SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Of Salma Hayekquote:Op zondag 10 november 2024 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe jij de Helen Mirrin of Monica Belluci.
Dimmy St. Clairequote:Op zondag 10 november 2024 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of de rotte aardappelkop van een Brigitte Bardot
van de drie namen is die door jou juist getyptquote:
Gelukkig heb je die hier niet in het dorpquote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezus dan zou ik ook van flat springen
soms is het handig dat je als mod af en toe even in feedback leestquote:
Nou een Monica Belluci of Elizabeth Hurley zou ideaal zijn. Maar zij waren al fantastisch knap in hun jeugd en ook zij gaan achteruitquote:Op zondag 10 november 2024 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe jij de Helen Mirrin of Monica Belluci.
quote:Op zondag 10 november 2024 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dimmy St. Claire
Maar voor iedere mooie vrouw of man is er wel een niet zo mooie te vinden.
Het lichamelijk verval waar dimmy zich zorgen om maakt is bij jou al volop aan de gang?quote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik nog even 5 extra kilo’s kwijtraak dan heb ik ook niet meer zo’n plofkop als ik op foto’s sta.
Jij bent toch ook fantastisch knap?quote:Op zondag 10 november 2024 13:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou een Monica Belluci of Elizabeth Hurley zou ideaal zijn. Maar zij waren al fantastisch knap in hun jeugd en ook zij gaan achteruit
dat is het leven..quote:Op zondag 10 november 2024 13:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou een Monica Belluci of Elizabeth Hurley zou ideaal zijn. Maar zij waren al fantastisch knap in hun jeugd en ook zij gaan achteruit
Lekker belangrijkquote:Op zondag 10 november 2024 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dimmy St. Claire
Maar voor iedere mooie vrouw of man is er wel een niet zo mooie te vinden.
Ik buig het om. Ga alleen nog maar mindful eten en wat meer sporten.quote:Op zondag 10 november 2024 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het lichamelijk verval waar dimmy zich zorgen om maakt is bij jou al volop aan de gang?
Nou neequote:Op zondag 10 november 2024 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent toch ook fantastisch knap?
Geen vluggertjes meer voor jou lees ik.quote:Op zondag 10 november 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vanmorgen even de keuken dweilen en merkte dat ik nu toch echt een dweil moet gebruiken en het niet meer even snel op handen en knieën kan/oudwijf
Gewoon even wat kussens neerleggen.quote:Op zondag 10 november 2024 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen vluggertjes meer voor jou lees ik.
En niet teveel bewegen.quote:Op zondag 10 november 2024 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even wat kussens neerleggen.
Oh, die fase al. Kwestie van tijd tot je je vriendin inruilt voor een jonger exemplaar en een motor en/of cabrio koopt.quote:Op zondag 10 november 2024 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik buig het om. Ga alleen nog maar mindful eten en wat meer sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |