Half topic volgebaggerd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hitler zal zichzelf ook wel niet extreemrechts gevonden hebben.
Kortom, je kan iemand beter niet beoordelen op basis van wat hij over zichzelf zegt. Je postings zeggen voldoende hoor. Gewoon een antisemiet, mooier kunnen we het niet maken.
Wat ben jij toch een rare joh, met je zogenaamde onderscheid tussen Israël en jodenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want ik heb ooit iets gezegd wat tegen joden is?
Nee.
Ik doe even mee:quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een rare joh, met je zogenaamde onderscheid tussen Israël en joden
Zal ik ook eens op die toer gaan.. Ik heb niks tegen Palestijnen hoor, maar fuck Gaza, platgooien die troosteloze hoop stenen 🤣
De oproep werd gisterenmiddag voor de wedstrijd gedeeldquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
In de dagen voor de wedstrijd waren er al meerdere confrontaties. Israëliërs trokken Palestijnse vlaggen van huizen en scandeerden leuzen die met de oorlog te maken hadden. Ook werd er een taxichauffeur mishandeld.
wauw ze kunnen in tich landen om hun heen wonen! waar kunnen nederlanders heen? als alle woningen aan moslims gegeven worden! maar dan hoor je ze niet. selfish peoplequote:Op vrijdag 8 november 2024 22:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik doe even mee:
Gaza is geen erkend land.
Het is een opstandige provincie van Israël.
Iets zegt mij dat dit een beetje voor de bühne is, omdat Amsterdam internationaal onder een vergrootglas ligt. 'Kijk ons eens optreden tegen de relschoppers!'quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:30 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Antisemitisch tuig wordt thuis opgehaald.
dat hebben de moslims toch al heel vaak gedaan en ook verbrandquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De oproep werd gisterenmiddag voor de wedstrijd gedeeld
-----------------------------------------------------------------
In de dagen voor de wedstrijd waren er al meerdere confrontaties. Israëliërs trokken Palestijnse vlaggen van huizen en scandeerden leuzen die met de oorlog te maken hadden. Ook werd er [door Israëlieten] een taxichauffeur mishandeld.
AT = arrestatieteam. Maar nee geen beroepsgeheim. Het was wel beroepsmatig. Stuk voor stuk geen verkeerde mensen hoor, maar 0,0 geïntegreerdquote:
dat zag je ook al bij de herdenking op de dam en de tegendemonstratie op het damrak. Waren ze ook niet veiligquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat hebben de moslims toch al heel vaak gedaan en ook verbrand
Joah, maar alleen zij mogen dat, hunnie niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat hebben de moslims toch al heel vaak gedaan en ook verbrand
Klaarblijkelijk kennen ze Amsterdam aardig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:44 schreef Akathisia het volgende:
Joodse troepen op Nederlandse bodem planten alsof we een of andere derdewereld land zijn met Black Hawk Down-taferelen
Missen we niks aan. Waren vooral groepjes jongemannen die de beest uit gaan hangen in Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:44 schreef Akathisia het volgende:
JERUZALEM (ANP/RTR) - De Israëlische krijgsmacht (IDF) verbiedt voorlopig al het militaire personeel om af te reizen naar Nederland. De krijgsmacht zou aanvankelijk twee reddingsvliegtuigen naar Nederland sturen om Israëliërs op te halen na de ongeregeldheden in Amsterdam afgelopen nacht, maar dat besluit werd teruggedraaid.
Joodse troepen op Nederlandse bodem planten alsof we een of andere derdewereld land zijn met Black Hawk Down-taferelen
We zijn hard op weg om een derdewereldland te worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:44 schreef Akathisia het volgende:
JERUZALEM (ANP/RTR) - De Israëlische krijgsmacht (IDF) verbiedt voorlopig al het militaire personeel om af te reizen naar Nederland. De krijgsmacht zou aanvankelijk twee reddingsvliegtuigen naar Nederland sturen om Israëliërs op te halen na de ongeregeldheden in Amsterdam afgelopen nacht, maar dat besluit werd teruggedraaid.
wordt helaas niet echt wat mee gedaan!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dit een beetje voor de bühne is, omdat Amsterdam internationaal onder een vergrootglas ligt. 'Kijk ons eens optreden tegen de relschoppers!'
Let op, die worden wel gepakt hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:47 schreef sturmpie het volgende:
ze traceren nu de mobieltjes die actief waren in die regio op dat tijdstip
Ach jij bent zo'n figuur?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een rare joh, met je zogenaamde onderscheid tussen Israël en joden
Zal ik ook eens op die toer gaan.. Ik heb niks tegen Palestijnen hoor, maar fuck Gaza, platgooien die troosteloze hoop stenen 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |