SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net de krant gelezen. Iedereen vol afschuw over het geweld van de moslims. Denk legt de schuld bij de Israëli.
Ik vraag me ook af in wat voor een denkwereld zo'n burgermeestertje dan ook leeft "Oooh ik wist helemaal niet dat Marokkanen een hekel aan Joden hadden joh, ik ken alleen maar superlieve Marokkanen en moslims, zou er zelf wel vijf of zes willen"quote:
waar heeft ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af in wat voor een denkwereld zo'n burgermeestertje dan ook leeft "Oooh ik wist helemaal niet dat Marokkanen een hekel aan Joden hadden joh, ik ken alleen maar superlieve Marokkanen en moslims, zou er zelf wel vijf of zes willen"
ja op basis van je eigen gedachtegang?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zeg ik om haar gedachtegang te etaleren.
Orakel van Den Bosch.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op basis van je eigen gedachtegang?
Op basis van een IQ van 146 en een enorme peut aan mensenkennis, hetgeen duidelijk ontbreekt bij vrouwtje Klemkaakquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op basis van je eigen gedachtegang?
nou ja ze is wel de burgermeester van amsterdam terwijl jij op fok zitquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op basis van een IQ van 146 en een enorme peut aan mensenkennis, hetgeen duidelijk ontbreekt bij vrouwtje Klemkaak
Op FOK! zitten moet je ook niet onderschatten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze is wel de burgermeester van amsterdam terwijl jij op fok zit
Sinds ik in Foqueville woon is dit gedaald naar grofweg 100quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op basis van een IQ van 146 en een enorme peut aan mensenkennis, hetgeen duidelijk ontbreekt bij vrouwtje Klemkaak
Kan een krakkemikkige kikker ook johquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze is wel de burgermeester van amsterdam terwijl jij op fok zit
IK WIL VLEEEESSSSSSCHJE, HONDERD BALLEN VAN LOETJE JIJ GEKKE THAISE!!!!!quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
ik vraag die vriendin of ze al dinner plans heeft.
Reageert ze nee heeft ze niet.
Dus vraag of ze iets speciaals wil eten.
Vis.
Ik stel voor half 7
nee normaal eet ze pas vanaf 7 uur want als ze om half 7 eten krijgt ze daarna weer honger.
oke prima , gaan we om 7
MAAR NERGENS VRAAGT ZE OF IK DIT OOK WIL ETEN
Je moet beter voor jezelf opkomen, Bal. Je bent zeker bang dat ze je vriendin niet meer wil zijn als jij ook een keer zegt wat je wilt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:50 schreef bitterbal het volgende:
En als ze dan een keer aan mij vraagt wta ik wil eten en ik wat voorstel , zegt ze altijd nee daar heeft ze geen trek in, of slecht restaurant of te ver of te duur
nou ja het is wel een beetje een trend.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet beter voor jezelf opkomen, Bal. Je bent zeker bang dat ze je vriendin niet meer wil zijn als jij ook een keer zegt wat je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |