Jan van Beveren, Pleun Strik, Epi Drost, Wim Suurbier, Piet Keizer, Wim van Hanegem, Wim Jansen, Henk Wery, Gerrie Muhren, Johan Neeskens. de laatste moest ik ff denken.......Eef Mulsders ?quote:
Alle 11 goed (heb ik uit de reacties op X)quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan van Beveren, Pleun Strik, Epi Drost, Wim Suurbier, Piet Keizer, Wim van Hanegem, Wim Jansen, Henk Wery, Gerrie Muhren, Johan Neeskens. de laatste moest ik ff denken.......Eef Mulsders ?
Leuk. Geen Cruijff en Israel. Interlands waren hier niet zo belangrijk toen....helaas.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle 11 goed (heb ik uit de reacties op X)
'Hij had er 11 kunnen wisselen' krijgt ineens een heel andere betekenis.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:07 schreef -XOR- het volgende:
Leuk en terecht. Spelers als Reijnders en zeker Gravenberch moet je niet gaan zitten lastigvallen met dit soort kutpotjes.
betere techniek dan broebyquote:
Nee, doordeweeks niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zeker weer met wat te zuipen hè?!
Klopt, alleen had Glenn Helder wel een jeugdverleden bij Ajax maar speelde hij nooit een wedstrijd in het eerste elftal.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:37 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij hebben België en Rusland ooit een elftal gehad met 11 spelers van 1 club. Anderlecht en Dynamo Kiew. Oranje ooit een elftal met 11 spelers van Ajax of een Ajax geschiedenis. November 1995 op Anfield beslissingswedstrijd voor EK 96 tegen Ierland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |