abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8587317
Vorig jaar in april gingen we met school naar Spanje, daar begon een vriendin heel vreemd te doen. Ze ging ons de hele tijd uitbokken hele tijd sjaggerijnig enzo.. Daar heb ik een tijdje later wat van gezegd, maar toen gaf ze mij de schuld.
Nu gaat het wel iets beter, maar we hebben niks meer tegen elkaar te zeggen en ze is nog vaak onaardig tegen mij. Ik heb het gevoel dat ze tegen de rest wel normaal doet, maar bij is ze altijd zo kleinerend..
Ik bel of sms ook nooit meer en vraag ook niet meer of ze mee wil fietsen naar school (want zij zou mij nooit vragen).
Ik weet niet meer hoe ik me moet gedragen, ik wil geen ruzie maar ik heb ook geen zin meer om met haar om te gaan.
Iemand nog een goede oplossing
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:17:30 #2
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_8587352
Vragen wat er aan de hand is misschien ????
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_8587354
Gewoon negeren.

Als mensen zo moeilijk gaan doen, gelijk optiefen.

woensdag 19 februari 2003 @ 17:17:51 #4
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_8587362
afwachten tot zij weer de eerste stap neemt om contact met je te zoeken, doet ze dat niet laat haar dan maar zitten
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:17:56 #5
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8587365
je zegt et zelf al gewoon niet meer mee om gaan
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:18:23 #6
42426 Vizual
Full Time Buffy-freak
pi_8587379
Gewoon smsen of mailen net als0f het normaal is en geen ruzie is en vanzelf afwachten .
Into Every Generation A Slayer Is Born
pi_8587471
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:17 schreef Roellio het volgende:
Gewoon negeren.

Als mensen zo moeilijk gaan doen, gelijk optiefen.

Hmm dat kan ook anders gebracht worden hoor
pi_8587487
zo wer over
046
Dank aan Yeahinho
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:22:30 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_8587505
Goede Doel - Vriendschap:

"Één keer kom je tot de conclusie, vriendschap is een illusie"

Hmz, als ik het zo lees dan zou ik haar niet eens vriendin willen...

So we just called him Fred
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:24:23 #10
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8587572
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:21 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

ja maar zo ben je wel duidelijk tegen die meid

voorbeeld 1

tja uhm nou tralala euhhhh niet leuk of zo

=> gevolg is dat die meid niet snapt wat je bedoelt

voorbeeld 2

OPTIEFE

=> zo begrijpt ze et wel

L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:24:29 #11
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_8587574
Hormonen
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_8587588
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:17 schreef Blue-eyes het volgende:
Vragen wat er aan de hand is misschien ????
Ik heb er al een keer wat van gezegd ik wil niet de tweede keer weer eens de schuld krijgen...
Soms weet ik niet of ze die dingen nou expres doet of niet..
Zoals laatst, ik had gevraagd of zonder haar vriend en met ons gezellig uit wou gaan een keertje, omdat hij altijd mee gaat (en niemand hem mag maar dat weet zij niet). 2 weken terug kwam iedereen bij mij en daarna zouden we uit gaan. Belt ze me eerst op om te vragen of hij ook bij mij mag komen omdat hij anders niet mee kan Ik zeg nog heel netjes ja is goed.. Belt ze me 's avonds op vlak voordat ze zou komen dat ze niet meer komt omdat het te veel moeite was om bij mij te komen ofzo..
Zou ze dit nou expres doen denkje??
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:41:02 #13
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_8587988
Ik zou gewoon geen contact meer zoeken met zo iemand.
En dan heb je wel eens, dat ze een maandje later ofzo weer naar je toe komt omdat ze niemand heeft om mee uit te gaan o.i.d (die vriend heeft haar allang gedumpt natuurlijk). En dan steek je lekker je middelvinger op en ga je met je echte vrienden uit.

Kijk zo zou ik dat nou doen.
Of ik zou zeggen: Ga gewoon naar huis TV kijken.

"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  woensdag 19 februari 2003 @ 17:45:54 #14
45764 SirPeter
Kitty overdose.
pi_8588074
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 19-02-2003 18:45]

Lief :)
pi_8588175
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:21 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

Ok, het is misschien wat recht voor z'n raap.
* Roellio heeft alleen zooo'n ongelofelijke hekel aan mensen die altijd maar moeilijk doen, problemen hebben, last hebben van alles en iedereen, op hun pik getrapt zijn om niks.

Mensen zouden eens wat positiever in het leven moeten staan.

pi_8588741
Dat soort gedrag moet je hard afstraffen. OPFLIKKEREN !

Je moet niet met je laten sollen. Wat heb je nou aan zo iemand. Ik kan mij voorstellen dat dit lastig is, maar het is echt het beste. Bovendien kan deze aanpak heel verfrissend werken.

pi_8588816
Ik kan haar niet zomaar ééntweedrie 'afstoten'.. Er zijn ook nog andere mensen bij betrokken die ik geen pijn wil doen..

en dat wil ik ook helemaal niet, ik wil dat het gewoon weer normaal wordt

pi_8589192
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:21 schreef mliez het volgende:
Ik kan haar niet zomaar ééntweedrie 'afstoten'.. Er zijn ook nog andere mensen bij betrokken die ik geen pijn wil doen..

en dat wil ik ook helemaal niet, ik wil dat het gewoon weer normaal wordt

Tsja als dat niet kan dan zou ik maar heel recht op je doel af gaan. Gewoon vragen wat er aan de hand is. Waarschijnlijk ontkent ze dat er uberhaubt iets aan de hand is. Dan net zo lang doordrammen tot het eruit is. Maar ik had begrepen dat je zoiets al gedaan had.

Ik ben zelf altijd van duidelijkheid. Gewoon op de man af heel duidelijk zijn. Bijna niemand kan dan nog glashard ontkennen of negeren. Maar dat moet je wel een beetje kunnen. Ik heb zelf jarenlange training in een moeder en een zus die nogal gesloten en soms lastig zijn. Als ik ook maar het geringste idee heb dat er iets aan de hand is, ram ik het er gewoon uit. Je moet daarna wel weer lief doen natuurlijk.

pi_8607708
Ik ken dat wel, ik ben zelf 28 nu en heb het nog steeds. Sorry, maar gaan vragen wat er aan de hand is helpt dus echt niet heh. Dat probeer ik al jaren als mensen stug doen of zo en dan zeggen ze: 'Waaat, nee joh, dr is niks, nee ech nie,neeee, niks an de hand, nee hoor als er wat is zeg ik het echt wel'. Die ken je vast wel als je mensen op de man af vraagt. Gaat 1 dag goed, daarna doen ze weer precies hetzelfde.

Nee, ik zou het hard uitspelen waar je vriendinnen bij zijn. Ik bedoel, ik zou me zo op lopen fokken dat het er vroeg of laat toch uit komt. Dus in het bijzijn van iedereen gewoon confonteren, zo van: 'Hee, wat zijn dat trouwens voor geintjes, mij een beetje negeren en zo (of wat het ook is). Als je denkt aan psychologische oorlogsvoering te willen doen moet je het gewoon zeggen'.

Wedden dat dat werkt. Heb ik ook gedaan, op dat moment pure noodzaak, ik ontplofte gewoon, maar later was de uitwerking top! Iedereen weet dan van de stand van zaken, zowel bij jou als bij haar.

Succes

pi_8609539
zwanger?
pi_8610119
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:39 schreef PsychoDude_666 het volgende:
zwanger?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')