quote:Nieuwe serie 'Tonnano' is vanaf 22 september te zien bij Videoland!
Wie wordt de nieuwe baas van de Achterhoek? In de nieuwe Videoland Original serie Tonnano verruilt Mocro Maffia’s publiekslieveling Tonnano, gespeeld door Khalid Alterch, de randstad voor het ruige platteland. In dit nieuwe hoofdstuk van de populaire franchise wordt wederom een aantal meedogenloze personages geïntroduceerd. Annet Malherbe imponeert als het nietsontziende hoofd van de familie Eysinck, Sigrid ten Napel kruipt in de huid van de slimme en ambitieuze Guusje, Ramses van Hall speelt de genadeloze Jordi Jr. en Korneel Evers vertolkt de rol van de hondstrouwe, maar sadistische Rooie Roy. Andere nieuwe castleden worden op een later moment bekendgemaakt. Het zesdelige Tonnano is vanaf maandag 22 september dagelijks te streamen bij Videoland.
Na de dood van Ashraf en de veroordeling van Samira is Tonnano omringd door vijanden in Amsterdam. Met de geboorte van zijn zoon besluit Tonnano het over een andere boeg te gooien. Hij wil een eerlijk bestaan opbouwen waar Amani, de moeder van zijn baby, en haar familie wonen; de Achterhoek. Zijn komst zorgt echter voor onrust bij de beruchte drugsfamilie Eysinck, die hier al jaren de streek runnen. Als Badr, Amani’s oom, schulden blijkt te hebben bij deze familie en daarmee Tonnano’s nieuwe leven in gevaar komt, kruipt het bloed waar het niet gaan kan. Tonnano gaat de strijd aan met de beruchte familie. Wie wordt de nieuwe baas van de Achterhoek?
De Familie Eysinck
Johanna - Annet Malherbe
Johanna Eysinck is het meedogenloze hoofd van de familie Eysinck, die het liefst in de schaduw opereert. Ze duldt geen tegenspraak en eist complete gehoorzaamheid van iedereen in het dorp. Haar kinderen Guusje en Jordi Jr. zijn daar geen uitzondering op.
Guusje - Sigrid ten Napel
De ambitieuze en pragmatische Guusje Eysinck overziet de dagelijkse werkzaamheden van het drugsimperium. Guusje is niet bang om haar handen vuil te maken.
Jordi Jr. - Ramses van Hall
Jordi Eysinck Jr. wil niets liever dan in de voetsporen treden van zijn criminele vader, die al enige tijd in de bak zit. Jordi waant zich de prins van de Achterhoekse onderwereld en met zijn licht ontvlambare temperament is hij alom berucht in Winterswijk.
Rooie Roy - Korneel Evers
Rooie Roy is de neef van Guusje en Jordi Jr. en runt de productie van hun pillenbusiness. Hondstrouw met een sadistisch randje, is Roy de perfecte soldaat van de Eysincks.
Tonnano bestaat uit zes afleveringen en is vanaf maandag 22 september dagelijks te streamen bij Videoland, met op de eerste dag twee afleveringen. De serie wordt geproduceerd door Fiction Valley en geregisseerd door Achmed Akkabi, Safi Graauw en Sergej Groenhart. De scenario’s zijn geschreven door Sergej Groenhart, Mustafa Duygulu, Yücel Kopal, Randy Oost, Randa Peters en Kevin Boitelle.
Ja een spin-off noemen ze een nieuw seizoenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:55 schreef freaky40 het volgende:
Dan snap ik niet wat Shownieuws bazelt want die hebben het over een nieuw seizoen Mocro Maffia.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:11 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja een spin-off noemen ze een nieuw seizoen
Het valt dit seizoen wel mee en ik heb het idee dat het beter is dan Ferry de Serie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:54 schreef vosss het volgende:
Hele serie nooit gezien.
Is dit de moeite waard? Ik heb een hekel aan series waar elke aflevering nieuwe personages bij komen zodat ik tegen seizoen 3 tig mensen moet onthouden. Ga ik deze leuk vinden?
Ik bedoel alle seizoenen, dus vanaf 1. Ik heb hier nog nooit wat van gezien. Vond de verhalen over die mocros op vlinderscrime altijd wel interessant om te lezen destijds.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het valt dit seizoen wel mee en ik heb het idee dat het beter is dan Ferry de Serie.
Vooral langdradig ook.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerste seizoen is geweldig, tweede ook wel maar het wordt wel minder naarmate de serie vordert.
Vooral nogal wat rare plotwendingen.quote:Op zondag 21 september 2025 10:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vooral langdradig ook.
Morgen begint Tonnano (2025).
Ohja even vergeten.quote:Op zondag 21 september 2025 10:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vooral langdradig ook.
De eerste serie volgt vooral het boek en de gebeurtenissen uit de media. De latere seizoenen 5 en 6 en de tussenliggende films Meltem Komtgoed en Taxi zijn meer op de personages.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoel alle seizoenen, dus vanaf 1. Ik heb hier nog nooit wat van gezien. Vond de verhalen over die mocros op vlinderscrime altijd wel interessant om te lezen destijds.
Is dit een beetje gebaseerd op waar gebeurd of 100% nep?
Nee joh, hij is een koningquote:Op zondag 21 september 2025 10:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vooral nogal wat rare plotwendingen.
Tonnano verwacht ik niet veel van, matige acteur ook.
Tonnano is echt wel goed. Het is jammer dat ze Samira in de vorige seizoenen als de leider hebben gecast. Tonnano kon dat beter. In dit seizoen is hij dat ook niet. Het is een nietszeggende familie Eysink.quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 10:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vooral langdradig ook.
Dat komt omdat Tonnano een echte straatsoldaat is.quote:Op zondag 21 september 2025 21:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Tonnano is echt wel goed. Het is jammer dat ze Samira in de vorige seizoenen als de leider hebben gecast. Tonnano kon dat beter. In dit seizoen is hij dat ook niet. Het is een nietszeggende familie Eysink.
Waarom Tonnano altijd een soort sidequest speelt ik weet het niet. Zelfs in Taxi was hij de hoofdrol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |