Waarom niet? Ze hebben de industriële, technologische, economische en militaire macht van de hegemoon op aarde achter zich staan. Ze kunnen praktisch bijna alles doen en laten wat ze willen; het recht van de sterkste. De interne bekokstovingen van de Israëlische overheid is niet bekend bij ons stervelingen uitgezonderd wat uitlekt of wordt meegedeeld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom zijn die mannen gearresteerd?
Da's geen antwoord op mijn vraag. Ik spreek geen Frans, dus ik weet niet wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:54 schreef Peppert het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze hebben de industriële, technologische, economische en militaire macht van de hegemoon op aarde achter zich staan. Ze kunnen praktisch bijna alles doen en laten wat ze willen; het recht van de sterkste.
Dat is geen antwoord op de vraag waarom ze nou gearresteerd zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:54 schreef Peppert het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze hebben de industriële, technologische, economische en militaire macht van de hegemoon op aarde achter zich staan. Ze kunnen praktisch bijna alles doen en laten wat ze willen; het recht van de sterkste. De interne bekokstovingen van de Israëlische overheid is niet bekend bij ons stervelingen uitgezonderd wat uitlekt of wordt meegedeeld.
In de OP (tweet) staat dat de mannen een diplomatieke status hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op mijn vraag. Ik spreek geen Frans, dus ik weet niet wat er gezegd wordt.
Wel begreep ik dat de Fransen zich verschuilden in een christelijke kerk, wat volgens mij iets anders inhoudt dan diplomatieke onschendbaarheid.
Hier moet paal en perk aan gesteld worden. Dit kan zo niet langer.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:57 schreef Twiitch het volgende:
dit is niet te geloven dit is echt erg
Wat een gelul. Amerika is ook gewoon afhankelijk. Dit is niets meer dan bluf van Israel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:54 schreef Peppert het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze hebben de industriële, technologische, economische en militaire macht van de hegemoon op aarde achter zich staan. Ze kunnen praktisch bijna alles doen en laten wat ze willen; het recht van de sterkste. De interne bekokstovingen van de Israëlische overheid is niet bekend bij ons stervelingen uitgezonderd wat uitlekt of wordt meegedeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |