Ja, de mogelijkheid te annuleren is niet zo heel abnormaal ... komt wel vaker voor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:08 schreef JimPansje het volgende:
Ik kan nog annuleren maar ik vraag mij af of dit wel normaal is
Variabel tarief hier was gisteren ¤0.30-0,80 per kWhquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:08 schreef JimPansje het volgende:
Ik heb met de kerst een vakantiehuisje geboekt ergens in Duitsland (ter hoogte van de eifel)
Ik wist dat het achteraf betaald moet worden en dat de verwarming elektrisch is
Maar nu krijg ik de reisgegevens en zie ineens dat de stroom 80cent per kWh kost, dat is bijna 3x zoveel als hier (hoeveel stroom gebruik je eigenlijk met elektriciteit verwarmen op een midweek in december??)
Ik kan nog annuleren maar ik vraag mij af of dit wel normaal is (anders annuleer ik namelijk als ik geneukt word in mijn kont)
nja..gemiddeld 30ct met in het piekuur 80ctquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:16 schreef halfway het volgende:
[..]
Variabel tarief hier was gisteren ¤0.30-0,80 per kWh
Dus heel vreemd is het niet.
beetje overdreven lijkt mij, ik heb hier 'n elektrisch kacheltje staan van de Lidl en die heeft 1100 wat.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als het koud is kan er zo 50 tot 100kWh per dag doorheen gaan
450 voor een midweek ex energiekostenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:24 schreef maily het volgende:
Als er drie meter sneeuw ligt en het is -10 ....
Zal aardig oplopen.
De reiskosten niet vergeten!
En wat betaal je daar aan huur?
Meer dan hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |