quote:Hmm dat kan ook anders gebracht worden hoor
Op woensdag 19 februari 2003 17:17 schreef Roellio het volgende:
Gewoon negeren.Als mensen zo moeilijk gaan doen, gelijk optiefen.
"Één keer kom je tot de conclusie, vriendschap is een illusie"
Hmz, als ik het zo lees dan zou ik haar niet eens vriendin willen...
quote:ja maar zo ben je wel duidelijk tegen die meid
Op woensdag 19 februari 2003 17:21 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Hmm dat kan ook anders gebracht worden hoor
voorbeeld 1
tja uhm nou tralala euhhhh niet leuk of zo
=> gevolg is dat die meid niet snapt wat je bedoelt
voorbeeld 2
OPTIEFE
=> zo begrijpt ze et wel
quote:Ik heb er al een keer wat van gezegd ik wil niet de tweede keer weer eens de schuld krijgen...
Op woensdag 19 februari 2003 17:17 schreef Blue-eyes het volgende:
Vragen wat er aan de hand is misschien ????
Kijk zo zou ik dat nou doen.
Of ik zou zeggen: Ga gewoon naar huis TV kijken.
quote:Ok, het is misschien wat recht voor z'n raap.
Op woensdag 19 februari 2003 17:21 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Hmm dat kan ook anders gebracht worden hoor
Mensen zouden eens wat positiever in het leven moeten staan.
Je moet niet met je laten sollen. Wat heb je nou aan zo iemand. Ik kan mij voorstellen dat dit lastig is, maar het is echt het beste. Bovendien kan deze aanpak heel verfrissend werken.
en dat wil ik ook helemaal niet, ik wil dat het gewoon weer normaal wordt
quote:Tsja als dat niet kan dan zou ik maar heel recht op je doel af gaan. Gewoon vragen wat er aan de hand is. Waarschijnlijk ontkent ze dat er uberhaubt iets aan de hand is. Dan net zo lang doordrammen tot het eruit is. Maar ik had begrepen dat je zoiets al gedaan had.
Op woensdag 19 februari 2003 18:21 schreef mliez het volgende:
Ik kan haar niet zomaar ééntweedrie 'afstoten'.. Er zijn ook nog andere mensen bij betrokken die ik geen pijn wil doen..en dat wil ik ook helemaal niet, ik wil dat het gewoon weer normaal wordt
Ik ben zelf altijd van duidelijkheid. Gewoon op de man af heel duidelijk zijn. Bijna niemand kan dan nog glashard ontkennen of negeren. Maar dat moet je wel een beetje kunnen. Ik heb zelf jarenlange training in een moeder en een zus die nogal gesloten en soms lastig zijn. Als ik ook maar het geringste idee heb dat er iets aan de hand is, ram ik het er gewoon uit. Je moet daarna wel weer lief doen natuurlijk.
Nee, ik zou het hard uitspelen waar je vriendinnen bij zijn. Ik bedoel, ik zou me zo op lopen fokken dat het er vroeg of laat toch uit komt. Dus in het bijzijn van iedereen gewoon confonteren, zo van: 'Hee, wat zijn dat trouwens voor geintjes, mij een beetje negeren en zo (of wat het ook is). Als je denkt aan psychologische oorlogsvoering te willen doen moet je het gewoon zeggen'.
Wedden dat dat werkt. Heb ik ook gedaan, op dat moment pure noodzaak, ik ontplofte gewoon, maar later was de uitwerking top! Iedereen weet dan van de stand van zaken, zowel bij jou als bij haar.
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |