abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 november 2024 @ 19:46:13 #101
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215533073
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:45 schreef pullup het volgende:

[..]
Waar te zien? :D
Bekijk deze YouTube-video

over een uurtje live
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_215533089
quote:
Toppie, effe checken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_215533105
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef pullup het volgende:

[..]
Toppie, effe checken
Nijmegen heeft eindelijk een nieuw boothuis ^O^
Keyboard Knight
pi_215533119
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Nijmegen heeft eindelijk een nieuw boothuis ^O^
Ja dat is echt heel luxe geworden :Y O+
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_215533143
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef chufi het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

over een uurtje live
Weer een keer activiteiten van wordrowing in Sevila, wellicht willen ze er weer een keer een wereldbeker of WK houden ^O^
pi_215533172
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:48 schreef pullup het volgende:

[..]
Ja dat is echt heel luxe geworden :Y O+
Mijn ouders hadden een bootje, Pa ooit begonnen met een kano, maar uiteindelijk werd dat een zeilbootje, waar wij in het weekend naar toe gingen.

Watersportvereniging waar wij lid van waren, kwam van oorsprong uit Nijmegen, en was verhuisd naar wijchen. Pff word lang verhaal.. :D Afijn, dat was een ZRM vereniging.. oftewel.. zeil, Roei en motor vereniging.
Ze hadden een prachtig groot houten boothuis... helemaal gevuld met prachtige glansende houten boten.. hoeveel roeiers per boot weet ik niet... maar . en in de 12 jaar dat ik daar rondliep... niemand gebruikte ze.. echt zonde.. lagen allemaal weg te rotten.. Uiteindelijk, is alles afgebroken en verdwenen .. zoals dat gaat.

Echt zonde, besefte dat toen als kind niet.. maar dat was echt een mooi botenhuis.. groot.. denk minimaal 12 boten ofzo tegen de muren op schappen. Maar dat botenhuis kwam volgens mij van oorsprong nog van de Waal bij Nijmegen.
Keyboard Knight
pi_215533185
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Mijn ouders hadden een bootje, Pa ooit begonnen met een kano, maar uiteindelijk werd dat een zeilbootje, waar wij in het weekend naar toe gingen.

Watersportvereniging waar wij lid van waren, kwam van oorsprong uit Nijmegen, en was verhuisd naar wijchen. Pff word lang verhaal.. :D Afijn, dat was een ZRM vereniging.. oftewel.. zeil, Roei en motor vereniging.
Ze hadden een prachtig groot houten boothuis... helemaal gevuld met prachtige glansende houten boten.. hoeveel roeiers per boot weet ik niet... maar . en in de 12 jaar dat ik daar rondliep... niemand gebruikte ze.. echt zonde.. lagen allemaal weg te rotten.. Uiteindelijk, is alles afgebroken en verdwenen .. zoals dat gaat.

Echt zonde, besefte dat toen als kind.. maar dat was echt een mooi botenhuis.. groot.. denk minimaal 12 botoen ofzo tegen de muren op schappen. Maar dat botenhuis kwam volgens mij van oorsprong nog van de Waal bij Nijmegen.
Het oude botenhuis van die vereniging was ook al een soort houten curiosum :D. echt midden op het water en vrij klein. Ze zijn er echt op vooruitgegaan
pi_215533240
Deze loods stond van de zomer te koop, dat lag tot voor een paar jaar geleden nog vlak bij de Berlagebrug in Amsterdam, van roeivereniging Ondine.

https://nlroei.nl/te-koop-botenhuis-de-ondine/

:D Was verkocht en daar helemaal heengevaren. Ik heb eigenlijk niet gehoord of het nog verkocht is, zal er eens naar vragen
pi_215533250
Ook al in Nijmegen geloof ik, ze hebben daar wat met houten botenhuizen :P
pi_215533410
LOL.. die
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:01 schreef pullup het volgende:
Die jij post is veel groter.. :D die ik bedoelde had meer de vorm van een houten huis zonder ramen en vloer .
Keyboard Knight
pi_215533427
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:01 schreef pullup het volgende:
Rivierenland hè :s)
Keyboard Knight
pi_215533436
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
LOL.. die
[..]
Die jij post is veel groter.. :D die ik bedoelde had meer de vorm van een houten huis zonder ramen en vloer .
Haha dit is al een kleintje _O- Was altijd van Shell op een topplek op de Amstel maar tsja dat werd toch erg weinig gebruikt :%
pi_215533462
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:15 schreef pullup het volgende:

[..]
Haha dit is al een kleintje _O- Was altijd van Shell op een topplek op de Amstel maar tsja dat werd toch erg weinig gebruikt :%
Komt goed,.. over paar jaar mag je van die klimaatgekkies alleen nog maar de stad in lopend of met roeien... en dan wil iedereen weer zo'n ding *)

Stuk veiliger ook tegenwoordig :D
Keyboard Knight
pi_215533510
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Komt goed,.. over paar jaar mag je van die klimaatgekkies alleen nog maar de stad in lopend of met roeien... en dan wil iedereen weer zo'n ding *)

Stuk veiliger ook tegenwoordig :D
Ja roeien zal dan ook een stuk verder kunnen
pi_215533549
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:20 schreef pullup het volgende:

[..]
Ja roeien zal dan ook een stuk verder kunnen
Wel hopen dat er geen Fatboats komen! :D
Keyboard Knight
pi_215533554
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Wel hopen dat er geen Fatboats komen! :D
_O-
pi_215533560
  zaterdag 9 november 2024 @ 20:24:18 #118
370431 drakin
vurig typje
pi_215533574
Thuis :W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_215533581
Mag ook al niet

pi_215533610
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:23 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ai! Ik mis wel de capuchon? :D

Zijn die dingen eigenlijk verboden in de grachten? Of mag het als je langzaam vaart?
Keyboard Knight
pi_215533622
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:24 schreef pullup het volgende:
Mag ook al niet

[ afbeelding ]
Oh.. mag ook nix :(
Keyboard Knight
pi_215533687
Zoiets bedoelde ik, al had het wel grote deuren . .. wij zwommen er altijd onderdoor naar binnen en speelden daar.

Keyboard Knight
pi_215533762
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoiets bedoelde ik, al had het wel grote deuren . .. wij zwommen er altijd onderdoor naar binnen en speelden daar.

[ afbeelding ]
Cool is deze O+
pi_215533830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:34 schreef pullup het volgende:

[..]
Cool is deze O+
Ja, eens.
Keyboard Knight
pi_215533888
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ai! Ik mis wel de capuchon? :D

Zijn die dingen eigenlijk verboden in de grachten? Of mag het als je langzaam vaart?
Capuchons zijn nu in heel amsterdam verboden :P
stupidity has become as common as common sense was before
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')