quote:Euh, zie sticky?
Op woensdag 19 maart 2003 19:51 schreef Luigi het volgende:[..]
Ik zet een hulplijn in, genaamd yvonne.
quote:Ohja, dat was het!
Op woensdag 19 maart 2003 19:52 schreef yvonne het volgende:[..]
Euh, zie sticky?
quote:ja een slotje is een slotje.
Op donderdag 20 maart 2003 02:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
yvonne wil je je nader verklaren waarom je vv opslot gooit ?
das wat anders dan een einde
quote:Lees je eigen stupide posts na, VV is klaar af en over.
Op donderdag 20 maart 2003 02:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
yvonne wil je je nader verklaren waarom je vv opslot gooit ?
quote:MBT VV reeks
deze regel werd nogal eens vergeten:
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen
Je heb die User toch gebanned. En omdat jullie een schijthekel aan VV hebben gaat die dicht. Dit forum wordt ook met de dag triester
Tijd om jullie af te zetten
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 09:58 schreef Luigi het volgende:
Verder is dit niet echt iets wat ter discussie staat ofzo. Beslissing is genomen, gesteund door een FA en that's it.
quote:Ja en, Die user is toch gebanned 48 uur?
Op donderdag 20 maart 2003 09:58 schreef YPPY het volgende:
Vrolijk Verder - Born to be Vroluk! onder andere nogal gezeik op fok!
quote:Mij lijkt mailen een goede optie ja.
Op donderdag 20 maart 2003 09:59 schreef neggix het volgende:[..]
Dan maar via yvonne alles
yvonne@fok.nl
quote:Slim ben ik wel, maar ik zie nog steeds geen enkele reden om heel VV in de ban te pleuren, om de acties van 1 of 2 users... En ik vraag daar gewoon een normale uitleg voor, en daar valt bovenstaande niet onder.
Op donderdag 20 maart 2003 09:57 schreef Luigi het volgende:
Kennelijk zijn yvonne en PR jullie gewoon even zat. Kan ik me voorstellen, na de afgelopen week. Dus als je slim bent, hou je je even gedeisd en laat je de storm overwaaien. Toch topics openen zal resulteren in een langere ban of een permanente.
En verder is F5'en voor posten misschien wel een goed plan voortaan, dus negeer dit maar, ik mail het wel
quote:Dat is 1 van de 100 topics. De reeks is geband en bans worden niet op het forum besproken. Sorry. En dit uitvechten op het forum gaat echt niet in jullie voordeel werken.
Op donderdag 20 maart 2003 09:59 schreef neggix het volgende:[..]
Ja en, Die user is toch gebanned 48 uur?
quote:Sorry, maar hier zul je het mee moeten doen totdat PR of yvonne online is, en totdat zij zin hebben hier meer over uit te weiden.
Op donderdag 20 maart 2003 10:00 schreef Bhorka het volgende:[..]
Slim ben ik wel, maar ik zie nog steeds geen enkele reden om heel VV in de ban te pleuren, om de acties van 1 of 2 users... En ik vraag daar gewoon een normale uitleg voor, en daar valt bovenstaande niet onder.
quote:idd.
Op donderdag 20 maart 2003 09:57 schreef neggix het volgende:[..]
MBT VV reeks
Je heb die User toch gebanned. En omdat jullie een schijthekel aan VV hebben gaat die dicht. Dit forum wordt ook met de dag triester
![]()
Tijd om jullie af te zetten
Dat bepaalde persone het niet erg op hebben met de VV reeks, betekent niet dat een topic, zonder enige normale grond daarovoor, zomaar kan worden gesloten.
De betreffende users zijn gebanned, het vervelende topicje ligt met een slotje beneden en iedereen is blij, toch?
Nee, hier niet, want hier moet even geshowed worden hoe vreselijk belangrijk de heren en dames mods zijn.
Ik vind het geweldig dat er mods zijn en ik vraag me soms wel eens af waar jullie de tijd vandaan halen, maar je zou jezelf een hoop werk, tijd en gezeik kunnen besparen door af en toe een keer te slikken, in plaats van driedubbele maatregelen te treffen... ik word hier iig kotsmisselijk van.
-edit- goed, laatmaar, het is duidelijk, er wordt niet over uitgeweid, er wordt niet over gesproken, maar als we onze bek opentrekken riskeren we wel een langere ban... het respecteren van elkaar en elkaars mening wordt heel belangrijk gevonden, het luisteren naar users echter, staat op een laag pitje. Goed bezig.
Users die de boel verneuken doen dat in welk topic dan ook, daarvoor heeft een topic bannen geen zin, maar voordat ik dat heb uitgelegd.. ik heb meer te doen vandaag -/edit-
[Dit bericht is gewijzigd door ToMaSZ op 20-03-2003 10:07]
Maar dát is iets wat een hoop mensen niet willen zien.
quote:Laat maar, Yvonnen heeft het op slot gedaan dus bij haar zeiken is makkelijker. En dat gaan al een paar mensen doen dus afwachten
Op donderdag 20 maart 2003 10:00 schreef Bhorka het volgende:[..]
Slim ben ik wel, maar ik zie nog steeds geen enkele reden om heel VV in de ban te pleuren, om de acties van 1 of 2 users... En ik vraag daar gewoon een normale uitleg voor, en daar valt bovenstaande niet onder.
En verder is F5'en voor posten misschien wel een goed plan voortaan, dus negeer dit maar, ik mail het wel
quote:Ik ga hier verder niet op in. Geen zin in een ban
Op donderdag 20 maart 2003 10:01 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
idd.
Dat bepaalde persone het niet erg op hebben met de VV reeks, betekent niet dat een topic, zonder enige normale grond daarovoor, zomaar kan worden gesloten.
De betreffende users zijn gebanned, het vervelende topicje ligt met een slotje beneden en iedereen is blij, toch?Nee, hier niet, want hier moet even geshowed worden hoe vreselijk belangrijk de heren en dames mods zijn.
Ik vind het geweldig dat er mods zijn en ik vraag me soms wel eens af waar jullie de tijd vandaan halen, maar je zou jezelf een hoop werk, tijd en gezeik kunnen besparen door af en toe een keer te slikken, in plaats van driedubbele maatregelen te treffen... ik word hier iig kotsmisselijk van.
quote:Ik sta echt te kijken dat de onzinmods het zo volhouden, daar heb ik zeker wel respect voor. Al die onzinposts, en bijbehorende onzinusers is nogal wat.
Op donderdag 20 maart 2003 10:04 schreef robh het volgende:
Ik krijg het idee dat de onzinmods meer slikken van users dan menselijkerwijs gezond is.Maar dát is iets wat een hoop mensen niet willen zien.
Maar dan nog, een langlopende reeks die bijna altijd zonder problemen zichzelf mod hebben de onzinmodjes volgens mij vrij weinig last van.. Af en toe een dubbeltopic sluiten, meer ook niet.. Maargoed.
quote:Slikken van users hoeven ze wat mij betreft niet te doen... ik gedraag me meestal best aardig al zeg ik het zelf. Het duperen van andere users is, daar heb je gelijk in, een kutactie van de users die zich niet gedragen, maar dat zouden ook de onzinmods moeten kunnen bedenken.
Op donderdag 20 maart 2003 10:04 schreef robh het volgende:
Ik krijg het idee dat de onzinmods meer slikken van users dan menselijkerwijs gezond is.Maar dát is iets wat een hoop mensen niet willen zien.
quote:dat vraag ik ook niet... en volgens mij breng ik het nog redelijk gnuanceerd... ik ga niemand persoonlijk aanvallen, begrijp me goed.
Op donderdag 20 maart 2003 10:07 schreef neggix het volgende:[..]
Ik ga hier verder niet op in. Geen zin in een ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |