abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215560274
Ben nou al sinds mei uit elkaar met hem en ben sinds dan al aan het bakkeleien dat hij mijn spullen moet terug geven heb nog steeds niet alles terug, woon begeleid btw heb ondertussen al 2 maand een nieuwe vriend. Begeleiding en ik hebben al meerdere malen gezegt dat hij dat terug moet geven en elke keer zegt hij dat heb ik niet terwijl ik weet dat hij dat wel heeft. Ik weet dat hij mij aan het lijntje houd, hij wil niet in gesprek met begeleiding erbij. Hij is mij ook telkens aan het stalken, laatst stond die ineens voor mijn deur om te zeggen dat hij zogenaamd mijn rozenkransen niet heeft, terwijl ik weet dat hij die wel heeft. Was was die weer eens bezopen. Ik ben hem spuugzat zelf heeft hij ook een vriendin nu, maar hij blijft mij lastig vallen gelukkig niets meer van hem gehoord. Ik de stumper ben 5 jaar bij hem gebleven, wat ik nu ook inzie, wat ik niet had moeten doen, want hij heeft mij fysiek en mentaal mishandeld. Hij heeft ook nog een doosje met sieraden van mij en die is sws heel belangrijk want daar zitten nog sieraden in die ik van mijn oma heb gehad en die is in juli overleden, hij heeft hem ergens neergezet in zijn appartement, maar hij laat mij daar toch niet naar binnen, ookal zal ik langskomen om daar om nogmaals mijn spullen op te eisen hij heeft nog veel meer van mij dat weet ik 100 % zeker maar kan ik het bewijzen nee omdat hij er een welles nietes spelletje van maakt. Begeleiding gaat nog 1 keer kijken daar met hem en hij zegt wss toch weer "nee dat heb ik niet" ,ik wil gwn die belangrijke spullen terug, maar weet niet hoe ik dat voorelkaar moet krijgen. Wat is nou het beste wat ik kan doen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2024 18:10:22 (Ben wat vergeten) ]
pi_215560418
Is er geen begeleiding waar je terecht kan voor advies.

Of ambulante begeleiding als je die krijgt.
Die over het algemeen voor voornamelijk voor je thuis situatie, maar wie weet kan je daar advies vragen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215560443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 17:57 schreef schommelstoel het volgende:
Is er geen begeleiding waar je terecht kan voor advies.

Of ambulante begeleiding als je die krijgt.
Die over het algemeen voor voornamelijk voor je thuis situatie, maar wie weet kan je daar advies vragen.
Zit idd nu soort van ambulant maar dat is het probleem hun zijn er ook klaar mee, zorgcoördinator zei we doen dit nog 1 keer met de andere zorgcoördinator van zijn groep en dan is het gebeurt
  Spellchecker dinsdag 12 november 2024 @ 18:03:59 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215560487
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:00 schreef CuddleBear24 het volgende:

[..]
Zit idd nu soort van ambulant maar dat is het probleem hun zijn er ook klaar mee, zorgcoördinator zei we doen dit nog 1 keer met de andere zorgcoördinator van zijn groep en dan is het gebeurt
Hij woont ook begeleid?
pi_215560505
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:03 schreef maily het volgende:

[..]
Hij woont ook begeleid?
Ja zelfde organisatie alleen andere locatie. Hij heeft 24 uur begeleiding ik niet
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:09:31 #6
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_215560556
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:00 schreef CuddleBear24 het volgende:

[..]
Dus ze zijn al bezig met een oplossing?
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_215560602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:09 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Dus ze zijn al bezig met een oplossing?
T is elke keer de zelfde oplossing tenminste hun vinden het een oplossing maar het probleem is hij zoekt de boel niet goed door of geeft onbelangrijke spullen terug en niet de spullen die ik echt graag terug wil gaat nu al maanden zo.
  Spellchecker dinsdag 12 november 2024 @ 18:18:05 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215560658
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:13 schreef CuddleBear24 het volgende:

[..]
T is elke keer de zelfde oplossing tenminste hun vinden het een oplossing maar het probleem is hij zoekt de boel niet goed door of geeft onbelangrijke spullen terug en niet de spullen die ik echt graag terug wil gaat nu al maanden zo.
Straks geeft hij het weg aan zijn nieuwe relatie.
pi_215560689
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:18 schreef maily het volgende:

[..]
Straks geeft hij het weg aan zijn nieuwe relatie.
Dat mag ik niet hopen
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:36:46 #10
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215560846
Ik heb ook wel eens spullen niet meer terug gekregen. Soms moet je je verlies nemen en verder gaan met je leven, deze strijd heeft geen zin.
Jij hebt een nieuwe relatie, hij ook.

Eerst schrijf je dat hij je heeft gestalkt, daarna dat je al een tijdje niks meer van hem hebt gehoord. Move om en ga verder met je leven.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215561240
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 17:59 schreef CuddleBear24 het volgende:

[..]
Dude wie zegt dat ik gehandicapt ben? Heb adhd en pdd nos das niet gehandicapt
....
Laat me raden: Je hoort al je hele leven dat je niet gehandicapt bent, maar hooguit een beetje anders bent dan anderen.

Je hebt gewoon ASS en ADHD. En dat is qua handicap een uitdagende combi, daar moet je mee leren leven, en ja, dat moet je zelf doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:06 schreef CuddleBear24 het volgende:

[..]
Ik vraag letterlijk wat het beste is wat ik kan doen
Eerst de rust vinden zodat je helder kunt denken. Neem je medicatie op tijd (no joke) en vraag je begeleiding je te helpen met mediation of rechtsbijstand. Daar zijn ze voor. En als ze niet kunnen helpen vraag dan naar iemand die dat wel kan.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:19:10 #12
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215561344
Ik weet niet wat het voor spullen zijn maar persoonlijk zou ik het hem lekker laten houden. Liever klaar met dit soort aanslepend gezeik dan nog maanden gedoe.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:19:39 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215561351
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:06 schreef CuddleBear24 het volgende:

[..]
Ik vraag letterlijk wat het beste is wat ik kan doen
Let it gooooooooooo.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:20:37 #14
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215561360
Oh, sieraden van je oma. Ja, da's wel kut. Zou met een paar maten aankloppen en ze terughalen.
  roze dinsdag 12 november 2024 @ 20:00:43 #15
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215561812
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Let it gooooooooooo.
Ik snap wel dat ze die sieraden terug wil hebben hoor.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 12 november 2024 @ 20:12:34 #16
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215561911
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:20 schreef herverwijderd het volgende:
Oh, sieraden van je oma. Ja, da's wel kut. Zou met een paar maten aankloppen en ze terughalen.
Die gaat ze niet terugkrijgen. Beter accepteren, hoe kut dat ook is.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 november 2024 @ 20:14:04 #17
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215561932
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:00 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik snap wel dat ze die sieraden terug wil hebben hoor.
Ze kan wel aangifte doen, maar of het zin heeft is een tweede.
Als de politie verder niks kan doen kan ze zich er beter bij neerleggen en de les trekken waardevolle spullen bij zich te houden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 12 november 2024 @ 20:45:52 #18
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215562301
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:12 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Die gaat ze niet terugkrijgen. Beter accepteren, hoe kut dat ook is.
Dan zit er niks anders op inderdaad.
pi_215562304
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:10 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Laat me raden: Je hoort al je hele leven dat je niet gehandicapt bent, maar hooguit een beetje anders bent dan anderen.

Je hebt gewoon ASS en ADHD. En dat is qua handicap een uitdagende combi, daar moet je mee leren leven, en ja, dat moet je zelf doen.
[..]
Eerst de rust vinden zodat je helder kunt denken. Neem je medicatie op tijd (no joke) en vraag je begeleiding je te helpen met mediation of rechtsbijstand. Daar zijn ze voor. En als ze niet kunnen helpen vraag dan naar iemand die dat wel kan.
Medicatie neem ik sws altijd optijd in,en begeleiding doet niks met mediation of rechtsbijstand die geloven hem op zijn woord jammer genoeg
pi_215562356
Wat je na 5 maanden niet terug hebt gekregen en wat wettelijk van jou is, afschrijven of een advocaat nemen.

Als je gestalkt wordt na 5 maanden, lees ongewenst bezoek, politie bellen.

De begeleiding moet lekker doen wat ze nodig achten, hebben ze protocollen voor.

Alstublieft, mijn advies.
Hell To The Liars
  dinsdag 12 november 2024 @ 21:41:36 #21
545 dop
:copyright: dop
pi_215562818
Ts de spullen zijn de enige macht die je ex nog heeft.
Laat het gaan neem afscheid en afstand.
Zo door breek je de macht en het gedoe. Het zijn maar spullen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_215563123
Rozenkransen?
pi_215563530
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 20:46 schreef CuddleBear24 het volgende:

[..]
Medicatie neem ik sws altijd optijd in,en begeleiding doet niks met mediation of rechtsbijstand die geloven hem op zijn woord jammer genoeg
Of je legt jezelf beperkingen op of je vertelt niet het hele verhaal. Waarom zou jouw of zijn begeleiding geen actie ondernemen om je spullen te retourneren? Al gaat het alleen om de sieraden en andere zaken met emotionele of sentimentele waarde.
pi_215565229
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 22:55 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Of je legt jezelf beperkingen op of je vertelt niet het hele verhaal. Waarom zou jouw of zijn begeleiding geen actie ondernemen om je spullen te retourneren? Al gaat het alleen om de sieraden en andere zaken met emotionele of sentimentele waarde.
Nope dit is het hele verhaal, jammer genoeg. En zo gaat dat hier op de groep
pi_215565243
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 22:22 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Voor de voodoo
Nee nee niet voor de voodoo🤣 ik heb 1 daarvan van mijn moeder gehad en heb ik al vanaf kinds af aan
pi_215565268
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 21:41 schreef dop het volgende:
Ts de spullen zijn de enige macht die je ex nog heeft.
Laat het gaan neem afscheid en afstand.
Zo door breek je de macht en het gedoe. Het zijn maar spullen.
Als het maar spullen waren had ik het ook zeker gedaan dr ligt nog veel meer namelijk😅 maar het enige wat ik terug vraag van hem is een sieraden doosje met sieraden uit mijn kindertijd, waar ook sieraden in zitten die ik van mijn oma heb gehad en een paar rozen kranzen
pi_215565273
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 22:55 schreef Ridocar het volgende:

[..]
En ik leg mezelf niet beperkingen op deze zijn vastgesteld toen ik 4 was
  woensdag 13 november 2024 @ 11:06:02 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215565894
Stuur de deurwaarder er op af.
  woensdag 13 november 2024 @ 12:20:30 #29
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_215566817
Mijn ex had andere sloten op de deur gezet toen ik weg ben gegaan en toen de advocaat vroeg om een lijstje te maken met spulletjes die van mij zijn toen moest ik gewoon in huis om te kijken want dat kon ik allemaal niet uit mn hoofd opschrijven. Maar ik mocht er dus niet in. Maar het huis stond te koop en toen heb ik een verre vriendin een afspraak laten maken voor een bezichtiging en ben toen zelf meegegaan. Helaas herkende de makelaar mij meteen en belde mijn ex, die overver werkte en die belde zijn ouders die er binnen 5 minuten stonden om mij uit mijn eigen huis te zetten. Ze dreigden met het bellen van de politie maar dat heb ik toen zelf gedaan want ik laat me niet uit mijn eigen huis zetten. Politie kwam, ik kan aantonen dat het huis op mijn naam stond als hoofdkostwinner, en dat ik het recht had om juist hun eruit te zetten. Heb ook de makelaar er uit gezet toen.

Maar ben in jouw geval bang dat je je spullen kwijt bent, had je gelijk mee moeten nemen. Hij gaat je dat nooit zomaar geven deed mijn ex ook niet, zelfs mijn euromuntensetje van 12,50 die ik graag wilde en van mij was heb ik nooit gekregen. Ja, spullen waar je niks aan hebt en die hij kwijt wil, die kan je krijgen, ik kreeg ook nog een tentje. Via rechtzaak zou je kunnen proberen maar dat vies geld kosten als je geen rechtsbijstand hebt.
To BG or not to BG!
pi_215566854
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 17:46 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
oh wauw wat een enorm goed verhaal joh echt een roman in de maak zo lekker overzichtelijk zonder komma’s punten alinea’s of een klein beetje ademruimte het leest echt als een trein superhelder je situatie, echt ik begrijp meteen wat er aan de hand is zo fijn dat je het allemaal in één adem hebt kunnen opschrijven dat maakt het voor iedereen ontzettend makkelijk om elk detail te onthouden en om alles meteen goed te begrijpen want waarom zou je ook willen dat iemand er langer dan drie seconden over doet om te snappen wat je bedoelt want zeg nou zelf waarom zou iemand een bericht willen lezen dat overzichtelijk is en in begrijpelijke stukken is opgedeeld nee hoor gewoon knallen met die woordenbrij ik bedoel waarom zou je tijd besteden aan leestekens als je ze ook gewoon kan skippen en gewoon lekker door kan blijven typen en typen en typen totdat je vingers er bijna afvallen
Man man man. R&P zit echt vol met trollen. Geen wonder dat FOK! leegloopt
pi_215571679
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 10:03 schreef CuddleBear24 het volgende:

[..]
En ik leg mezelf niet beperkingen op deze zijn vastgesteld toen ik 4 was
Niet die beperkingen.

De beperkingen die je jezelf oplegt vanwege je eigen beperkingen.

Overigens geloof ik niet dat dit het volledige verhaal is, anders zou het aan je begeleiders moeten liggen. Door dit niet op te pakken verzaken zij hun zorgplicht. Wil je dat soms zeggen, dat je begeleiding niet capabel genoeg is om je hulpvraag te zien?
  woensdag 13 november 2024 @ 22:13:45 #32
545 dop
pi_215574313
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 19:20 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Niet die beperkingen.

De beperkingen die je jezelf oplegt vanwege je eigen beperkingen.

Overigens geloof ik niet dat dit het volledige verhaal is, anders zou het aan je begeleiders moeten liggen. Door dit niet op te pakken verzaken zij hun zorgplicht. Wil je dat soms zeggen, dat je begeleiding niet capabel genoeg is om je hulpvraag te zien?
Wat is dit voor onzin. Begeleiders in de zorg hebben vaak hele specifieke taken. Spulletjes ophalen bij je ex zal zeker niet in hun takenpakket zitten.

We horen zeker maar 1 kant van het verhaal, maar dit is wel een heel rare conclusie.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_215574367
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:13 schreef dop het volgende:

[..]
Wat is dit voor onzin. Begeleiders in de zorg hebben vaak hele specifieke taken. Spulletjes ophalen bij je ex zal zeker niet in hun takenpakket zitten.

We horen zeker maar 1 kant van het verhaal, maar dit is wel een heel rare conclusie.
Ik zeg ook niet dat de begeleiders dit op moeten pakken, maar ze kunnen op z'n minst hun client doorsturen naar iemand die er wel verstand van heeft. Zoals ts het schetst doet de hulpverlening helemaal niets ermee, en dat kan ik niet geloven.
  woensdag 13 november 2024 @ 22:20:05 #34
545 dop
pi_215574391
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:17 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat de begeleiders dit op moeten pakken, maar ze kunnen op z'n minst hun client doorsturen naar iemand die er wel verstand van heeft.
Dat ze dat niet doen zegt niets over hun zorg en zorgplicht.
Kans is zeer groot dat het totaal niet hun taak is.

Je hebt het letterlijk over het verzaken in hun zorgplicht.
Mogelijk bedoel je het anders maar je stelt het veel te hard.
pi_215574473
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:20 schreef dop het volgende:

[..]
Dat ze dat niet doen zegt niets over hun zorg en zorgplicht.
Kans is zeer groot dat het totaal niet hun taak is.
Wat is hun taak dan wel? Ts krijgt ambulante hulpverlening, en dan is een standaardvraag "zijn er nog bijzonderheden?" En als ts dan haar verhaal dan vertelt, is er volgens mij geen hulpverlener die zegt "Boeiend, niet mijn probleem."

Tenzij ts heeft aangegeven dat ze het zelf wilt oplossen. Maar ik weet niet of ze dat heeft gedaan.
pi_215574526
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:20 schreef dop het volgende:

[..]
Je hebt het letterlijk over het verzaken in hun zorgplicht.
Mogelijk bedoel je het anders maar je stelt het veel te hard.
Ik probeer het zo eenvoudig mogelijk te houden.

En dat is blijkbaar nodig omdat ts mijn laatste vragen nogal ontwijkt.
  woensdag 13 november 2024 @ 23:08:33 #37
545 dop
pi_215574765
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:26 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Wat is hun taak dan wel? Ts krijgt ambulante hulpverlening, en dan is een standaardvraag "zijn er nog bijzonderheden?" En als ts dan haar verhaal dan vertelt, is er volgens mij geen hulpverlener die zegt "Boeiend, niet mijn probleem."

Tenzij ts heeft aangegeven dat ze het zelf wilt oplossen. Maar ik weet niet of ze dat heeft gedaan.
Ambulante hulpverlening is meestal hulp bij de dagelijkse dingen.
We weten niet precies wat dat in het geval van de ts betekent.
Maar neem het voorbeeld van een psycholoog, die zal de problemen met de ex wel met je bespreken, en je advies geven voor de omgang. Maar die zal echt niet met je mee gaan naar de ex.
  donderdag 14 november 2024 @ 10:19:55 #38
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_215576500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 17:59 schreef CuddleBear24 het volgende:

[..]
Dude wie zegt dat ik gehandicapt ben? Heb adhd en pdd nos das niet gehandicapt, en aangifte heeft niet veel zin als ik het niet kan bewijzen
adhd en pdd nos zijn zeer zeker wel handicaps. Niet fysiek maar zeker wel handicaps.

Verder klinken jullie allemaal als fijne mensen die van de ene in de andere relatie duiken en dan de deksel op de neus krijgen.
Succes met je getouwtrek.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Admin donderdag 14 november 2024 @ 13:04:09 #39
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_215577853
Enorm gebagger weer in een serieus forum. TS is al meteen weggejaagd. Gefeliciteerd hoor.
op slot en ik ga even vegen en met knopjes spelen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')