Zit idd nu soort van ambulant maar dat is het probleem hun zijn er ook klaar mee, zorgcoördinator zei we doen dit nog 1 keer met de andere zorgcoördinator van zijn groep en dan is het gebeurtquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:57 schreef schommelstoel het volgende:
Is er geen begeleiding waar je terecht kan voor advies.
Of ambulante begeleiding als je die krijgt.
Die over het algemeen voor voornamelijk voor je thuis situatie, maar wie weet kan je daar advies vragen.
Hij woont ook begeleid?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:00 schreef CuddleBear24 het volgende:
[..]
Zit idd nu soort van ambulant maar dat is het probleem hun zijn er ook klaar mee, zorgcoördinator zei we doen dit nog 1 keer met de andere zorgcoördinator van zijn groep en dan is het gebeurt
Dus ze zijn al bezig met een oplossing?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:00 schreef CuddleBear24 het volgende:
[..]
Zit idd nu soort van ambulant maar dat is het probleem hun zijn er ook klaar mee, zorgcoördinator zei we doen dit nog 1 keer met de andere zorgcoördinator van zijn groep en dan is het gebeurt
T is elke keer de zelfde oplossing tenminste hun vinden het een oplossing maar het probleem is hij zoekt de boel niet goed door of geeft onbelangrijke spullen terug en niet de spullen die ik echt graag terug wil gaat nu al maanden zo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:09 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dus ze zijn al bezig met een oplossing?
Straks geeft hij het weg aan zijn nieuwe relatie.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:13 schreef CuddleBear24 het volgende:
[..]
T is elke keer de zelfde oplossing tenminste hun vinden het een oplossing maar het probleem is hij zoekt de boel niet goed door of geeft onbelangrijke spullen terug en niet de spullen die ik echt graag terug wil gaat nu al maanden zo.
Dat mag ik niet hopenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Straks geeft hij het weg aan zijn nieuwe relatie.
Laat me raden: Je hoort al je hele leven dat je niet gehandicapt bent, maar hooguit een beetje anders bent dan anderen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:59 schreef CuddleBear24 het volgende:
[..]
Dude wie zegt dat ik gehandicapt ben? Heb adhd en pdd nos das niet gehandicapt
....
Eerst de rust vinden zodat je helder kunt denken. Neem je medicatie op tijd (no joke) en vraag je begeleiding je te helpen met mediation of rechtsbijstand. Daar zijn ze voor. En als ze niet kunnen helpen vraag dan naar iemand die dat wel kan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:06 schreef CuddleBear24 het volgende:
[..]
Ik vraag letterlijk wat het beste is wat ik kan doen
Let it gooooooooooo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:06 schreef CuddleBear24 het volgende:
[..]
Ik vraag letterlijk wat het beste is wat ik kan doen
Ik snap wel dat ze die sieraden terug wil hebben hoor.quote:
Die gaat ze niet terugkrijgen. Beter accepteren, hoe kut dat ook is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:20 schreef herverwijderd het volgende:
Oh, sieraden van je oma. Ja, da's wel kut. Zou met een paar maten aankloppen en ze terughalen.
Ze kan wel aangifte doen, maar of het zin heeft is een tweede.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze die sieraden terug wil hebben hoor.
Dan zit er niks anders op inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die gaat ze niet terugkrijgen. Beter accepteren, hoe kut dat ook is.
Medicatie neem ik sws altijd optijd in,en begeleiding doet niks met mediation of rechtsbijstand die geloven hem op zijn woord jammer genoegquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:10 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Laat me raden: Je hoort al je hele leven dat je niet gehandicapt bent, maar hooguit een beetje anders bent dan anderen.
Je hebt gewoon ASS en ADHD. En dat is qua handicap een uitdagende combi, daar moet je mee leren leven, en ja, dat moet je zelf doen.
[..]
Eerst de rust vinden zodat je helder kunt denken. Neem je medicatie op tijd (no joke) en vraag je begeleiding je te helpen met mediation of rechtsbijstand. Daar zijn ze voor. En als ze niet kunnen helpen vraag dan naar iemand die dat wel kan.
Of je legt jezelf beperkingen op of je vertelt niet het hele verhaal. Waarom zou jouw of zijn begeleiding geen actie ondernemen om je spullen te retourneren? Al gaat het alleen om de sieraden en andere zaken met emotionele of sentimentele waarde.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:46 schreef CuddleBear24 het volgende:
[..]
Medicatie neem ik sws altijd optijd in,en begeleiding doet niks met mediation of rechtsbijstand die geloven hem op zijn woord jammer genoeg
Nope dit is het hele verhaal, jammer genoeg. En zo gaat dat hier op de groepquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:55 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Of je legt jezelf beperkingen op of je vertelt niet het hele verhaal. Waarom zou jouw of zijn begeleiding geen actie ondernemen om je spullen te retourneren? Al gaat het alleen om de sieraden en andere zaken met emotionele of sentimentele waarde.
Nee nee niet voor de voodoo🤣 ik heb 1 daarvan van mijn moeder gehad en heb ik al vanaf kinds af aanquote:
Als het maar spullen waren had ik het ook zeker gedaan dr ligt nog veel meer namelijk😅 maar het enige wat ik terug vraag van hem is een sieraden doosje met sieraden uit mijn kindertijd, waar ook sieraden in zitten die ik van mijn oma heb gehad en een paar rozen kranzenquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:41 schreef dop het volgende:
Ts de spullen zijn de enige macht die je ex nog heeft.
Laat het gaan neem afscheid en afstand.
Zo door breek je de macht en het gedoe. Het zijn maar spullen.
En ik leg mezelf niet beperkingen op deze zijn vastgesteld toen ik 4 wasquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:55 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Of je legt jezelf beperkingen op of je vertelt niet het hele verhaal. Waarom zou jouw of zijn begeleiding geen actie ondernemen om je spullen te retourneren? Al gaat het alleen om de sieraden en andere zaken met emotionele of sentimentele waarde.
Man man man. R&P zit echt vol met trollen. Geen wonder dat FOK! leeglooptquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:46 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
oh wauw wat een enorm goed verhaal joh echt een roman in de maak zo lekker overzichtelijk zonder komma’s punten alinea’s of een klein beetje ademruimte het leest echt als een trein superhelder je situatie, echt ik begrijp meteen wat er aan de hand is zo fijn dat je het allemaal in één adem hebt kunnen opschrijven dat maakt het voor iedereen ontzettend makkelijk om elk detail te onthouden en om alles meteen goed te begrijpen want waarom zou je ook willen dat iemand er langer dan drie seconden over doet om te snappen wat je bedoelt want zeg nou zelf waarom zou iemand een bericht willen lezen dat overzichtelijk is en in begrijpelijke stukken is opgedeeld nee hoor gewoon knallen met die woordenbrij ik bedoel waarom zou je tijd besteden aan leestekens als je ze ook gewoon kan skippen en gewoon lekker door kan blijven typen en typen en typen totdat je vingers er bijna afvallen
Niet die beperkingen.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:03 schreef CuddleBear24 het volgende:
[..]
En ik leg mezelf niet beperkingen op deze zijn vastgesteld toen ik 4 was
Wat is dit voor onzin. Begeleiders in de zorg hebben vaak hele specifieke taken. Spulletjes ophalen bij je ex zal zeker niet in hun takenpakket zitten.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Niet die beperkingen.
De beperkingen die je jezelf oplegt vanwege je eigen beperkingen.
Overigens geloof ik niet dat dit het volledige verhaal is, anders zou het aan je begeleiders moeten liggen. Door dit niet op te pakken verzaken zij hun zorgplicht. Wil je dat soms zeggen, dat je begeleiding niet capabel genoeg is om je hulpvraag te zien?
Ik zeg ook niet dat de begeleiders dit op moeten pakken, maar ze kunnen op z'n minst hun client doorsturen naar iemand die er wel verstand van heeft. Zoals ts het schetst doet de hulpverlening helemaal niets ermee, en dat kan ik niet geloven.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:13 schreef dop het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin. Begeleiders in de zorg hebben vaak hele specifieke taken. Spulletjes ophalen bij je ex zal zeker niet in hun takenpakket zitten.
We horen zeker maar 1 kant van het verhaal, maar dit is wel een heel rare conclusie.
Dat ze dat niet doen zegt niets over hun zorg en zorgplicht.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:17 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de begeleiders dit op moeten pakken, maar ze kunnen op z'n minst hun client doorsturen naar iemand die er wel verstand van heeft.
Wat is hun taak dan wel? Ts krijgt ambulante hulpverlening, en dan is een standaardvraag "zijn er nog bijzonderheden?" En als ts dan haar verhaal dan vertelt, is er volgens mij geen hulpverlener die zegt "Boeiend, niet mijn probleem."quote:Op woensdag 13 november 2024 22:20 schreef dop het volgende:
[..]
Dat ze dat niet doen zegt niets over hun zorg en zorgplicht.
Kans is zeer groot dat het totaal niet hun taak is.
Ik probeer het zo eenvoudig mogelijk te houden.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:20 schreef dop het volgende:
[..]
Je hebt het letterlijk over het verzaken in hun zorgplicht.
Mogelijk bedoel je het anders maar je stelt het veel te hard.
Ambulante hulpverlening is meestal hulp bij de dagelijkse dingen.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:26 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Wat is hun taak dan wel? Ts krijgt ambulante hulpverlening, en dan is een standaardvraag "zijn er nog bijzonderheden?" En als ts dan haar verhaal dan vertelt, is er volgens mij geen hulpverlener die zegt "Boeiend, niet mijn probleem."
Tenzij ts heeft aangegeven dat ze het zelf wilt oplossen. Maar ik weet niet of ze dat heeft gedaan.
adhd en pdd nos zijn zeer zeker wel handicaps. Niet fysiek maar zeker wel handicaps.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:59 schreef CuddleBear24 het volgende:
[..]
Dude wie zegt dat ik gehandicapt ben? Heb adhd en pdd nos das niet gehandicapt, en aangifte heeft niet veel zin als ik het niet kan bewijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |