abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215512017
Dit is vanaf nu een safe space.

Wat heb jij ooit uitgevroten wat echt schandalig was, iets waar je je diep voor moet schamen? Het is natuurlijk niet per se nodig dát je je schaamt, zo lang je maar weet dat normale mensen dat wel zouden doen 10.gif

Iedereen heeft wel iets, in elk geval iets waar ze zelf niet zo trots op zijn. Het hoeft niet schokkend te zijn, als je er zelf maar van vindt dat het allemaal niet helemaal oke is.

Ik heb vier(4!) abortussen op m'n geweten. Niet allemaal in goede harmonie ook. Wel blij dat ik toen stevig er over ben geweest. Maar het is niet best natuurlijk.

Voelt goed om even te zeggen. Nu jullie.
-nee-
  donderdag 7 november 2024 @ 21:11:45 #2
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_215513010
Dit topic openen.
pi_215515151
Ik moet mij schamen voor dit fok acount.
Maar ik doe het niet.
pi_215516480
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2024 20:15 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb vier(4!) abortussen op m'n geweten. Niet allemaal in goede harmonie ook. Wel blij dat ik toen stevig er over ben geweest. Maar het is niet best natuurlijk.
Op welke manier moet ik dit interpreteren? Ben jij (mede) verantwoordelijk voor vier zwangerschappen die met een abortus beeindigd zijn? Of heb je zelf vier abortussen uitgevoerd? Dat laatste lijkt mij wel een kwalijke zaak, vooral als het niet in goede harmonie gebeurt is.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_215517006
ik heb vroeger met vuurtje stoken per ongeluk een hele berm aangestoken, de brandweer is 6 uur bezig geweest en mensen moesten hun huis uit. Gelukkig alleen schade aan de lokale natuur.

Dit was toen ik 13-14 was. Ik heb er echt 4 jaar last van gehad, wakker gelegen, bang als de telefoon ging, bang als de voordeurbel ging. We hadden ook eerst zelf 112 gebeld toen het foutging, maar snel weer opgehangen uit angst.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_215517329
Verschrikkelijk kan je het niet noemen, maar bon. Tegen middernacht (op mijn 12e) uit mijn bed gelicht door de politie op verdenking van autoinbraak. Mijn moeder had een Fiat Panda en ik had ontdekt dat je het slot gewoon met een zakmes open kon draaien. Dat werkte ook bij andere Panda's. Ik en mijn vriendje hadden toen het geweldige idee postgevat om ergens in de buurt een dreigbrief in een Panda neer te leggen: als de eigenaar de volgende dag geen kilo snoep zou geven, dan zouden we al zijn cassettebandjes stelen. Tijdje in de politiecel gezeten en een verhoor gehad en toen mocht ik weer gaan. Slachtoffergesprek :') moeten voeren en HALT.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
How to perform live - by Phil Collins
How to perform live - by Neil Young
Twilight Zone - acoustic live
pi_215517486
Ik heb als kind een keer ongeveer 30 cent aan snoep gestolen. Verder een fiets die al een maand in de struiken lag mee naar huis genomen en aan een buurman gegeven voor oud ijzer. Verder loopt er nog een aanklacht tegen mij voor oorlogsmisdaden in de Balkan in de jaren '90.
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:09:42 #8
37248 BertV
Klei indiaan
pi_215517515
Eigenlijk niets verschrikkelijks vind ik zelf.
Handgemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')