Ik accepteer niet dat ik vanwege mijn etniciteit allerlei zaken word toebedeeld: witte privilege, witte fragiliteit, wit onbewustzijn, wit dit, wit dat, wit zus en wit zo. Daarom die hekel aan woke.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:01 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar het lot van de Palestijnen is uitzichtsloos. De arabische wereld heeft belang bij de ellende van de Palestijnen. Ze moeten wel op zn minst de Hamas gedogen.
Nee, maar we moeten terug naar tolereren, niet laten domineren.quote:
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe een debiele partij als de PVV de grootste wordt?
Zo.
Wat ben jij hypocriet zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:06 schreef HowardRoark het volgende:
Zeer trieste beelden dit, die mensen zijn oprecht heel bang:
https://www.at5.nl/artikelen/229442/
Klopt. Als er nu verkiezingen zouden zijn dan zou ik er op stemmen. Nooit eerder overwogen. Zo zullen er wel meer zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe een debiele partij als de PVV de grootste wordt?
Zo.
Tja, in Frankrijk zitten er inderdaad ook meer dan genoeg Islamisten die maar wat graag met wapens in de handen achter wat Joden aan zouden rennen. Het binnenhalen van die mensen is dan het ook het failliet van Frankrijk geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:05 schreef Houtenbeen het volgende:
Komende donderdag
Frankrijk - Israel
Die zou ik ook even overslaan als uitsupporter
![]()
![]()
Ah, alleen al Jood zijn is voldoende om terrorisme te steunen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat ben jij hypocriet zeg.
Als de kindertjes in Gaza staan te janken vanwege de zoveelste bom en dat ze dagen niet kunnen eten en drinken.
Dan loop jij te juichen.
Maar dat deze terroristen steuners vrij mogen rond lopen dan is het ineens heel erg?
Kan je beter op fvd stemmen.. Die denken tenminste nog na over dingenquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt. Als er nu verkiezingen zouden zijn dan zou ik er op stemmen. Nooit eerder overwogen. Zo zullen er wel meer zijn.
Alle Marokkanen terug naar Istanbul.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:10 schreef Paul het volgende:
Jongens wat gaan we doen om de Joden voortaan in Nederland te beschermen
Niet zoveel, gewoon iedere keer helemaal verbaasd doen als ze weer eens een paar joden opjagen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:10 schreef Paul het volgende:
Met je eens, maar hoe los je de palestijnse kwestie op?quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik accepteer niet dat ik vanwege mijn etniciteit allerlei zaken word toebedeeld: witte privilege, witte fragiliteit, wit onbewustzijn, wit dit, wit dat, wit zus en wit zo. Daarom die hekel aan woke.
Zo accepteer ik ook niet dat puur geboren worden als Palestijn, Marokkaan, Jood of Arabier direct allerlei 'genetische' groezelige elementen bij zich draagt. Daarom die hekel aan racisten.
Ras en etniciteit is nooit het probleem. Nooit. En daarop blindstaren is een garantie voor bloedvergieten en het onderdrukken van mensen, zonder enige daadwerkelijke aanleiding ook nog.
Cultuur. Ideologie. DAAR zit het vergif.
Mensen die nos kijkenquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:11 schreef quo_ het volgende:
Gatverdamme, het NOS journaal met een kruiperig verhaal om Halsema uit de wind te houden.
Op de trein zetten naar Duitsland, zou het anders ook niet weten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:10 schreef Paul het volgende:
Waarom leven de meeste mensen dan toch niet in vrijheid en hebben ze het niet eens gekend?quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee.
Ik zie het als de situatie in Iran. Mensen willen vrijheid. Dictaturen, ook religieuze, kunnen even duren, maar uiteindelijk wint de wil van de naar vrijheid strevende mens het altijd.
Zolang Wilders zijn 'minder'-uitspraken niet terugneemt, is dat voor mij totaal geen optie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt. Als er nu verkiezingen zouden zijn dan zou ik er op stemmen. Nooit eerder overwogen. Zo zullen er wel meer zijn.
Met al die twitterdumps van je lijkt het eerder op "slayage moest weer even z'n plasje doen" maar goed.....quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:04 schreef egayalS het volgende:
Genocide Joe moest ook ff zijn plasje doen![]()
[ x ]
kan je lang wachtenquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang Wilders zijn 'mindeKan jer'-uitspraken niet terugneemt, is dat voor mij totaal geen optie.
Tja, ik ben bang dat er weinig zal gaan gebeuren. Bij de eerste beste harde maatregel krijgt het kabinet weer het halve politieke spectrum inclusief de media over zich heen die allemaal 'Islamofobie' gillen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:10 schreef Paul het volgende:
Wat is er erg aan die uitspraak dan? Ik denk dat Nederland daar alleen maar beter van wordt namelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang Wilders zijn 'minder'-uitspraken niet terugneemt, is dat voor mij totaal geen optie.
Niets. Daarom zou ik als ik de Mossad was de joden gaan helpen om zichzelf te beschermen. Van de overheid hier hoeven zij niets te verwachten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:10 schreef Paul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |