Ah daar hebben we weer een trotse mod die zich veilig voelt omdat hij een knopje heeft om andere meningen te verwijderen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:58 schreef Plompzakker het volgende:
Wappiegeneuzel verdient ook geen aandacht
Ik denk wel dat ik het zou kunnen verwerken als jij dan niet op mij zou stemmenquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah daar hebben we weer een trotse mod die zich veilig voelt omdat hij een knopje heeft om andere meningen te verwijderen.
@:danny is de enige coole mod op dit forum. Hij moet eens nieuwe mod-verkiezingen doen voor 2025. Kijken of je dan ook nog zo'n grote mond hebt.
Linkserd =/= linksert ergo ik heb tijd teveel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
De ene linkserd is pro israel en de andere linksert pro palestina en ze slaan elkaar de koppen in elkaar!
Doe ik om mensen zoals jou te triggeren om te postenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Linkserd =/= linksert ergo ik heb tijd teveel.
Weet je autocorrect wel aan welke kant van de geschiedenis je staat?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah daar hebben we weer een trotse mod die zich veilig voelt omdat hij een knopje heeft om andere meningen te verwijderen.
@:danny is de enige coole mod op dit forum. Hij moet eens nieuwe mod-verkiezingen doen voor 2025. Kijken of je dan ook nog zo'n grote mond hebt.
Heb je je 10 euro alweer terug gevonden in de metro?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:03 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ow wooosh uwu.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Doe ik om mensen zoals jou te triggeren om te postenwooosh, klonk gewoon leuker zo
Oh ja ik was het alweer vergeten, maar lief dat jij al die tijd zo veel zorgen om mij hebt gemaakt!quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb je je 10 euro alweer terug gevonden in de metro?
Klopt, met de inflatie die veroorzaakt is onder Biden/Kamala's bewind in de wereld kan je beter op elkaar passen. Die 10 euro is waarschijnlijk voor jou toch 3 avonden "goed" eten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:13 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Oh ja ik was het alweer vergeten, maar lief dat jij al die tijd zo veel zorgen om mij hebt gemaakt!
Je zuigt een hoop uit die hele dikke duim van je, maar kijkende naar jouw username is men hier gelukkig al het een en ander gewend van je.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt, met de inflatie die veroorzaakt is onder Biden/Kamala's bewind in de wereld kan je beter op elkaar passen. Die 10 euro is waarschijnlijk voor jou toch 3 avonden "goed" eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |