@Trumpquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:18 schreef bijdehand het volgende:
Denk eerlijk gezegd niet dat hij dit topic leest.
Echt niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:05 schreef ems. het volgende:
Gefeliciteerd met de succesvolle stemfraude.
Je klinkt als een zwakbegaafde brugklasser.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef Eagles89 het volgende:
In dat AMV topic hier heb ik weken mn mening over Trump gegeven. Werd uitgelachen en zelfs uitgescholden. Massaal. Trump zou dik verliezen, landslide voor Harris. Ik was de idioot. Toen Maar gestopt met posten daar en gezegd: ik zie jullie tijdens de verkiezingsnacht wel weer. Maar tijdens de verkiezingsnacht toen Trump begon te winnen was er niemand van die hardcore anti Trumpers meer te vinden. De volgende dag kwamen ze langzaam weer tervoorschijn, maar niet allemaal. Niemand had het fatsoen me te feliciteren van die anti Trumpers die me wekenlang zaten uit te lachen, maar ik weet 100% zeker dat het uitschelden en belachelijk maken als Trump verloren had nieuwe hoogten had bereikt. Zo rolt de deugmens als de mening niet die van hun is. Dan veranderen ze plotseling in hele kinderachtige trieste figuren. Precies wat je wereldwijd ziet. Hele typische constatering van het klassieke linkse deugmens.
Of 'ie nou gewonnen heeft of niet, voor mij blijft Trump een incompetente, brallerige en totaal ongeschikte figuur voor het presidentschap. Die daarnaast natuurlijk de grootste aanval op de Amerikaanse democratie sinds 1860 op zijn naam heeft staan, naast legio rechtszaken en veroordelingen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef Eagles89 het volgende:
In dat AMV topic hier heb ik weken mn mening over Trump gegeven. Werd uitgelachen en zelfs uitgescholden. Massaal. Trump zou dik verliezen, landslide voor Harris. Ik was de idioot. Toen Maar gestopt met posten daar en gezegd: ik zie jullie tijdens de verkiezingsnacht wel weer. Maar tijdens de verkiezingsnacht toen Trump begon te winnen was er niemand van die hardcore anti Trumpers meer te vinden. De volgende dag kwamen ze langzaam weer tervoorschijn, maar niet allemaal. Niemand had het fatsoen me te feliciteren van die anti Trumpers die me wekenlang zaten uit te lachen, maar ik weet 100% zeker dat het uitschelden en belachelijk maken als Trump verloren had nieuwe hoogten had bereikt. Zo rolt de deugmens als de mening niet die van hun is. Dan veranderen ze plotseling in hele kinderachtige trieste figuren. Precies wat je wereldwijd ziet. Hele typische constatering van het klassieke linkse deugmens.
Lol. Je snapt dat je hiermee exact mijn betoog bevestigd. Kneus.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Je klinkt als een zwakbegaafde brugklasser.
Betoog? Dat incoherente gebrabbel? Was je ook aan het stampvoeten tijdens het typen of bleef het bij schuimbekken?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Lol. Je snapt dat je hiermee exact mijn betoog bevestigd. Kneus.
Thanks! Ik deel overigens je mening totaal niet, maar dat weet je inmiddels wel. Vooringenomen rechtszaken, jury uitspraken waar een luchtje aan zat, hij heeft altijd opgeroepen tot vreedzaam protest tijdens die dag in januari 2021, en nooit tot geweld opgeroepen. Hij is niet verantwoordelijk voor zn supporters. Hij had het wel beter kunnen afhandelen, maar ik vind dat je hem niet kunt veroordelen voor een opstand ofzo.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of 'ie nou gewonnen heeft of niet, voor mij blijft Trump een incompetente, brallerige en totaal ongeschikte figuur voor het presidentschap. Die daarnaast natuurlijk de grootste aanval op de Amerikaanse democratie sinds 1860 op zijn naam heeft staan, naast legio rechtszaken en veroordelingen.
Edoch!
Bij deze: gefeliciteerd
Jij bent echt precies het persoon waar ik heel erg ver vandaan wil blijven. Reageer niet meer op me idioot. Negeer me. Wegwezen. Ik dacht dat dit is een felicitatie topic voor Trump was, en dat jij hier als linksgek in dit felicitatie topic durft te komen om mensen te gaan afzeiken, is precies hoe ongelofelijk triest jij als persoon bent.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Betoog? Dat incoherente gebrabbel? Was je ook aan het stampvoeten tijdens het typen of bleef het bij schuimbekken?
Nee ik blijf op je reageren. En ik ben best wel rechts juist hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Jij bent echt precies het persoon waar ik heel erg ver vandaan wil blijven. Reageer niet meer op me idioot. Negeer me. Wegwezen. Ik dacht dat dit is een felicitatie topic voor Trump was, en dat jij hier als linksgek in dit felicitatie topic durft te komen om mensen te gaan afzeiken, is precies hoe ongelofelijk triest jij als persoon bent.
Valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Sterkte aan alle vrouwen in Amerika.
het is buitengewoon tragisch, lijkt mij.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee.
https://www.washingtonpos(...)ump-harris-abortion/
Prima hoor, dat je even je gelijk wilt halen, maar waarom wil je gefeliciteerd worden? Ben je jarig?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef Eagles89 het volgende:
In dat AMV topic hier heb ik weken mn mening over Trump gegeven. Werd uitgelachen en zelfs uitgescholden. Massaal. Trump zou dik verliezen, landslide voor Harris. Ik was de idioot. Toen Maar gestopt met posten daar en gezegd: ik zie jullie tijdens de verkiezingsnacht wel weer. Maar tijdens de verkiezingsnacht toen Trump begon te winnen was er niemand van die hardcore anti Trumpers meer te vinden. De volgende dag kwamen ze langzaam weer tervoorschijn, maar niet allemaal. Niemand had het fatsoen me te feliciteren van die anti Trumpers die me wekenlang zaten uit te lachen, maar ik weet 100% zeker dat het uitschelden en belachelijk maken als Trump verloren had nieuwe hoogten had bereikt. Zo rolt de deugmens als de mening niet die van hun is. Dan veranderen ze plotseling in hele kinderachtige trieste figuren. Precies wat je wereldwijd ziet. Hele typische constatering van het klassieke linkse deugmens. Alles is fantastisch tot je een andere mening hebt.
Ja, vervelend.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is buitengewoon tragisch, lijkt mij.
zelfs mensen die pro-abortus zijn, hebben een stem uitgebracht op Trump.
Ik las over een een vrouw die om medische redenen een abortus nodig had, en dat niet kreeg in de staat waar ze woonachtig was - omdat het eerst nog voor een rechter moest komen. ze moest noodgedwongen naar een andere staat reizen, waar abortus wel toegestaan is.
Mja. De inhoud van de buik van een vrouw, daarvan mag die vrouw niet zelf bepalen, maar dat doet de staat. dat is democratie.quote:Op zondag 10 november 2024 07:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, vervelend.
Maar Trump wil het overlaten aan de staten zelf.
Die gedachte is toch best wel heel democratisch.
Trump moet nog beginnen...quote:Op zondag 10 november 2024 10:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Mja. De inhoud van de buik van een vrouw, daarvan mag die vrouw niet zelf bepalen, maar dat doet de staat. dat is democratie.
Dat er dan tientallen vrouwen per jaar overlijden, omdat doktoren bang zijn vervolgd te worden, dat is detail.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |