SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, hier is het dus complete vaagheid en dat is geen lekker einde.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind relaties die uitgaan best prima, moet wel beetje duidelijk zijn van te voren en moet het kunnen volgen. Dat zijn geen realistische wensen, is gebleken. Dus mja, weenie.
Ja nou ja, daar dus maar niet meer komen. Komt alleen maar gedonder vanquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, een relatie kan ook heel leuk zijn hoor. Maar als het fout gaat en je gevoelens heel groot zijn, dan is het wel echt naar.
Ik ben groots aan het lijden inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Je moet ook wel goed om kunnen gaan met afwijzing, sluiting, afscheid en verdriet om een groot(s) leven te kunnen lijden
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hier is het dus complete vaagheid en dat is geen lekker einde.
quote:
Deze, en dan de vraag of je dit ook bij je ouders hebt? Of misschien vat ik die anders op dan jijquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, een relatie kan ook heel leuk zijn hoor. Maar als het fout gaat en je gevoelens heel groot zijn, dan is het wel echt naar.
De regie pakken over je gevoelens en zorgen dat je reageert als een leeuw in plaats van een hertjequote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet ik met zo'n Budavrouw trouwen. Daar zit je voor altijd aan vast.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, daar dus maar niet meer komen. Komt alleen maar gedonder van
Dat is kut ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, ik bedoelde als je relatie uitgaat en je nog heel veel gevoelens hebt, dan is het naar. De relatie met m'n ouders is nooit uitgegaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze, en dan de vraag of je dit ook bij je ouders hebt? Of misschien vat ik die anders op dan jij![]()
of dit zegt al wat
zoveel opties
klopt, nvmquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, ik bedoelde als je relatie uitgaat en je nog heel veel gevoelens hebt, dan is het naar. De relatie met m'n ouders is nooit uitgegaan.
Ik ga gewoon nog een half jaar doorjanken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De regie pakken over je gevoelens en zorgen dat je reageert als een leeuw in plaats van een hertje
But you didn't have to cut me offquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nog een half jaar doorjanken.
Ik eet altijd aan tafel, ben toch niet van dat plebs dat met een bordje op schoot op de bank gaat zitten, of nog erger, achter een bureauquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind alleen aan tafel eten vrij ongemakkelijk en confronterend
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet altijd aan tafel, ben toch niet van dat plebs dat met een bordje op schoot op de bank gaat zitten, of nog erger, achter een bureau
oeiquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet altijd aan tafel, ben toch niet van dat plebs dat met een bordje op schoot op de bank gaat zitten, of nog erger, achter een bureau
Ongemakkelijk en confronterendquote:
Ik vind alleen aan een (te) grote tafel zitten vervreemdend boers ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
bal eet aan tafel daarquote:
Nou nee. Soms denk ik "ik wil een hond!" En dan denk ik aan het uitlaten en dat ze ziek worden en dat ze je huis soms onder schijten of kotsen en uiteindelijk ook weer dood gaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, is hetzelfde als een hondje van je sterft, dan denk je ook, ik vind nooit meer zo'n lief, leuk trouw beestje en ik wil doohood en een jaartje later loop je weer verliefd rond met een puppy.
Ben je tenminste even weg van al je beeldschermen en kun je je volledig focussen op je etenquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind alleen aan een (te) grote tafel zitten vervreemdend boers ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |