Kijk naar de andere zenderquote:Op zondag 10 november 2024 21:22 schreef mario390 het volgende:
de vent labert weer bla bla en zj kijkt hem an
Ik kan hem nooit volgen ... en wil er ook de moeite voor doen... Hij heeft problemen om zichzelf te expressen ... en daardoor praat ie vaak in rondjes van die nergens op slaan ... maar goed misschien er mensen die hem wel verstaan en begrijpenquote:
Ik kan hem nooit volgen ... en wil er ook de moeite voor doen... Hij heeft problemen om zichzelf te expressen ... en daardoor praat ie vaak in rondjes van die nergens op slaan ... maar goed misschien er mensen die hem wel verstaan en begrijpen.quote:
Je was vast pas thuis toen het al weer licht was .. Heb je alles nogquote:Op zondag 10 november 2024 22:10 schreef mario390 het volgende:
pizza diavolo is in backrohr, nog niks gegeten vandaag
Oscar doet dat met opzet volgens mij , maar weet niet van die koequote:Op zondag 10 november 2024 22:17 schreef mario390 het volgende:
ja
oscar heeft en frisur, als hätte ihm eine koe afgesleckt
erste 1,5 uren niet gekijktquote:Op zondag 10 november 2024 22:42 schreef chufi het volgende:
Het gaat nog lang niet over Vio , mocht ze überhaupt ter sprake komen
pesca is visquote:
ah toch,en wwanneer?quote:Op maandag 11 november 2024 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
pesca is vis
Maar repesca betekent hervissen ... dus iemand terug in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |