Ja ik kende Vlap als iemand die nooit scoortquote:
Je moet wel rouleren volgens de wet van Ravioli he. 60 minuten is wel onwijs veel voor een prof natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2024 16:02 schreef Origami94 het volgende:
Slechte wissels zeg. Een spits die niet scoort en een middenvelder die niet fit is erin gooien in ruil voor een spits met een assist en goede passes en middenvelder met een assist
Maar die staan 4dequote:Op zondag 10 november 2024 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Gelijkspel was het maximale haalbare, defensie is nog steeds bijzonder slecht. Feyenoord is uiteindelijk de lachende derde.
Het seizoen is nog niet afgelopen Hansquote:
Behalve Berghuis want die hobbelde mee als Cuauhtémoc Blanco op zijn 40ste.quote:Op zondag 10 november 2024 16:28 schreef DeeBee het volgende:
Vorig jaar verloor je deze sowieso, de winnende in extra tijd had lekker geweest, maar ze verzuipen nu zelfs niet in vechtwedstrijden wat positief is
Als we dan toch tweede worden, mag Feyenoord best 3e staan hoor.quote:Op zondag 10 november 2024 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Gelijkspel was het maximale haalbare, defensie is nog steeds bijzonder slecht. Feyenoord is uiteindelijk de lachende derde.
Meneertje komt ook weer zuigen hoor, afgelopen weken was je amper te bekennenquote:Op zondag 10 november 2024 16:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet afgelopen Hans
Ik wou het net zeggen, weken niet te zien en opeens is 'Ajacied' Shreyas er weer.quote:Op zondag 10 november 2024 16:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Meneertje komt ook weer zuigen hoor, afgelopen weken was je amper te bekennen![]()
Hoe duidelijk wil je een troll hebben.
Was in het interviewtje van de week nog ernstig positief, extra op de club zijn, dit datquote:Op zondag 10 november 2024 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Behalve Berghuis want die hobbelde mee als Cuauhtémoc Blanco op zijn 40ste.
Je bent duidelijk niet goed op de hoogte, ik heb na iedere competitiewedstrijd de afgelopen weken hier een reactie geplaatst, ook na de overwinningen op PSV en Feyenoord.quote:Op zondag 10 november 2024 16:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Meneertje komt ook weer zuigen hoor, afgelopen weken was je amper te bekennen![]()
Hoe duidelijk wil je een troll hebben.
En er zijn altijd mensen die zelf nul research doen en blindelings geloven wat een andere user zegt.quote:Op zondag 10 november 2024 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen, weken niet te zien en opeens is 'Ajacied' Shreyas er weer.
Ik print de nieuwe Shreyas altijd uit speciaal een wc met plateau hiervoor aangeschaft.quote:Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet goed op de hoogte, ik heb na iedere competitiewedstrijd de afgelopen weken hier een reactie geplaatst, ook na de overwinningen op PSV en Feyenoord.
Ik baal niet zozeer van het resultaat, maar vooral door hoe die tot stand komt. Het is vandaag weer pijnlijk duidelijk geworden dat ook onder Farioli de verdediging echt heel slecht is.quote:Op zondag 10 november 2024 16:36 schreef franske19 het volgende:
Wel lekker dat je toch weer kan balen van een puntje bij Twente.
Daar waardeer ik zeer, maar dat hoeft niet iedereen te doen natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik print de nieuwe Shreyas altijd uit speciaal een wc met plateau hiervoor aangeschaft.
Nee zeker niet. Zeer gewaardeerd. Goed voor de stoelgang.quote:Op zondag 10 november 2024 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar waardeer ik zeer, maar dat hoeft niet iedereen te doen natuurlijk.
Het is wel goedkoop scoren als je steevast ontkent dat ik de afgelopen weken hier heb gepost. Dat is gewoon feitelijk onjuist.
Je snapt wat het woord amper betekent? Je hebt vast een semi neutrale post geplaatst en verder niet gezien en nu ga je weer helemaal losquote:Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet goed op de hoogte, ik heb na iedere competitiewedstrijd de afgelopen weken hier een reactie geplaatst, ook na de overwinningen op PSV en Feyenoord.
Het geld is inderdaad niet meer kk voor hem. Extra op de club naar verhalen luisteren van Arie van Osgod hoe je het minste moet doen voor het meeste geld.quote:Op zondag 10 november 2024 16:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was in het interviewtje van de week nog ernstig positief, extra op de club zijn, dit dat
Ik heb nog wel een tip wat hij extra moet doen voor z'n geld
Deze white boy, buigt voor niemand.quote:Op zondag 10 november 2024 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het geld is inderdaad niet meer kk voor hem. Extra op de club naar verhalen luisteren van Arie van Osgod hoe je het minste moet doen voor het meeste geld.
Ronald de Boergenot in de reet van Danny Blind.quote:Op zondag 10 november 2024 16:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Deze white boy, buigt voor niemand.
Vorig seizoen één puntje uit deze wedstrijden.quote:Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord, PSV en Twente 7 punten. FarioliGod.
Dat zie je dus verkeerd, dit is het GROTE bewijs dat de verdediging van Ajax (12 doelpunten tegen in 15 wedstrijden) echt heel slecht is.quote:Op zondag 10 november 2024 17:23 schreef franklop het volgende:
Keertje puntverlies is niet erg in zo'n reeks
Vooraf voor getekend natuurlijk. Vandaag was jammer maar eigenlijk terechte uitslag.quote:Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord, PSV en Twente 7 punten. FarioliGod.
Mad 😜quote:Op zondag 10 november 2024 20:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen? Dat Utrecht staat op het einde gewoon op plek 4 of 5.
Psv en ajax vermorzelen wequote:Op zondag 10 november 2024 20:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel je best doen tegen PSV.
Dat kan je anno 2024 niet meer zeggenquote:Op zondag 10 november 2024 21:39 schreef Wotte het volgende:
Dan speel je een andere wedstrijd maar goed als mijn tante een lul had dan was ze mijn oom.
Akkoord dit is over grenzen heen en wellicht heb ik hier mensen met genderdysforie beledigd (waarschijnlijk Feyenoorders).quote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan je anno 2024 niet meer zeggen
Als Akpom was gaan liggen bij die eerste poging had Twente rood gehad en dan was het denk wel anders gelopen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:39 schreef Wotte het volgende:
Twente speelde een prima tweede helft maar denk dat je hier wel had kunnen winnen als Akpom afdrukt en je dat omschakelmoment na onderschepping van Sutalo afstraft.
Helpt ook dat je achterin dan niet zulke ballen geeft op slag van rust.
Dan speel je een andere wedstrijd maar goed als mijn tante een lul had dan was ze mijn oom.
Ja dit had je in de 1e helft moeten beslissen, 1 keer een pingel in die 2 gevallen had ook niet misstaan.quote:Op zondag 10 november 2024 16:36 schreef franske19 het volgende:
Wel lekker dat je toch weer kan balen van een puntje bij Twente.
Eens. Maar dat zegt natuurlijk alsnog niks over de kwaliteiten van Ajax en je kunt maar beter af en toe weten waar je écht staat. Nu heb je gewoon 90 minuten voetbal gezien en is de wedstrijd wat mij betreft behoorlijk in balans. 1ste helft Ajax inclusief mogelijkheden, 2de helft Twente inclusief mogelijkheden. Eindstand 2-2.quote:Op zondag 10 november 2024 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Akpom was gaan liggen bij die eerste poging had Twente rood gehad en dan was het denk wel anders gelopen.
quote:
Dit zijn teksten.quote:Op zondag 10 november 2024 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In ieder geval zelfs in de beste jaren win je niet iedere wedstrijd en we hebben dit blok met 2 wedstrijden per week en allerlei toppers prima gedaan.
Beter blijf je 4 december weg hierquote:
quote:Op maandag 11 november 2024 09:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter blijf je 4 december weg hier.
Yup, dat was niet de beste keuze achteraf...quote:Op zondag 10 november 2024 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Akpom was gaan liggen bij die eerste poging had Twente rood gehad en dan was het denk wel anders gelopen.
Het blijft vooral jammer dat PSV niets laat liggen, want qua puntengemiddelde zit je denk ik op het niveau van de jaren onder Ten Hagquote:Op zondag 10 november 2024 19:46 schreef Black-Death het volgende:
Jammer van het puntverlies maar 7 punten uit de afgelopen 3 competitieduels had ik niet verwacht.
Hopelijk is Godts er snel weer bij.
nu nog volhoudenquote:Op maandag 11 november 2024 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft vooral jammer dat PSV niets laat liggen, want qua puntengemiddelde zit je denk ik op het niveau van de jaren onder Ten Hag
Dat is inderdaad de grootste uitdaging. Maar de laatste weken krijg ik er wel steeds meer vertrouwen in. Maar het zal nog even met vallen en opstaan gaan.quote:
Zijn vorige hamstring blessure was in december vorig jaar, toen was hij er pas in maart weer bij.quote:Op maandag 11 november 2024 06:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ik hoop vooral dat de blessure van Lionel Godts meevalt, maar hamstring doet mij vermoeden dat hij pas na de winterstop er weer bij is.
Dat zag er toen wel wat zorgelijker uit met brancard en alles.quote:Op maandag 11 november 2024 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn vorige hamstring blessure was in december vorig jaar, toen was hij er pas in maart weer bij.
Ik ben vooral benieuwd als straks de wedstrijden tegen de mindere teams weer komen. Kunnen ze het dan ook opbrengen.quote:Op maandag 11 november 2024 12:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de grootste uitdaging. Maar de laatste weken krijg ik er wel steeds meer vertrouwen in. Maar het zal nog even met vallen en opstaan gaan.
Almere Feijenoord 1-4 had ik ook goed. In de foute TOTO had ik dit weekend 10m van de 13 goed. Vorige week alle 13quote:
Het was misschien niet fantastisch qua de manier erop, maar hij trok ons toch enigzins weer op het rechte pad. Dat op het moeilijkste moment in zijn leven.quote:Op maandag 11 november 2024 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt John, prima gedaan gezien de omstandigheden. Eens een Ajacied, altijd een Ajacied.
Is dit nou omdat John de jonge meiden van het dameselftal probeerde te schaken (net zulke goeie tieten als m’n vrouw), of omdat Ajax zelf toezeggingen over een mooie rol heeft gedaan die ze eigenlijk niet waar konden maken?quote:Definitieve breuk tussen John van ’t Schip en Ajax: ‘Niet geworden wat we er beiden van verwacht hadden’
John van 't Schip vertrekt definitief bij Ajax. De 60-jarige oud-speler stond vorig jaar voor de groep als interim-hoofdtrainer en zou na de komst van Francesco Farioli een functie in het technisch management zou gaan vervullen. Dat kwam echter nooit echt van de grond.
Ik weet niet of de VAR had ingegrepen. Lindhout was heel slecht dus had hem niet gegeven.quote:Op maandag 11 november 2024 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft vooral jammer dat PSV niets laat liggen, want qua puntengemiddelde zit je denk ik op het niveau van de jaren onder Ten Hag
Compleet veranderde situatie qua personeel in vergelijking me het moment dat die werd aangenomen, waardoor zijn beoogde rol een beetje nutteloos zou zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 17:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is dit nou omdat John de jonge meiden van het dameselftal probeerde te schaken (net zulke goeie tieten als m’n vrouw), of omdat Ajax zelf toezeggingen over een mooie rol heeft gedaan die ze eigenlijk niet waar konden maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |