abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215660279
quote:
81s.gif Op zaterdag 23 november 2024 09:25 schreef Aether het volgende:
*video*
Tja, een flink deel van progressief links in een notendop. Het blijft een bijzondere verzameling mensen. Boosheid, frustratie en hysterie overheersen vaak. Het is jammer dat men zoveel moeite heeft met de emoties onder controle te houden de discussie aan te gaan op basis van de inhoud, zonder ad hominems. Dat zien we hier op FOK! helaas ook geregeld.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2024 12:12 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ooh ja tenenkrommend dat figuur 8)7
De domheid straalt van zulke types af
Dit terwijl men zelf altijd beweerd zeer intelligent te zijn, waar de domheid zogenaamd bij rechtse en conservatieve mensen zit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215660333
Ieder zijn mening, we leven in een vrij land maar als pro-palestina wappie gaan protesteren tegen de wapenbeurs....

Het filmpje zelf zegt al genoeg over het niveau, dat hoef ik niet meer te herhalen.
pi_215662793
quote:
Amid anti-Israel hostility, Irish Jews say antisemitism is now rooted in public schools

More recently, the school — part of the Educate Together network, which, according to its website promotes equality-based and inclusive education — dismissed a pupil’s Nazi salute as “boys being boys.”
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 25 november 2024 @ 10:17:53 #54
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_215680234
pi_215685575
pi_215685637
quote:
Topstuk!

En hier de volledige lijst van alle ondertekenaars:
https://docs.google.com/d(...)vNDCsmE/edit?tab=t.0
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215686139
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215686177
quote:
Hierin neemt Halsema zelf ook wel een te afwachtende houding aan hoor.

Oh en tevens:

quote:
De politie wil wel voortaan op een nog luider volume en altijd in het Engels vorderen dat demonstranten moeten vertrekken, om te voorkomen dat goedwillende demonstranten ook klappen krijgen.
Als je moeite hebt simpele instructies op te volgen omdat je de taal niet spreekt is dat in eerste instantie je eigen verantwoordelijkheid.
  Moderator dinsdag 26 november 2024 @ 10:00:18 #60
8781 crew  Frutsel
pi_215686360
quote:
Pro-Palestijnse demonstranten voeren actie bij ingang NOS in Hilversum

Ongeveer twintig pro-Palestijnse betogers van XR Justice Now! demonsteren bij het gebouw van de NOS in Hilversum. Drie demonstranten hebben zich aan elkaar vastgemaakt en liggen voor de hoofdingang van het gebouw. Werknemers van de NOS kunnen daardoor niet via die ingang naar binnen.

Ook zijn er activisten op het dak geklommen. Daar hebben ze spandoeken opgehangen waarop staat: "NOS stop legitimatie van genocide" en "taal is niet neutraal". Een woordvoerder van de demonstranten zegt dat ze het "niet eens zijn met de eenzijdige berichtgeving van de NOS".

De politie is aanwezig, maar grijpt vooralsnog niet in. De demonstratie heeft verder geen invloed op de programmering van de NOS, meldt een woordvoerder van de omroep.

Ook bij de ingang van het aangrenzende NPO-gebouw werden mensen tegengehouden, maar daar is de actie inmiddels voorbij.
  Moderator dinsdag 26 november 2024 @ 10:02:21 #61
8781 crew  Frutsel
pi_215686369
quote:
Aapje komt uit de mouw... gewoon terreur dus.
Graag zo behandelen en niet meer in de volgende straat vrijlaten zoals nu bij demonstraties gebeurd.
pi_215686402
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:00 schreef Frutsel het volgende:
Drie demonstranten hebben zich aan elkaar vastgemaakt en liggen voor de hoofdingang van het gebouw. Werknemers van de NOS kunnen daardoor niet via die ingang naar binnen.
Beetje creatief zijn :P
  Moderator dinsdag 26 november 2024 @ 10:10:42 #63
8781 crew  Frutsel
pi_215686413
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:08 schreef Aether het volgende:

[..]
Beetje creatief zijn :P
Snap ik ook niet. Je kan er gewoon overheen lopen en zou ondertussen ook nog even mijn voeten vegen.
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:13:42 #64
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_215686435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:10 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Snap ik ook niet. Je kan er gewoon overheen lopen en zou ondertussen ook nog even mijn voeten vegen.
Je kunt er prima overheen stappen hoor. Dat zou ik iig gewoon doen. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_215686469
quote:

[..]

Ik vind het altijd wel grappig en eigenlijk ook wel eng.
Ik heb al vaker gelezen dat men de NOS Pro-Israel vindt, een rechtse nieuwszender.

Die leven echt in hun eigen bubbel, hun eigen wereldje.
pi_215686489
quote:

[..]

Zoals altijd: Lekker laten zitten. Gaan vanzelf wel weg
  Moderator dinsdag 26 november 2024 @ 10:24:47 #67
8781 crew  Frutsel
pi_215686500
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:18 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ik heb al vaker gelezen dat men de NOS Pro-Israel vindt, een rechtse nieuwszender.

Voor mijn gevoel kreeg NOS de laatste tijd juist de linkse/woke stempel...

Maar goed... zal me een worst wezen waar ze liggen. Gewoon opzouten.
pi_215686506
quote:

[..]

Pro-Palestina mensen vinden de NOS vaak pro-Israël en pro-Israël mensen vinden de NOS vaak pro-Palestina. Moet er altijd wel om lachen... de NOS kan het wat dat betreft nooit goed doen. Ik vind dat ze het best aardig balanceren. Als je 100% één kant kiest heb je het conflict ook gewoon niet begrepen... het conflict is veel complexer dan dat.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_215686510
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:10 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Echte Rebellion O-)
pi_215687229
quote:

[..]

De usefull idiots van XR hebben heel weinig op met feiten. Geloven simpelweg wat hen wordt opgedragen.

Raar volk.
pi_215687401
twitter

:')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215687456
Er stond er vanochtend vroeg eentje wat bij de nabijgelegen rotonde te schreeuwen, volgens mij (wederom) in het Engels. Ik dacht eigenlijk dat dit gewoon weer een individuele gekkie was zoals die sinds corona wel vaker voor politiemeldingen rond het Mediapark zorgen, maar kennelijk was dit toch iets in groepsverband. Later zijn ze blijkbaar voor de ingang van het gebouw gaan liggen. Ach ja. Als je denkt dat nota bene de NOS kritiekloos pro-Israelisch is streef je waarschijnlijk het brengen van eenzijdig propallienieuws na.

quote:
Ook op het dak boven de hoofdingang hebben urenlang activisten gestaan. Ze hadden tegen de gevel van het gebouw spandoeken opgehangen waarop staat: "NOS stop legitimatie van genocide" en "taal is niet neutraal". Rond 10.30 uur zijn de drie betogers door de brandweer van het dak naar beneden gehaald.
Dit vind ik wel wat selectief. De bewaking bij het Mediapark is tegenwoordig behoorlijk streng, individuele complotgekkies worden over het algemeen door de politie gesommeerd zich van de locatie te verwijderen. Maar deze mogen op het dak klimmen en daar urenlang rondhangen?
pi_215687533
Huh... ik vind de NOS juist altijd pro-Palestijns. :')
pi_215687598
Demonstratierecht > persvrijheid
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215687600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 13:03 schreef DrDentz het volgende:
Huh... ik vind de NOS juist altijd pro-Palestijns. :')
Vind ik ook, maar in hun ogen is alles zwart of wit, 100% met hun of anders ben je de vijand.
Grijstinten bestaan niet en elke media die ook maar een beetje het nieuws van beide kanten probeert te melden is het kwaad zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')