van een zelfverklaarde "regenboogfamilie" eens voor de geest en je hebt je antwoord.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:32 schreef Jahr00n het volgende:
En de man stond er bij en keek erna?
Ja, dit zijn de filmpjes die ik wil zien.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:45 schreef Charged het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld? (Niet de tyfus maar wel een goeie actie.)
https://www.ad.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Jongens en vrouwen. Het ontbreekt in de OP, maar in het filmpje wordt duidelijk dat de twee mokkels die het slachtoffer hebben mishandeld de moeders waren van die bloedzuigertjes.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat waren het nou?
Jongens of vrouwen?
Slecht voor de statistieken....quote:Op woensdag 13 november 2024 17:06 schreef Ton.Deuse het volgende:
Vroeger hadden ze nog wel eens beveiliging die gewoon meereed op de trams, daar is meer dan ooit vraag naar, vooral op dit soort pareltrajecten.
Dit komt omdat daders teveel bescherming genieten in ons rechtssysteem. Dat maakt het een oneerlijke strijd. Autochtone Nederlanders hebben over het algemeen veel meer te verliezen. Een baan, vermogen, een eigen huis, schoon strafblad, een fijn leven etc etc. De daders hebben vaak weinig tot niks te verliezen. Sterker nog ze worden gepamperd met uitkeringen, huurhuizen en toeslagen.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat heel Nederland bijna zo soft is als een pakje boter. Mensen laten zich aan de lopende band in elkaar slaan. Ze slaan niet eens terug en kunnen er ééntje goed raken. Het is altijd auw auw hand op je gezicht en in de foetushouding liggen.
Wanneer krijgen we nou eens een filmpje van iemand die er een naar de tyfus slaat?
De hoge emoties rondom Gaza speelden ook een rol denk.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Er zitten twee kanten aan het verhaal, laten we niet te snel oordelen. Misschien had ze wel een davidster om haar nek hangen.
Te duur.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:06 schreef Ton.Deuse het volgende:
Voordat ze in het nauw zaten kon je ze ook niet zonder handschoenen aanpakken.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik snap het wel. Dit zijn katten in het nauw met dit huidige politieke klimaat en extreemrechtse regering.
Wat zullen zij zich angstig voelen in dit land.
Deze uitvinding is ons opgedrongen door de Franse bezetter, en terecht afgeschaft. We willen natuurlijk geen door het buitenland opgedrongen cultuur in Nederland!quote:Op woensdag 13 november 2024 18:00 schreef Mikeytt het volgende:
Het is mij een raadsel waarom overheden zijn gestopt met het gebruik van deze prachtige Franse uitvinding. Prima voor gebruik op de daders lijkt me.
[ afbeelding ]
Alsof dit soort figuren wit reizen.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, de daders horen gewoon gestraft te worden.
Het pasje blokkeren is een extraatje.
Zeg ik dat dan? Ik verbaas me gewoon over die benaming.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:39 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Terecht in elkaar geschopt dus?
Hoe kan die schoof dan met droge ogen beweren dat de oorzaak bij integratie ligt terwijl duidelijk is dat het de opvoeding is en integreren hetgeen wij graag zouden willen zien helemaal geen doel is geweest van deze mensen. Een halve blinde in het gezicht schoppen, om niks ook nog, dan ben je af en mag je paar jaartjes brommen wat mij betreft. Wat een vrouwen, ongelofelijk zeg. Gadveredammese kutvolk.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:11 schreef K21 het volgende:
[..]
Jongens en vrouwen. Het ontbreekt in de OP, maar in het filmpje wordt duidelijk dat de twee mokkels die het slachtoffer hebben mishandeld de moeders waren van die bloedzuigertjes.
Iets met een appel en boom dus.
Dan ligt de oorzaak toch bij integratie? Deze mensen zijn niet geïntegreerd.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:26 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hoe kan die schoof dan met droge ogen beweren dat de oorzaak bij integratie ligt terwijl duidelijk is dat het de opvoeding is en integreren hetgeen wij graag zouden willen zien helemaal geen doel is geweest van deze mensen. Een halve blinde in het gezicht schoppen, om niks ook nog, dan ben je af en mag je paar jaartjes brommen wat mij betreft. Wat een vrouwen, ongelofelijk zeg. Gadveredammese kutvolk.
Ach, volgens mij zag ik op het filmpje iemand met roze haar. Die benaming klopt dus wel een beetjequote:Op donderdag 14 november 2024 11:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik verbaas me gewoon over die benaming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |