abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 11 november 2024 @ 21:50:23 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_215553948
Het Geluid van Qmusic is geraden door de 37-jarige Björn uit Apeldoorn. Aan Qmusic-dj's Tom & Bram wist hij te vertellen wat hij dacht dat het geluid was. Dit goede antwoord van Björn wordt beloond met een bedrag van maar liefst ¤40.800

https://www.telegraaf.nl/(...)music-en-wint-40-800

Video in de link _O_ *O* w/

Het Geluid van Qmusic is geraden door de 37-jarige Björn uit Apeldoorn. Aan Qmusic-dj's Tom & Bram wist hij te vertellen dat het ging om het verwarmingselement in de frituurpan plaatsen. Dit goede antwoord van Björn wordt beloond met een bedrag van maar liefst 40.800 euro.

,,YES, WAUW!" reageert Björn enthousiast nadat Tom & Bram elkaar in de armen vielen tijdens de middagshow, toen duidelijk werd dat Björn het goede antwoord gaf. ,,Vanochtend na de derde hint besprak ik het met mijn vrouw. Dit moet het verwarmingselement in de frituurpan plaatsen zijn. Ik dacht: ik meld me gewoon aan en ik zie het wel."

Na een periode van zes weken, meer dan 383 foute antwoorden en drie hints, is het winnende Geluid eindelijk geraden. Zes weken geleden was het de 35-jarige Anniek die het eerste Geluid raadde met 'het op spanning brengen van een muizenval' en daarmee 44.200 euro won.

Net als voorgaande jaren begon het spel met een startbedrag van 2500 euro en werd Het Geluid per fout antwoord 100 euro meer waard.

Het Geluid wordt al sinds 2007 bij Qmusic gespeeld. In 2019 won de 36-jarige Kirsten het recordbedrag van 100.000 euro met het geluid van 'het verstellen van een wereldstekker in de juiste stand.' Het snelst geraden geluid werd in 2010 binnen een dag geraden met als antwoord 'het terughangen van een haak in een telefooncel'. Dat geluid was toen 3200 euro waard.

https://www.ad.nl/show/bj(...)0-800-euro~a0589bfc/

:T

[ Bericht 51% gewijzigd door tong80 op 11-11-2024 22:05:38 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')