abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 november 2024 @ 16:18:42 #101
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215559650
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 16:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Volgens mij is Lukashenko toch aardig pro-Rusland.

En is Wit-Rusland zelfs een douane-unie met de Russische Federatie. (Waardoor je als westerse toerist niet per trein van Minsk naar Moskou kunt reizen).

Er zijn Russische troepen in Wit-Rusland.

Maar blijkbaar zijn ze erg pro EU. Als jij het zegt, zal het wel zo zijn dan. Geen idee waarom mensen massaal op Lukashenko stemmen, mysterie wel.
Ik heb Belarus niet voor niks even doorgestreept, maar nice try.
Yea, she's on crack.
  dinsdag 12 november 2024 @ 16:21:15 #102
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215559676
edit: kap maar met je act

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 12-11-2024 16:41:19 ]
pi_215559679
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 16:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Volgens mij is Lukashenko toch aardig pro-Rusland.

En is Wit-Rusland zelfs een douane-unie met de Russische Federatie. (Waardoor je als westerse toerist niet per trein van Minsk naar Moskou kunt reizen).

Er zijn Russische troepen in Wit-Rusland.

Maar blijkbaar zijn ze erg pro EU. Als jij het zegt, zal het wel zo zijn dan. Geen idee waarom mensen massaal op Lukashenko stemmen, mysterie wel.
Lukashenko is zo populair dat hij de laatste verkiezingen heeft “gewonnen” door middel van grootschalige fraude en het gevangenzetten van de tegenkandidaten.

Vervolgens is de daadwerkelijke winnaar het land uit gezet en zijn de protesten die volgden keihard neergeslagen door gemaskerde ordetroepen.

Gaaf land hoor.
pi_215559681
quote:
Ja, net als dat er veel mensen op Kim Jong-un stemmen, hoe zou dat nou komen?
  dinsdag 12 november 2024 @ 16:27:21 #105
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215559719
De vraag wordt uiteindelijk tweeledig als ik het even vertaal naar het "pro" Oekraiene perspectief. Wil je vrede of gerechtigheid?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 12 november 2024 @ 16:31:35 #106
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215559747
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
De vraag wordt uiteindelijk tweeledig als ik het even vertaal naar het "pro" Oekraiene perspectief. Wil je vrede of gerechtigheid?
We willen vooral correcte spelling.

Met je casus bellie.
Yea, she's on crack.
pi_215559765
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Rare vergelijking. Belgie en Duitsland zijn in principe geen imperiale mogendheden. Rusland ten dele wel.
Onethisch om dan een zwakker land te gaan ophitsen tegen een groter en sterker land. De oorlog eerst steunen, en daarna weinig meer van je laten horen.
Waarom?
Duitsland heeft best wel potentie in de toekomst weer een imperiale mogendheid te worden.
Wie weet wat/wie daar over een jaar of 30 a 40 de lakens uitdeelt.

En als ze dan haar ogen (weer) op ons richt, dan moeten gelijk de handjes omhoog natuurlijk.
En je keihard laten nemen.

Want ons verdedigen heeft dan toch geen zin en is onethisch omdat het mensenlevens kost.
pi_215559775
quote:
Valse dilemma's altijd leuk. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215559790
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 16:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
We willen vooral correcte spelling.

Met je casus bellie.
Ik moest lachen :')
  dinsdag 12 november 2024 @ 16:43:11 #110
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215559836
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 16:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Spasiba.

Van het Kremlin kan ik elke eerste maandag van de maand bij het consulaat in Den Haag een zakje roebels ophalen voor mijn schrijven alhier.

Dus echt tof allemaal.

Ik wist eerst helemaal niet dat je recht had op roebels, maar de NPO en het NRC Handelsblad wees me erop, dus ja, heb ik toch maar eens het consulaat gebeld en inderdaad. Elke maand weer 2.000 Roebels. Helemaal te gek. _O_ _O_ _O_
Ja, kan me voorstellen dat <20 eu/maand een godsfortuin is voor je, ja.
  dinsdag 12 november 2024 @ 16:45:50 #111
6484 ExTec
pi_215559853
quote:
Nee, dat is daar we weten dat het kremlin gewoon hitlists heeft, waar mensen met een vervelende politieke mening opstaan, en we kunnen lezen dat er zelfs martelkamers voor kinderen zijn niet de keuze die er is.

De keuze is oorlog met de kans dat je doodgaat, of doodgaan.
pi_215559854
quote:
Beiden spelen geen rol en worden slechts gebruikt om het klootjesvolk @Straatcommando. te mobiliseren.

Politici baseren hun keuzes zelden op dit soort futiele zaken. Alles wat er gebeurt is een rekenkundige overweging. Of zoals Stalin schijnbaar ooit zei:

“The Pope! How many divisions has he got?”
pi_215560121
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 14:33 schreef LXIV het volgende:

[..]
Er valt genoeg te halen, dan komen ze vanzelf wel
Ze zijn vaak genoeg genaaid door de Russische regering. Waarom zouden ze het risico weer nemen? Het zijn namelijk nogal bedragen die je moet investeren.
pi_215560219
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 15:21 schreef phpmystyle het volgende:

onze vijander zijn in aantallen en sterkte groter dan ons.
Is dat zo?

Het is nogal opvallend dat Rusland, een land met 140 miljoen inwoners, vrijwel gelijke problemen heeft met het vinden van soldaten als Oekrane, een land met ~40 miljoen inwoners. Het zou voor Rusland helemaal niet moeilijk moeten zijn om veel en veel meer soldaten naar het front te sturen. Maar toch moeten ze gevangenen naar het front sturen, moeten ze rekruteren in Afrika en Azi, hebben ze manschappen uit Noord-Korea nodig.....En daarnaast heb je de berichten over tekorten aan arbeidskrachten in de industrie natuurlijk ook nog

Hoezo hebben ze zulke problemen als ze zo ontzettend veel manschappen hebben? Volgens mij is die 140 miljoen inwoners en de onuitputtelijke hoeveelheid soldaten gewoon pure bluf.
pi_215560337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 17:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoezo hebben ze zulke problemen als ze zo ontzettend veel manschappen hebben? Volgens mij is die 140 miljoen inwoners en de onuitputtelijke hoeveelheid soldaten gewoon pure bluf.
Het is ook iets wat continu wordt geroepen door al die zogenaamde vredesduifjes. “Het heeft geen zin, de Russen zijn toch met teveel”.

Als je het maar vaak genoeg herhaalt h.
pi_215560402
Oekrane gebruikt chemische wapens
https://x.com/MyLordBebo/(...)wHyoMQvmWXOoqSw&s=19
Heel veel sambal
pi_215560432
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 17:56 schreef Nyamuk het volgende:
The source: 'trust me bro'.
pi_215560438
Suchomimus over het russische offensief om Oekrainsch Koersk te veroveren.
Uiteraard hebben de russen ook weer gevangen geexecuteerd.
Hier is de bron in Thereaderapp format.

Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:01:12 #120
pi_215560445
quote:
Dus het regime van Zelensky houdt zich ook niet aan het oorlogsrecht of de Geneve-richtlijnen?

Misschien moet Zelensky ook maar naar Den Haag en voor het oorlogstribunaal verschijnen.
pi_215560456
quote:
Terecht. De Russische ratten en de Noord-Koreaanse kakkerlakken moeten branden.
pi_215560462
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dus het regime van Zelensky houdt zich ook niet aan het oorlogsrecht of de Geneve-richtlijnen?

Misschien moet Zelensky ook maar naar Den Haag en voor het oorlogstribunaal verschijnen.
Omdat n of andere twitteraar wat roept? :D
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:04:38 #123
pi_215560494
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Wat zit woke weer als vanouds vol liefde. O+
pi_215560514
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Wat zit woke weer als vanouds vol liefde. O+
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:08:07 #125
pi_215560540
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik heb wel vaker dit soort verhalen gehoord in Belgrado van Russen. Volgens mij ook e.e.a. over gelezen op RT. In Nederland helaas geblokkeerd en in het buitenland kan ik op rare wijze nooit inloggen op FOK! dus kan ik niet reageren. Alhoewel een quote van RT weinig zin heeft omdat deze site in Nederland niet te lezen is en geblokkeerd is door onze overheid.

Waarom FOK! niet werkt buiten Nederland is mij een raadsel, maar dat is misschien meer iets voor FB.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:11:30 #126
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215560579
quote:

[..]
Is dat zo?

Het is nogal opvallend dat Rusland, een land met 140 miljoen inwoners, vrijwel gelijke problemen heeft met het vinden van soldaten als Oekrane, een land met ~40 miljoen inwoners. Het zou voor Rusland helemaal niet moeilijk moeten zijn om veel en veel meer soldaten naar het front te sturen. Maar toch moeten ze gevangenen naar het front sturen, moeten ze rekruteren in Afrika en Azi, hebben ze manschappen uit Noord-Korea nodig.....En daarnaast heb je de berichten over tekorten aan arbeidskrachten in de industrie natuurlijk ook nog

Rusland stuurt geen dienstplichtigen naar Oekrane
The End Times are wild
pi_215560596
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Rusland stuurt geen dienstplichtigen naar Oekrane
Waar gevochten wordt is geannexeerd en dus Rusland volgens hun wet.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:17:05 #128
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215560648
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Prima, laat ze samem gaan *O*
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_215560655
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Now the monkey comes out of the sleeve :Y
Heel veel sambal
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:18:10 #130
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215560660
_O-
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215560685
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het klinkt misschien gek, maar sommige lui geloven alles wat er op het internet staat. Alles.

Zie bijvoorbeeld: Zelensky is een joodse nazi. Of: rusland mag andere landen annexeren want redenen.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:23:27 #132
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215560707
https://english.news.cn/2(...)22838c845229b/c.html

quote:
The West aims to preserve dominance by undermining regional stability: Russian defense minister

MOSCOW, Nov. 12 (Xinhua) -- In a bid to preserve its global dominance, the West is attempting to undermine regional stability, Russian Defense Minister Andrei Belousov said on Tuesday.

"In order to preserve its role of the hegemon, the collective West is trying to undermine regional stability," Belousov said at a meeting of the Council of Defense Ministers of the Commonwealth of Independent States (CIS) in Moscow.

He said that consequently, the participants of the expanded BRICS summit in Kazan, Russia, focused on promoting a peaceful settlement of conflicts, and "the formation of a fair multipolar world order."

The meeting of the Council of Defense Ministers of the CIS kicked off in Moscow on Tuesday.

According to Belousov, senior defense officials from Azerbaijan, Belarus, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Tajikistan, Uzbekistan and Russia attended the meeting.

The participants will focus on the agenda concerning multilateral military cooperation within the CIS, said Belousov, adding that they will also discuss the preparations to commemorate the 80th anniversary of the Victory in the Great Patriotic War.
Totaal niet pro-Rusland, maar hier slaan ze wel de spijker op de kop
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:23:32 #133
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215560710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:20 schreef oheng het volgende:

[..]
Het klinkt misschien gek, maar sommige lui geloven alles wat er op het internet staat. Alles.

Zie bijvoorbeeld: Zelensky is een joodse nazi. Of: rusland mag andere landen annexeren want redenen.
Ruzzia moet een stevige les krijgen , Ruzzia gaat failliet

https://www.washingtonpos(...)h-drone-warfighting/

quote:
"De aard van oorlogsvoering is veranderd", legt Giorgi Tskhakaia uit, een defensieadviseur van het Oekraense ministerie van Digitale Transformatie.
"Het is een technologische oorlog. Als je niet weet hoe je luchtverdediging en EW (elektronische oorlogsvoering) kunt ontwijken, verlies je de meeste of al je drones. Het is een kat-en-muisspel. Wij leren, en de onderdrukker leert ook."

President Volodymyr Zelensky heeft beloofd dat Oekrane dit jaar 1 miljoen drones zal bouwen om de slinkende voorraad wapens en artillerie uit het Westen aan te vullen. Op een willekeurige dag heeft elke kant bijna 3.000 drones in de lucht, zegt Tskhakaia. De frontlinie is een digitale schietbaan geworden.

gruwelijke video's waarin ze wanhopige soldaten achtervolgen totdat ze contact maken in een witte lichtflits, lijken op militaire versies van een snuff-film.

Ik reisde hierheen met een team van Palantir dat de Oekraense overheid adviseert over softwaretools voor dit voortdurend veranderende strijdtoneel.

"De vraag is hoe snel je je kunt aanpassen," legde de Palantir-ingenieur uit die de activiteiten van het bedrijf hier cordineert.
.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215560719
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:17 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Ik heb in Polen een pistool gekocht voor als Rusland een NAVO-land aanvalt en die ik ga dan zeker gebruiken.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:27:56 #135
323876 michaelmoore
pi_215560761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:24 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Ik heb in Polen een pistool gekocht voor als Rusland een NAVO-land aanvalt en die ik ga dan zeker gebruiken.
Poetin durft niets tegen een NATO land te doen , dan gaat ie zelf dood

quote:
Deze revolutie in de strijd wordt aangestuurd door een buitengewoon technologisch ecosysteem.
In de afgelopen 18 maanden is het aantal Oekraense dronebedrijven gegroeid van zeven naar bijna 300, zegt Tskhakaia.

Deze lokale ondernemingen worden geholpen door hightechondernemers van over de hele wereld die zich hebben verenigd in een moderne versie van de idealistische "internationale brigade"
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:28:28 #136
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215560767
https://english.news.cn/2(...)82811e26a7c45/c.html

quote:
DPRK ratificeert verdrag voor alomvattend strategisch partnerschap met Rusland

SEOUL, 12 nov. (Xinhua) -- De Democratische Volksrepubliek Korea (DPRK) heeft het Verdrag voor een Alomvattend Strategisch Partnerschap tussen de DPRK en Rusland geratificeerd onder een decreet van de president van de Staatszaken van de DPRK, meldde het officile Koreaanse Centraal Nieuwsagentschap (KCNA) op dinsdag.

Het KCNA meldde dat het DPRK-staatshoofd het decreet op maandag heeft ondertekend en dat het verdrag van kracht zal worden op de dag dat beide partijen de ratificatie-instrumenten uitwisselen.

In juni hebben de hoogste leiders van de twee landen het verdrag ondertekend na hun topontmoeting in Pyongyang.
Kan er ook wel bij... -O-
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:28:50 #137
pi_215560774
quote:
Bizar.

Er is zoveel moois in de Oekraine. Waarom alleen een vlag - overigens best mooie vlag met mooie kleuren van Oekraine, jammer dat het gekaapt is - te zien en vol gescheldpartijen.

Inderdaad, teveel Amerikaanse invloeden, alleen nog maar gescheld. Geen beschaving, weg cultuur. Terwijl Oekraine zeker een beschaafd land was, vol prachtige cultuur, beleefd in de omgang, respect voor hun ouders, voor ouderen ook, prachtige muziek, prachtige taal ook (Oekraiens is best mooi om te horen, ook weer gekaapt, maar niets mis met de taal an sich), fantastische keuken, zee, strand, prachtige gebouwen, steden als Odessa.

Enfin, niet alle Oekrainers zijn zo en zitten vol met haat, agressie en gevloek. Jammer ook dat Zelensky ook een aanval op het geloof gedaan heeft, nota bene de ware viering van Kerst voor politieke doelen misbruikt heeft door kerst te verplaatsen naar 25 december (hoort begin januari te zijn, net als in Servie/Republika Srpska) en tracht het orthodoxe ware geloof kapot te maken. Het is wel heel erg duidelijk dat Zelensky weinig op heeft met het Christendom. Spijtig. Gaat lastig voor zijn ziel worden op deze wijze.

Als je toch Oekraine wilt promoten, kan ik betere suggesties aanreiken, serieus (misschien kan ik nog beter voor een Oekraiens verkeersbureau gaan werken, dan jij, zelfs al word ik als Kremlin-agent gezien :P )

Davai, tawarietsj:

Echt gaaf nummer. Odessa. Strand. Feest, Zee, zon! O+

Via Oekraiense vriendin van me, dit nummer! _O_

Zo ken ik dus de Oekraieners, vol levensvreugde, muziek, humor, dans, het goede leven, intelligent, gewoon toffe mensen (zonder de verderfelijke invloeden van USAids en de EU).

Band Odessa:

:7 O+ O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:29:01 #138
323876 michaelmoore
pi_215560779
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ze kunnen slaan wat ze willen maar Ruzzia die gaat helemaal failliet
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:29:39 #139
6484 ExTec
pi_215560783
quote:
[..]
Iemand die z'n buurland aanvalt moet het niet hebben over regionale stabiliteit.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:31:02 #140
323876 michaelmoore
pi_215560794
quote:
twee kleine heren met grote geweren
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:34:09 #141
pi_215560819
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:17 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Prima, laat ze samem gaan *O*
Gelijke monniken, gelijke kappen toch?
Sowieso een goed idee als volgend jaar die verschrikkelijke oorlog beindigd is, om de onderste steen boven te krijgen.
En jezelf verantwoorden voor een tribunaal met rechters is altijd goed. Dan kan alsof worden vastgesteld of een persoon schuldig of onschuldig is.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:34:48 #142
pi_215560826
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:17 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Woke is een en al liefde. O+
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:36:32 #143
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215560841
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:29 schreef ExTec het volgende:

[..]
Iemand die z'n buurland aanvalt moet het niet hebben over regionale stabiliteit.
De redenen waren niet legitiem, maar laten we niet doen alsof die regio voor de Russische invasie stabiel was.

Ik vind het vooral zorgwekkend dat Oekrane NIETS doet met de zogenaamde 'zorgen' van Rusland. Die geven telkens aan dat er grote zorgen zijn over nazi's in Oekrane, om vervolgens een regering in Oekrane te hebben die niks doet om de nazi's in kwestie uit te roeien.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:38:18 #144
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215560866
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:36 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
De redenen waren niet legitiem, maar laten we niet doen alsof die regio voor de Russische invasie stabiel was.

Ik vind het vooral zorgwekkend dat Oekrane NIETS doet met de zogenaamde 'zorgen' van Rusland. Die geven telkens aan dat er grote zorgen zijn over nazi's in Oekrane, om vervolgens een regering in Oekrane die niks doet om de nazi's in kwestie uit te roeien.
Van alle Russische redenen om de Oekrane binnen te vallen is die van ‘nazi’s’ de meest onzinnige
The End Times are wild
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:39:29 #145
323876 michaelmoore
pi_215560878
quote:

[..]

Ik vind het vooral zorgwekkend dat Oekrane NIETS doet met de zogenaamde 'zorgen' van Rusland. Die geven telkens aan dat er grote zorgen zijn over nazi's in Oekrane, om vervolgens een regering in Oekrane te hebben die niks doet om de nazi's in kwestie uit te roeien.
er lopen in Rusland veel meer NAZI,s , Poetin is wel de grootste NAZI

laat ze daar maar eens naar kijken

Rusland moet failliet
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:39:35 #146
6484 ExTec
pi_215560881
quote:

[..]
Volgens mij zijn er in die 'regio' anders al heel lang geen gewapende conflicten geweest.

quote:
Ik vind het vooral zorgwekkend dat Oekrane NIETS doet met de zogenaamde 'zorgen' van Rusland. Die geven telkens aan dat er grote zorgen zijn over nazi's in Oekrane, om vervolgens een regering in Oekrane die niks doet om de nazi's in kwestie uit te roeien.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:42:05 #147
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215560912
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:38 schreef LXIV het volgende:

[..]
Van alle Russische redenen om de Oekrane binnen te vallen is die van ‘nazi’s’ de meest onzinnige
Nouja, ik vind het best een legitieme reden als je met veel gemak honderden foto's van het leger kan doorspitten waar nazisymbolen zichtbaar zijn.

Bij het Nederlandse leger moet je veel meer moeite doen om die te vinden.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:42:50 #148
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215560918
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er lopen in Rusland veel meer NAZI,s , Poetin is wel de grootste NAZI

laat ze daar maar eens naar kijken

Rusland moet failliet
Het kan best zo zijn dat er in Rusland meer nazi's zijn, maar dat maakt het nog niet zo dat het in Oekrane een non-issue is.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:43:50 #149
6484 ExTec
pi_215560929
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:42 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nouja, ik vind het best een legitieme reden als je met veel gemak honderden foto's van het leger kan doorspitten waar nazisymbolen zichtbaar zijn.
Ow, en dan mag je een buurland binnenvallen?
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:44:16 #150
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215560934
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:39 schreef ExTec het volgende:
Volgens mij zijn er in die 'regio' anders al heel lang geen gewapende conflicten geweest.
:')
pi_215560938
quote:

[..]

Ben je echt zo dom?
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:44:55 #152
6484 ExTec
pi_215560940
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:44 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Als ik het mis heb, moet je het zeggen ;)
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:44:58 #153
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215560941
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:43 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ow, en dan mag je een buurland binnenvallen?
Waar staat precies dat dat mag?
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:46:05 #154
6484 ExTec
pi_215560950
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:44 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Waar staat precies dat dat mag?
Jij, niet met zoveel woorden natuurlijk, want dat doen tankies immers nooit:

quote:
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:46:38 #155
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215560956
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Als ik het mis heb, moet je het zeggen ;)
https://en.wikipedia.org/wiki/War_in_Donbas

En ook voor 2014 was het geen paradijs van stabiliteit
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:46:59 #156
323876 michaelmoore
pi_215560960
quote:

[..]
Het kan best zo zijn dat er in Rusland meer nazi's zijn, maar dat maakt het nog niet zo dat het in Oekrane een non-issue is.
russen dat is een dom bruut volk , die op de knieen gebracht worden met techniek en algoritmes die ze niet begrijpen en tegelijkertijd het afpakken van het verdien model

quote:
Deze tech-groep is een van de meest fascinerende en minst begrepen aspecten van de oorlog.

Naast een aantal grote bedrijven zoals Palantir en Microsoft, omvatten de tech-supporters van Oekrane verschillende prominente Amerikaanse miljardairs, een reeks Amerikaanse start-ups en ondernemers van over heel Europa tot Noord-Amerika en Australi.
Het is een vreemde fusie van Silicon Valley en loopgravenoorlog.

De Oekraense technologie is gevolueerd van simpele quadcopters die een paar kilometer kunnen vliegen tot grote drones met vaste vleugels die diep in Rusland kunnen reiken.

De volgende stap is om deze drones uit te rusten met virtuele mapping en kunstmatige intelligentie, zodat ze hun doelen kunnen bereiken, zelfs door een sneeuwstorm van Russische jamming.

Een half dozijn bedrijven hier perfectioneren die AI-technologie al — en maken het goedkoop genoeg om duizenden slimme drones van stroom te voorzien.
quote:
De aanvallen op Russische raffinaderijen waren bijzonder agressief. Oekraense inlichtingenfunctionarissen vertelden Reuters op 17 maart dat ze 12 Russische raffinaderijen hadden getroffen.
Het persbureau berekende deze week dat dergelijke aanvallen ongeveer 14 procent van de Russische raffinaderijcapaciteit hebben stilgelegd, waaronder een staking deze week op de op twee na grootste raffinaderij van Rusland in Tatarstan.
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:48:03 #157
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215560966
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Jij, niet met zoveel woorden natuurlijk, want dat doen tankies immers nooit:
[..]

Ok, we gaan nu dus bewust desinformatie verspreiden over users?
pi_215560971
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

En hoe kwam dat precies?
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:49:00 #159
6484 ExTec
pi_215560977
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ja, diezelfde agressor die nu aan het knokken is, was dat toen ook, maar heeft wel het smerige lef om het over 'de stabiliteit in de regio' te hebben. Got it.

Moeten we je hier echt uit gaan leggen, dat als rus zich gewoon lekker met zichzelf bemoeit,

Ga bv iets aan je eigen nazi's doen,

Het aldaar stabiel was?
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:51:27 #160
323876 michaelmoore
pi_215561007
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:48 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ok, we gaan nu dus bewust desinformatie verspreiden over users?
quote:
"Waarom kunnen we ze niet antwoorden?" zei Zelensky.
"Hun maatschappij moet leren leven zonder benzine, zonder diesel, zonder elektriciteit. ... Het is eerlijk

Francisco Serra-Martins, de CEO van een startende dronemaker genaamd Terminal Autonomy, vertelde me dat hij nu een drone produceert met de naam "AQ 400 Scythe" die bijna 500 mijl kan vliegen .

Het bedrijf werkt ook aan een versie die 1.200 mijl kan vliegen.

Als emigrant met wortels in Australi en Portugal is hij een voorbeeld van het internationale hightech-ecosysteem van Oekrane.

pi_215561044
De tering wat een partij bagger wordt hier gepost met een berg al lang bewezen Russische propaganda er doorheen, maar lekker onafhankelijk blijven denken hoor....
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:55:57 #162
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215561056
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:48 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En hoe kwam dat precies?
Dat is natuurlijk geen "hey, laten we instabiliteit beginnen" response.
De regio was al instabiel voor deze invasie.

We moeten nu niet doen alsof de interne stabiliteit al goed was, vooral tijdens de euromajdan gevolgd door de majdanrevolutie... Die heeft daarna voor nog grotere polarisatie gezorgd dan al het geval was, wat weer zorgde voor grote pro-Russische en pro-Oekraense gewelddadige protesten in de regio's.
pi_215561064
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:55 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk geen "hey, laten we instabiliteit beginnen" response.

We moeten nu niet doen alsof de interne stabiliteit al goed was, vooral tijdens de euromajdan gevolgd door de majdanrevolutie... Die heeft daarna voor nog grotere polarisatie gezorgd dan al het geval was, wat weer zorgde voor grote pro-Russische en pro-Oekraense gewelddadige protesten in de regio's.
Maar weet je nog wat de aanleiding was voor die protesten en de daarop volgende revolutie?
pi_215561069
Oh, zijn we weer bij deze aanbeland?
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:57:29 #165
323876 michaelmoore
pi_215561070
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:56 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar weet je nog wat de aanleiding was voor die protesten en de daarop volgende revolutie?
rusland moet terug naar eigen land , Rusland moet failliet
  dinsdag 12 november 2024 @ 18:59:09 #166
6484 ExTec
pi_215561094
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:55 schreef Mikeytt het volgende:

Want?

quote:
Wat landen intern doen, moeten ze zelf weten. Dan spreken we over "interne instabiliteit", en niet "regionale instabiliteit".

Bv in FR is demonstreren een nationale hobby. Toch zal niemand zeggen dat "de regio instabiel is".
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:00:45 #167
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215561124
quote:

[..]
Is dat zo?

Onzin, voor Rusland is het in beginsel geen existentile oorlog. Voor oekraiene wel. Maakt verschil.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:00:47 #168
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215561125
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:56 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ja, o.a. een vreemde keuze van hun eigen president.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:02:13 #169
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215561140
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Want?
[..]
Wat landen intern doen, moeten ze zelf weten. Dan spreken we over "interne instabiliteit", en niet "regionale instabiliteit".

Bv in FR is demonstreren een nationale hobby. Toch zal niemand zeggen dat "de regio instabiel is".
Ik ga graag in gesprek met andere users verder tenzij er excuses komt voor die hele gore suggestie.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:02:59 #170
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215561153
quote:

[..]

Tjah, doet/gaat Rusland ook wel doen.

In een woord verschrikkelijk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215561184
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:55 schreef ipa84 het volgende:
De tering wat een partij bagger wordt hier gepost met een berg al lang bewezen Russische propaganda er doorheen, maar lekker onafhankelijk blijven denken hoor....
Onafhankelijk denken lijkt tegenwoordig: kijken wat het mainstream (en plausibele) verhaal is, er automatisch vanuit gaan dat dit niet klopt, en dan zonder enig kritisch denkvermogen de alternatieve verhaallijn accepteren.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:06:20 #172
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215561195
quote:

[..]
Kom op, die heb je overal.

Oekraiene is echt niet doorspekt met nazi.s
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:08:21 #173
6484 ExTec
pi_215561210
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:02 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik ga graag in gesprek met andere users verder tenzij er excuses komt voor die hele gore suggestie.
Misschien moet je eens uitleggen waarom oekraine zich sowieso wat aan zou moeten trekken van 'de zorgen van rusland'. Maakt rusland zich soms druk om 'de zorgen van oekraine'?
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:08:28 #174
pi_215561211
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ruzzia moet een stevige les krijgen , Ruzzia gaat failliet

https://www.washingtonpos(...)h-drone-warfighting/
[..]

Ja man. Echt ook, h.

Volgens mij heet het land Rusland en niet Ruzzia met dubbel 'z'. :')

Rusland gaat niet zo snel failliet ondanks alle sancties.
Ondertussen heeft de Duitse auto- en industrie het zwaar. Geen goedkoop gas meer om Rusland te jennen en ondertussen jezelf in de voet schieten. Meesterzet wel. :')
pi_215561213
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Tjah, doet/gaat Rusland ook wel doen.

In een woord verschrikkelijk.
Lord Bebo is een bekende Kremlin troll (waarschijnlijk dat je hem daarom serieus neemt) die bergen fake news post over deze oorlog. Het is al lang bewezen dat Rusland chemische wapens heeft gebruikt in Oekrane (geen zin om het op te zoeken want je neemt het waarschijnlijk toch niet serieus) dus zo verschrikkelijk zal je het wel niet vinden. Zeker niet als ik die andere onzin van je leest in dit en het vorige topic waar je weer is bewezen Russische propaganda aan het herhalen bent wat logisch is aangezien je jaren met een Poetin avatar hebt gepost.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:09:23 #176
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215561221
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kom op, die heb je overal.

Oekraiene is echt niet doorspekt met nazi.s
Kom op zeg. Oekrane heeft een enorm nazi-probleem dat niet te vergelijken is met de rest van Europa.

https://www.nbcnews.com/t(...)laim-war-ncna1290946

https://www.reuters.com/a(...)oblem-idUSKBN1GV2TC/

https://www.tuftsdaily.co(...)g-ukraines-neo-nazis
pi_215561222
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:00 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ja, o.a. een vreemde keuze van hun eigen president.
De ietwat vreemde keuze om na grote druk vanuit Moskou een aankomend associatieverdrag met de EU in de prullenbak te smijten. Waarmee we ook zijn aangekomen bij de daadwerkelijke reden van dit hele conflict: Het onvermogen van een voormalige imperiale grootmacht (Rusland) om te accepteren dat een van zijn voormalige imperiale bezittingen haar eigen pad in de wereld kiest.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:10:16 #178
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215561234
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:08 schreef ExTec het volgende:
Misschien moet je eens uitleggen waarom oekraine zich sowieso wat aan zou moeten trekken van 'de zorgen van rusland'. Maakt rusland zich soms druk om 'de zorgen van oekraine'?
Zodat je weer een smerige suggestie kan doen over iets wat ik nooit heb gezegd?
pi_215561258
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Kom op zeg. Oekrane heeft een enorm nazi-probleem dat niet te vergelijken is met de rest van Europa.

Nee.
Oekrane heeft binnen haar grenzen vooral een probleem met moordzuchtige Ruzzen.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:12:43 #180
6484 ExTec
pi_215561260
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:10 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Zodat je weer een smerige suggestie kan doen over iets wat ik nooit heb gezegd?
Ik kan er niks aan doen dat jij die schijn over jezelf afroept.

Want behalve dat jij hier 2 jaar oude kremlin talkingpoints aan het herhalen bent, maak jij maar niet duidelijk wat rusland te maken heeft met vermeende oekrainse nazis.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:12:52 #181
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215561265
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:08 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Lord Bebo is een bekende Kremlin troll (waarschijnlijk dat je hem daarom serieus neemt) die bergen fake news post over deze oorlog. Het is al lang bewezen dat Rusland chemische wapens heeft gebruikt in Oekrane (geen zin om het op te zoeken want je neemt het waarschijnlijk toch niet serieus) dus zo verschrikkelijk zal je het wel niet vinden. Zeker niet als ik die andere onzin van je leest in dit en het vorige topic waar je weer is bewezen Russische propaganda aan het herhalen bent wat logisch is aangezien je jaren met een Poetin avatar hebt gepost.
Wat een onzin en bagger gooi je hier op elkaar.
Ik sta juist genuanceerd in deze discussie, Rusland heeft in het verleden ook al gebruik gemaakt van chemische wapens. Oekraiene stuk minder.

Maar het zou mij niets verbazen als Oekraiene het nu ook vaker gaat doen omdat ze gaan verliezen. Je moet wat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:14:06 #182
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215561281
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ik ken het azov-bataljon, en daar lopen wat heren rond met vreemde kruizen. Ach, maar het is niet te vergelijken met de nazi's van weleer. Gewoon wat bonkige kerels met een testosteron overschot.

Heb je hier ook wel.

Dit is vooral een gezocht probleem van Poetin.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215561287
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik sta juist genuanceerd in deze discussie, Rusland heeft in het verleden ook al gebruik gemaakt van chemische wapens. Oekraiene stuk minder.

Maar het zou mij niets verbazen als Oekraiene het nu ook vaker gaat doen omdat ze gaan verliezen. Je moet wat.
Het zou me ook niet verbazen dat Poetin voorop gaat op het slagveld.

Je moet wat.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:14:47 #184
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_215561293
quote:

[..]

Ik maak me zorgen om jou, daar doe je ook niets mee.

Iedere agressor kan bullshit zorgen verzinnen als excuus om een oorlog te beginnen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:15:11 #185
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215561297
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee.
Oekrane heeft binnen haar grenzen vooral een probleem met moordzuchtige Ruzzen.
Beiden stellingen kunnen waar zijn. Ontkennen dat Oekrane een neonazi probleem heeft, is naef.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:15:48 #186
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215561303
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het zou me ook niet verbazen dat Poetin voorop gaat op het slagveld.

Je moet wat.
Wat mij betreft gaat Poetin en Verhofstadt dit samen uitvechten voor internationale televisie.
Beide heren kunnen best gemist worden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:16:10 #187
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215561308
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:12 schreef ExTec het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat jij die schijn over jezelf afroept.
Jij kan er niks aan doen dat JIJ smerig bewust desinformatie gaat verspreiden over users? uhu
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:16:10 #188
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_215561310
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:15 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Beiden stellingen kunnen waar zijn. Ontkennen dat Oekrane een neonazi probleem heeft, is naef.
Nee, 1-op-1 de "zorgen" van Rusland overnemen is naef.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:18:16 #189
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215561329
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat is een uiterste, maar de deur in hun gezicht dichtsmijten en denken dat ze alles accepteren is ook naief.
En die arme Oekraieners die hun huis worden uit gebombardeerd zijn daar de slachtoffers van. Mensen mogen zich dat wel eens beseffen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:18:59 #190
pi_215561341
quote:

[..]

Dit inderdaad.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:19:03 #191
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215561342
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik ken het azov-bataljon, en daar lopen wat heren rond met vreemde kruizen. Ach, maar het is niet te vergelijken met de nazi's van weleer. Gewoon wat bonkige kerels met een testosteron overschot.

Heb je hier ook wel.

Dit is vooral een gezocht probleem van Poetin.
Als je het azov-bataljon "gewoon wat bonkige kerels met een testosteron overschot" gaat noemen, zijn we wel snel klaar, want dan verschillen we sterk van mening over wat de rode lijn.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:19:34 #192
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215561350
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iedere agressor kan bullshit zorgen verzinnen als excuus om een oorlog te beginnen.
Maar wat heeft dit te maken met deze discussie?
  FOK!fotograaf dinsdag 12 november 2024 @ 19:19:41 #193
364681 over_hedge
pi_215561352
quote:
Totaal niet pro-Rusland,
hard gelachen. Jammer dat je het weg naar dit topic gevonden hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:20:24 #194
323876 michaelmoore
pi_215561358
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:19 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Als je het azov-bataljon "gewoon wat bonkige kerels met een testosteron overschot" gaat noemen, zijn we wel snel klaar, want dan verschillen we sterk van mening over wat de rode lijn.
De 10.000 soldaten van Noord Korea zijn ook niet gratis , iedere maand
pi_215561359
quote:

[..]
Maar wat heeft dit te maken met deze discussie?
pi_215561361
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarom komt je dan weer met dat er in Istanbul een vredesakkoord was? Wat niet het geval is heb je daar ooit al een stuk over gestuurd en toen was je weer een paar weekjes stil. Wie herhalen constant dat er een akkoord was terwijl die er niet was juist, het Kremlin. Waarom begin je weer over dat Oekrane zich heeft laten ophitsen door het westen wat ook weer compleet onzin is en bewezen is dat het propaganda is wat uit het Kremlin komt. Zo kan ik wel even doorgaan daar is niks genuanceerd aan.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:21:11 #197
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215561367
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Die zorgen van Rusland kunnen me een zorg wezen. Nazi's uitroeien is iets dat sowieso op de agenda staat van een weldenkend land, of er nou eisen zijn van buitenaf of niet.
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:21:27 #198
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215561371
quote:

[..]
Gast kom op, Rusland heeft echt wel grotere problemen dan die kneusjes in die staalfabriek. Wat deden die nu eigenlijk verkeerd? Overal op de wereld heb je mongolen die nog heil hitler roepen. Dan ga je niet gelijk dat land binnenvallen.

je doet net alsof daar fabrieken stonden waar Russen werden verbrand :')
Ik snap echt dat Poetin die gebruikt en laat framen, het ontmenselijken van je tegenstander hoort erbij, en dat doen wij ook. Maar ga aub niet mee in die shit.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:21:43 #199
6484 ExTec
pi_215561372
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Jij kan er niks aan doen dat JIJ smerig bewust desinformatie gaat verspreiden over users? uhu
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:12 schreef ExTec het volgende:

Want behalve dat jij hier 2 jaar oude kremlin talkingpoints aan het herhalen bent, maak jij maar niet duidelijk wat rusland te maken heeft met vermeende oekrainse nazis.
  FOK!fotograaf dinsdag 12 november 2024 @ 19:21:59 #200
364681 over_hedge
pi_215561377
Echt sinds trump gewonnen heeft is dit topic 1 grote herhaling van 700 delen terug geworden. Echt alle oude argumenten worden weer uit de kast gehaald :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')