quote:nee, maar als ik verder ga dan komt alles naar boven en eruit. En de mods weten ws al wat ik allemaal van dit vind.
Op donderdag 20 maart 2003 10:11 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
dat vraag ik ook niet... en volgens mij breng ik het nog redelijk gnuanceerd... ik ga niemand persoonlijk aanvallen, begrijp me goed.
quote:Dan zou ik het voor je houden ja en even je kussen aan gort meppen ofzo
Op donderdag 20 maart 2003 10:15 schreef neggix het volgende:[..]
nee, maar als ik verder ga dan komt alles naar boven en eruit. En de mods weten ws al wat ik allemaal van dit vind.
Schijt policy's hier
Waar slaat het op om Leun topic ook dicht te gooien.
Hij's gister nog gebruikt en nu is het ineens een onnodige kick
Up your's
quote:Ja, ken je net zo goed heel Onzin dichtgooien.
Op donderdag 20 maart 2003 10:40 schreef yvonne het volgende:
Als je eens meer rondgekeken had op het forum, had je heel misschien de 87687658575 topics hierover in FB gelezen.
De reeksen worden ingeperkt.
Deze reeks die jullie kickten was dood en overleden, onnodige topickick en gesloten.
Sim-pel,
het zou schelen als jeje eens meer inleest in een forum waarin je post.
quote:Onzin is meer dan een reeksen forum. Probeer eens wat LEUKS te posten ofzo.
Op donderdag 20 maart 2003 10:44 schreef neggix het volgende:[..]
Ja, ken je net zo goed heel Onzin dichtgooien.
quote:Maar waar ligt de grens?
Als je eens meer rondgekeken had op het forum, had je heel misschien de 87687658575 topics hierover in FB gelezen.
Deze reeks die jullie kickten was dood en overleden, onnodige topickick en gesloten.
Sim-pel,
quote:Dan heb ik wat vraagjes:
Sim-pel,
1. Dat reeksen ingeperkt moeten worden heb ik gelezen. Is het dan nodig om de langstbestaande te sluiten?
2. Wanneer was de reeks dood?
3. Een topic kick gaat toch over 1 topic wat uit het grijze verleden omhoog wordt geschopt?
4. Waarom heb je zo'n hekel aan VV?
quote:*even onzin doorbladert*
Op donderdag 20 maart 2003 10:44 schreef Luigi het volgende:[..]
Onzin is meer dan een reeksen forum. Probeer eens wat LEUKS te posten ofzo.
quote:Als ik het nou leuk vind om in VV te posten?
quote:O, je boedoelt je posts met betrekking tot VV in Bwoehahahahahahaha, usuals.
Nu begrijp ik het, die zijn dus leuk. Nou dan moet ik dat misschien ook leren.
quote:Doe maar niet.
Op donderdag 20 maart 2003 10:55 schreef H-Ahli het volgende:[..]
O, je boedoelt je posts met betrekking tot VV in Bwoehahahahahahaha, usuals.
Nu begrijp ik het, die zijn dus leuk. Nou dan moet ik dat misschien ook leren.
quote:Heeeeeeeeel simpel, de grens ligt daar waar PR en ik hem getrokken hebben, oude reeksen worden niet gekickt, klaar.
Op donderdag 20 maart 2003 10:45 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Maar waar ligt de grens?
Welke reeksen mogen wel en welke niet?
Als dat duidelijk zou zijn zou dat een hoop ergernis schelen lijkt me.
Is VV blijvend dicht? is het leuntopic blijvend dicht?
Waarom zijn juist die gesloten, kutusers heb je overal... het is allemaal niet duidelijk en dat is denk ik wat de ergernissen opwekt.
VV is gebanned, en dat leuntopic is blijvend dicht.
quote:Je bent het dus met me eens dat dat ook geen leuke posts zijn.
Op donderdag 20 maart 2003 10:56 schreef Luigi het volgende:[..]
Doe maar niet.
quote:onnodige kicks sluiten kan ik inkomen, ongedefinieerde bans niet.. dat houdt dus complete subjectiviteit in.
Op donderdag 20 maart 2003 10:57 schreef yvonne het volgende:[..]
Heeeeeeeeel simpel, de grens ligt daar waar PR en ik hem getrokken hebben, oude reeksen worden niet gekickt, klaar.
quote:Leuntopic is gekickt, slotje dus en blijvend dicht, zie regels.
Op donderdag 20 maart 2003 10:45 schreef H-Ahli het volgende:[..]
Dan heb ik wat vraagjes:
1. Dat reeksen ingeperkt moeten worden heb ik gelezen. Is het dan nodig om de langstbestaande te sluiten?
2. Wanneer was de reeks dood?
3. Een topic kick gaat toch over 1 topic wat uit het grijze verleden omhoog wordt geschopt?
4. Waarom heb je zo'n hekel aan VV?
En nogmaals, als jullie als collectief niet zien WAT er de laatste tijd gaande was, dan denk ik dat jullie tijdens de VV ban eens goed moeten nalezen en vooral nadenken wat en waar het mis is gegaan.
Ik ben FA, ik overzie het hele forum, VV is daar zon miniem gedeelte van, als ik hekel aan dingen hier moest hebben, was ik allang geen FA meer geweest hoor
Het idee dat VV zo belangrijk is dat er vanuit de mods en/of FA's gevoelens als hekel bij komen .....denk nu echt even helder na, wil je? hekel bij komen kijken....
quote:Wat ik hier voor alvroeg, wanneer vond die kick plaats dan??
Op donderdag 20 maart 2003 10:57 schreef yvonne het volgende:[..]
Heeeeeeeeel simpel, de grens ligt daar waar PR en ik hem getrokken hebben, oude reeksen worden niet gekickt, klaar.
-knip-
ondertussen wel beantwoord.
quote:maar je kunt je toch wel voorstellen dat in ieder geval die indruk gewekt wordt als bijvoorbeeld een luigi zich op een uiterst neerbuigende negatieve manier uitlaat in een usuals topic?
Op donderdag 20 maart 2003 11:03 schreef yvonne het volgende:[..]
Het idee dat VV zo belangrijk is dat er vanuit de mods en/of FA's gevoelens als hekel bij komen .....denk nu echt even helder na, wil je? hekel bij komen kijken....
quote:Dan zou je daar Luigi naar moeten vragen.
Op donderdag 20 maart 2003 11:07 schreef neh het volgende:[..]
maar je kunt je toch wel voorstellen dat in ieder geval die indruk gewekt wordt als bijvoorbeeld een luigi zich op een uiterst neerbuigende negatieve manier uitlaat in een usuals topic?
quote:Tsjonge jonge, we hebben weer iets gevonden hoor. Stel je niet aan, zo heb ik altijd al over die VV bende gedacht, doet er verder niet toe. De beslissing is door yvonne en PR genomen, ik mod er slechts naar.
Op donderdag 20 maart 2003 11:07 schreef neh het volgende:[..]
maar je kunt je toch wel voorstellen dat in ieder geval die indruk gewekt wordt als bijvoorbeeld een luigi zich op een uiterst neerbuigende negatieve manier uitlaat in een usuals topic?
quote:Als VV zo'n miniem deel van het forum is, waarom dan die drukte om zo iets kleins?
Op donderdag 20 maart 2003 11:03 schreef yvonne het volgende:[..]
Leuntopic is gekickt, slotje dus en blijvend dicht, zie regels.
En nogmaals, als jullie als collectief niet zien WAT er de laatste tijd gaande was, dan denk ik dat jullie tijdens de VV ban eens goed moeten nalezen en vooral nadenken wat en waar het mis is gegaan.
Ik ben FA, ik overzie het hele forum, VV is daar zon miniem gedeelte van, als ik hekel aan dingen hier moest hebben, was ik allang geen FA meer geweest hoorHet idee dat VV zo belangrijk is dat er vanuit de mods en/of FA's gevoelens als hekel bij komen .....denk nu echt even helder na, wil je? hekel bij komen kijken....
quote:De vraag was of JIJ het je kan voorstellen...
Op donderdag 20 maart 2003 11:08 schreef yvonne het volgende:[..]
Dan zou je daar Luigi naar moeten vragen.
Toch?
quote:O, ik wil het best een 48 uurs ban geven, dan zijn jullie echt 48 uur VVloos,
Op donderdag 20 maart 2003 10:57 schreef NFA-DK het volgende:
Waarom heeft VV een onbeperkte ban ipv een 48 uurs ban?
Maar hej, mij best hoor, 48 uur is ook goed.
quote:daar heb je gelijk in en ik weet ook wel waar je heen wilt. maar dat bedoelde ik dus niet. jij sprak over alle mods/fa's en ik gaf alleen maar een voorbeeld van een mod die duidelijk neerkijkt op VV.
Op donderdag 20 maart 2003 11:08 schreef yvonne het volgende:[..]
Dan zou je daar Luigi naar moeten vragen.
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |