Kim gaat ook wel goed.quote:
Nee hoor, ik hoef ook geen Nutella, zwaar overrated.quote:Op zondag 17 november 2024 21:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
Je moet als proever ook alles maar lustenik lust heel graag pure chocola, tot 98 % aan toe. Maar zelfs pure chocola wordt voor mij oneetbaar zodra er hazelnoten bij komen. Ik ben vast de enige Nederlander de geen Nutella lust, ik wordt er misselijk van. Terwijl ik wel van hazelnoten houd.
Chocola met pinda’s, jammie, maar met hazelnoten… dat zou ik echt niet kunnen proeven.
Gewoon 3 keer achter elkaar meesterbakkerquote:
Jawel toch.quote:Op zondag 17 november 2024 22:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Gewoon 3 keer achter elkaar meesterbakker![]()
volgens mij is dat nooit eerder gebeurd bij HHB
Ik ga morgen kijken, maar kijk er nu al tegenopquote:Op zondag 17 november 2024 20:33 schreef S_E het volgende:
Ik krijg elke aflevering een grotere hekel aan Antoinette
Ja, die ben ik ook aan het volgen. Doet het best goed.quote:Op maandag 18 november 2024 12:09 schreef TLC het volgende:
Oh ik hoorde op t nieuws dat er een Nederlander meedoet bij TGBB
Na aflevering 1 had ik verwacht dat hij er snel uit zou liggen, maar het gaat nog goedquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die ben ik ook aan het volgen. Doet het best goed.
Jannie at vorige week ook niet hetgeen waar banaan in zat. Dat liet ze aan Robbert over.quote:Op zondag 17 november 2024 21:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
Je moet als proever ook alles maar lustenik lust heel graag pure chocola, tot 98 % aan toe. Maar zelfs pure chocola wordt voor mij oneetbaar zodra er hazelnoten bij komen. Ik ben vast de enige Nederlander de geen Nutella lust, ik wordt er misselijk van. Terwijl ik wel van hazelnoten houd.
Chocola met pinda’s, jammie, maar met hazelnoten… dat zou ik echt niet kunnen proeven.
Daarom proeven ze niet alles. Het is wel vrij nieuw dat André ook mee proeft, dat was vroeger nooit. Toen hij ermee begon deed hij enkel de hartige dingen, maar nu vaak de zoete waren.quote:Op zondag 17 november 2024 21:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb Robert of Jannie nog nooit horen zeggen of ze persoonlijk een smaak wel of niet lekker vinden als het gaat om de jurering. Dat is namelijk een persoonlijke voorkeur en doet er niet toe in de wedstrijd. Het is niet "Heel Holland Bakt Enkel Wat Jannie Lekker Vindt".quote:Op woensdag 20 november 2024 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Ze hebben juist wel veel te zeggen over de smaken.
Jannie en Robbert zeggen juist heel vaak dat het er misschien wel mooi uitziet, maar dat het vooral gaat om hoe het smaakt.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb Robert of Jannie nog nooit horen zeggen of ze persoonlijk een smaak wel of niet lekker vinden als het gaat om de jurering. Dat is namelijk een persoonlijke voorkeur en doet er niet toe in de wedstrijd. Het is niet "Heel Holland Bakt Enkel Wat Jannie Lekker Vindt".
Jawel hoor!quote:Op woensdag 20 november 2024 14:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb Robert of Jannie nog nooit horen zeggen of ze persoonlijk een smaak wel of niet lekker vinden als het gaat om de jurering. Dat is namelijk een persoonlijke voorkeur en doet er niet toe in de wedstrijd. Het is niet "Heel Holland Bakt Enkel Wat Jannie Lekker Vindt".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |