abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215558024
Wat moet er ook iemand in de Winter nu met airco's?
quote:
airco’s in Tiel
© Omroep Gelderland

TIEL - Op het terrein van een bedrijf aan de Kellenseweg in Tiel werd een dief midden in de nacht meerdere keren vastgelegd op de camera. De man, die zich verplaatste met een bakfiets, kwam niet om zomaar iets mee te nemen, maar om de buitenunits van de airconditioning van de gevel af te breken.
Tot drie keer toe keerde hij terug naar de locatie, telkens met een lege bakfiets om opnieuw toe te slaan. Het begon toen de dief in de nacht op het terrein verscheen en al snel de eerste airco-unit loswrikte. Met de buit in de bakfiets vertrok hij, maar slechts vier minuten later was hij terug met een lege bak. Airco nummer twee moest er nu aan geloven. Even leek het erop dat hij geschrokken was toen hij een sirene hoorde – maar al snel bleek deze niet voor hem bestemd, en de dief ging gewoon door met zijn werk. De tweede unit en nog wat slangen en kabels verdwenen in de bakfiets.
Drie keer terug voor airco’s
Na twee succesvolle diefstallen keerde de man opnieuw terug, alsof hij een lijst afwerkte. Nu ging ook de derde airco-unit mee, samen met nog wat andere onderdelen. Een totale ravage achterlatend, vertrok hij weer. "Het lijkt erop dat deze dief wist wat hij deed en mogelijk vaker in de buurt kwam", aldus de politie. Het lijkt erop dat de dief misschien in de buurt van de Kellenseweg verbleef of mogelijk een ander voertuig had geparkeerd om de buit over te laden.
Weet jij meer over deze dief met de bakfiets of heb je de gestolen airco-units gezien?
https://www.gld.nl/nieuws(...)s-alles-voor-de-buit
  dinsdag 12 november 2024 @ 13:19:41 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215558055
Mensen hebben mij meerdere keren geheel ongevraagd verteld dat je met een airco je huis ook kan verwarmen.
  dinsdag 12 november 2024 @ 13:21:38 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215558080
Gewoon even met een helikopter rondkijken wie een bakfiets in de tuin heeft staan en daar aanbellen: opgelost :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 12 november 2024 @ 13:21:51 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215558082
Ooh en WerkmanTIELtopic _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Spellchecker dinsdag 12 november 2024 @ 13:36:10 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215558677
Tiel topic ^O^
pi_215563561
met hart en ziel, opent Werkman een topic over Tiel
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_215573967
Meestal rijden de bakfietsmoeders (m/v) je hier van de sokken overdag...wel weer heel erg Tiel dat de diefstal met de fiets gepleegd wordt...
I want to believe...
  woensdag 13 november 2024 @ 21:57:33 #9
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_215574134
Tiel _O_
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')