Tja, een flink deel van progressief links in een notendop. Het blijft een bijzondere verzameling mensen. Boosheid, frustratie en hysterie overheersen vaak. Het is jammer dat men zoveel moeite heeft met de emoties onder controle te houden de discussie aan te gaan op basis van de inhoud, zonder ad hominems. Dat zien we hier op FOK! helaas ook geregeld.quote:
Dit terwijl men zelf altijd beweerd zeer intelligent te zijn, waar de domheid zogenaamd bij rechtse en conservatieve mensen zit.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:12 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ooh ja tenenkrommend dat figuur
De domheid straalt van zulke types af
quote:Amid anti-Israel hostility, Irish Jews say antisemitism is now rooted in public schools
More recently, the school — part of the Educate Together network, which, according to its website promotes equality-based and inclusive education — dismissed a pupil’s Nazi salute as “boys being boys.”
Topstuk!quote:Op dinsdag 26 november 2024 07:59 schreef Aether het volgende:
https://opiniez.com/2024/(...)f/maaikevancharante/
[ x ]
Hierin neemt Halsema zelf ook wel een te afwachtende houding aan hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:26 schreef RipCity het volgende:
De reconstructie is er
https://www.at5.nl/artike(...)a-rellen-vrijgegeven
Als je moeite hebt simpele instructies op te volgen omdat je de taal niet spreekt is dat in eerste instantie je eigen verantwoordelijkheid.quote:De politie wil wel voortaan op een nog luider volume en altijd in het Engels vorderen dat demonstranten moeten vertrekken, om te voorkomen dat goedwillende demonstranten ook klappen krijgen.
quote:Pro-Palestijnse demonstranten voeren actie bij ingang NOS in Hilversum
Ongeveer twintig pro-Palestijnse betogers van XR Justice Now! demonsteren bij het gebouw van de NOS in Hilversum. Drie demonstranten hebben zich aan elkaar vastgemaakt en liggen voor de hoofdingang van het gebouw. Werknemers van de NOS kunnen daardoor niet via die ingang naar binnen.
Ook zijn er activisten op het dak geklommen. Daar hebben ze spandoeken opgehangen waarop staat: "NOS stop legitimatie van genocide" en "taal is niet neutraal". Een woordvoerder van de demonstranten zegt dat ze het "niet eens zijn met de eenzijdige berichtgeving van de NOS".
De politie is aanwezig, maar grijpt vooralsnog niet in. De demonstratie heeft verder geen invloed op de programmering van de NOS, meldt een woordvoerder van de omroep.
Ook bij de ingang van het aangrenzende NPO-gebouw werden mensen tegengehouden, maar daar is de actie inmiddels voorbij.
Aapje komt uit de mouw... gewoon terreur dus.quote:
Beetje creatief zijnquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:00 schreef Frutsel het volgende:
Drie demonstranten hebben zich aan elkaar vastgemaakt en liggen voor de hoofdingang van het gebouw. Werknemers van de NOS kunnen daardoor niet via die ingang naar binnen.
Snap ik ook niet. Je kan er gewoon overheen lopen en zou ondertussen ook nog even mijn voeten vegen.quote:
Je kunt er prima overheen stappen hoor. Dat zou ik iig gewoon doen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Je kan er gewoon overheen lopen en zou ondertussen ook nog even mijn voeten vegen.
Ik vind het altijd wel grappig en eigenlijk ook wel eng.quote:
Voor mijn gevoel kreeg NOS de laatste tijd juist de linkse/woke stempel...quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:18 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig en eigenlijk ook wel eng.
Ik heb al vaker gelezen dat men de NOS Pro-Israel vindt, een rechtse nieuwszender.
Die leven echt in hun eigen bubbel, hun eigen wereldje.
Pro-Palestina mensen vinden de NOS vaak pro-Israël en pro-Israël mensen vinden de NOS vaak pro-Palestina. Moet er altijd wel om lachen... de NOS kan het wat dat betreft nooit goed doen. Ik vind dat ze het best aardig balanceren. Als je 100% één kant kiest heb je het conflict ook gewoon niet begrepen... het conflict is veel complexer dan dat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:18 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gelezen dat men de NOS Pro-Israel vindt, een rechtse nieuwszender.
Echte Rebellionquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Je kan er gewoon overheen lopen en zou ondertussen ook nog even mijn voeten vegen.
De usefull idiots van XR hebben heel weinig op met feiten. Geloven simpelweg wat hen wordt opgedragen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:18 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dit vind ik wel wat selectief. De bewaking bij het Mediapark is tegenwoordig behoorlijk streng, individuele complotgekkies worden over het algemeen door de politie gesommeerd zich van de locatie te verwijderen. Maar deze mogen op het dak klimmen en daar urenlang rondhangen?quote:Ook op het dak boven de hoofdingang hebben urenlang activisten gestaan. Ze hadden tegen de gevel van het gebouw spandoeken opgehangen waarop staat: "NOS stop legitimatie van genocide" en "taal is niet neutraal". Rond 10.30 uur zijn de drie betogers door de brandweer van het dak naar beneden gehaald.
Vind ik ook, maar in hun ogen is alles zwart of wit, 100% met hun of anders ben je de vijand.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:03 schreef DrDentz het volgende:
Huh... ik vind de NOS juist altijd pro-Palestijns.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |