Wat ben je dan ook een walgelijke vader zeg.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:28 schreef tong80 het volgende:
Wilson verbrak de band met haar vader twee jaar geleden nadat zij een transitie onderging. Wilson is geboren als jongen. Haar vader ondersteunde haar niet in de transitie, waarop Wilson haar achternaam veranderde. Musk zei eerder over zijn dochter dat hij zijn „zoon verloren” was.
Met zo'n debiel moet je alle banden breken inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2024 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat ben je dan ook een walgelijke vader zeg.
Hij heeft nog een heel leger aan grut rondlopenquote:Op donderdag 7 november 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Gelukkig heeft hij Nevada Alexander en X Æ A-Xii nog om volgens de juiste normen op te voeden /s
Zo'n 'transitie' niet steunen lijkt me vrij normaal, daar hoort tegenwoordig sowieso al het afstoten van de ouders bij.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dit heel anders verwoord hoor. Mijn zoon is doodvermoord door het woke virus oid.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:28 schreef tong80 het volgende:
Musk zei eerder over zijn dochter dat hij zijn „zoon verloren” was.
Het is idd heel normaal om je kind niet te steunen en je kind vervolgens belachelijk maken op social mediaquote:Op donderdag 7 november 2024 20:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zo'n 'transitie' niet steunen lijkt me vrij normaal, daar hoort tegenwoordig sowieso al het afstoten van de ouders bij.
Maar Musk is verder sowieso een belabberde vader.
Gelukkig komt hij wel op voor de conservatieve christenen in de VS, terwijl hij zelf overal zijn lul in hangt. Klinkt wel bekend.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hij heeft nog een heel leger aan grut rondlopen
Het is alleen niet helemaal waar wat hier staat. In eerste instantie heeft hij weldegelijk haar gesteund in de transitie.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als jouw minderjarige kind besluit dat ze een tattoo wil in haar gezicht, steun jij dat dan?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:23 schreef aloa het volgende:
Elon Musk walgelijk mannetje.
Je bent wel heel triest, als je je eigen kind niet steunt
Wat heeft dat precies met dit onderwerp te makenquote:Op donderdag 7 november 2024 22:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jouw minderjarige kind besluit dat ze een tattoo wil in haar gezicht, steun jij dat dan?
Of zijn er misschien toch gewoon grenzen?
quote:Op donderdag 7 november 2024 21:54 schreef opgebaarde het volgende:
“I lost my son, essentially. They call it ‘deadnaming’ for a reason. The reason they call it ‘deadnaming’ is because your son is dead”
“I vowed to destroy the woke mind virus after that” .
“I was essentially tricked into signing documents for one of my older boys”
"I vowed to destroy the woke mind virus after that," Musk said. "And we’re making some progress."
“I absolutely support trans individuals, but all these pronouns are an aesthetic nightmare”.
Musk zegt dat hij trans support. Ik zou hem bijna geloven. Dat ze het land wil verlaten nu haar pa samen met trump aan de macht komt daar is wel begrip voor op te brengen.
Omdat jij lijkt te suggereren dat je je kind in alles moet steunen.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies met dit onderwerp te maken
Het is zijn dochter die de banden met hem heeft verbroken en dat vooral omdat ze in het geweldige onderwijssysteem van Cali heeft geleerd dat Miljardairs per definitie slecht zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:45 schreef havanagila het volgende:
Fan zijn van Elon en het goedlullen dat 'n vader z'n kind niet wil zien omdat het geslacht hem niet uitkomt
Die man is de grootste droeftoeter van de eeuw, maarja, miljardair, dan zal ie wel geniaal zijn durhurr
Why it took four years for the Bidens to acknowledge their seventh grandchildquote:Op donderdag 7 november 2024 20:23 schreef aloa het volgende:
Elon Musk walgelijk mannetje.
Je bent wel heel triest, als je je eigen kind niet steunt
Noem eens een lekker dicht bij de normale burger staande miljardair?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is zijn dochter die de banden met hem heeft verbroken en dat vooral omdat ze in het geweldige onderwijssysteem van Cali heeft geleerd dat Miljardairs per definitie slecht zijn.
Waarom zou iemand dicht bij de normale burger moeten staan? En wat is normaal in dezen?quote:Op donderdag 7 november 2024 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem eens een lekker dicht bij de normale burger staande miljardair?
Je weet wat ik bedoel te zeggenquote:Op donderdag 7 november 2024 23:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dicht bij de normale burger moeten staan? En wat is normaal in dezen?
Ik zie niet in waarom iemand slecht zou zijn als die niet dicht bij de gewone man staat. Overigens zijn er best voorbeelden te noemen. Mijnheer Frits bijvoorbeeld leefde erg bescheiden. Ok, zijn woning en landgoed… maar goed, geërft. Reed verder in een heel bescheiden autootje. En was zeer toegankelijk. Warme man.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel te zeggen
En je hebt geen antwoord
Goh
Rijkdom verkregen lang voor de opkomst van internet, laat staan Social Media.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom iemand slecht zou zijn als die niet dicht bij de gewone man staat. Overigens zijn er best voorbeelden te noemen. Mijnheer Frits bijvoorbeeld leefde erg bescheiden. Ok, zijn woning en landgoed… maar goed, geërft. Reed verder in een heel bescheiden autootje. En was zeer toegankelijk. Warme man.
Dus vertel jij nou maar eens waar je precies naartoe wil.
Benieuwd hoe verwerpelijk we dit allemaal vindenquote:Op donderdag 7 november 2024 23:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Why it took four years for the Bidens to acknowledge their seventh grandchild
Je kan er ook op losneuken als crack addict en dan niet het kind erkennen voor jaren.
#whataboutism.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Why it took four years for the Bidens to acknowledge their seventh grandchild
Je kan er ook op losneuken als crack addict en dan niet het kind erkennen voor jaren.
Maak nou eens gewoon jouw punt. Waarom denk jij dat iedereen die miljardair is een slecht persoon is?quote:Op donderdag 7 november 2024 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rijkdom verkregen lang voor de opkomst van internet, laat staan Social Media.
Toen had het dus ook een heel andere status, als hij al miljardair was dat is volgens mij nooit gedocumenteerd
Hoezo hoort daar het afstoten van je ouders bij.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zo'n 'transitie' niet steunen lijkt me vrij normaal, daar hoort tegenwoordig sowieso al het afstoten van de ouders bij.
Maar Musk is verder sowieso een belabberde vader.
Ze proberen hun identiteit te verbinden aan een succesvol persoon.quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:03 schreef Fok-it het volgende:
En al dan wel of niet slecht. Miljardairs hebben totaal 0,0 verbinding met het dagelijks leven. Dat maakt het ridicuul om fan te zijn van iemand als Musk.
Waar ben je dan precies fan van? Van zijn rijkdom? Over de rug van duizenden verdiend. Van zijn bedrijven? Megalomane projecten die uiteindelijk alleen voor de superrijken bedoelt zijn en gestart omdat hij nog meer world domination wilt en niet weet wat hij met zijn geld en tijd aan moet.
Zou jij in zo'n situatie de banden met je kind verbreken en in nationale media verkondigen dat hij dood is voor jou?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jouw minderjarige kind besluit dat ze een tattoo wil in haar gezicht, steun jij dat dan?
Of zijn er misschien toch gewoon grenzen?
Dit is allemaal weinig concreet.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:59 schreef Fok-it het volgende:
En ja, er zullen enkele tussen zitten die een prima acceptabel karakter hebben. Maar dat zullen weinig publieke figuren zijn.
Sowieso moet je al over lijken gaan en af en toe wegkijken voor corruptie, exploitatie whatever om dusdanig vermogen te verwerven. Met uitzondering van een paar dus.
Op het moment dat je zo'n abnormaal vermogen hebt moet je moreel de verplichting voelen om anderen te helpen. En dat kan behoorlijk grootschalig met dat soort bedragen, en zelf vervolgens ook nog een meer dan comfortabel leven te leiden.
Ik heb hem ontmoet en met hem gesproken. Zijn doel met Tesla was niets anders dan elektrificatie van het wagenpark. Net als dat hij SpaceX is gestart omdat hij overtuigd is geraakt van de noodzaak om een tweede planeet te hebben om het menselijk ras te beschermen. Waarbij hij de raketten zelf is gaan bouwen omdat die niet zomaar bij derden ingekocht kunnen worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:03 schreef Fok-it het volgende:
En al dan wel of niet slecht. Miljardairs hebben totaal 0,0 verbinding met het dagelijks leven. Dat maakt het ridicuul om fan te zijn van iemand als Musk.
Waar ben je dan precies fan van? Van zijn rijkdom? Over de rug van duizenden verdiend. Van zijn bedrijven? Megalomane projecten die uiteindelijk alleen voor de superrijken bedoelt zijn en gestart omdat hij nog meer world domination wilt en niet weet wat hij met zijn geld en tijd aan moet.
Zijn dochter heeft de banden met hem verbroken omdat hij rijk is en dus slecht…quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zou jij in zo'n situatie de banden met je kind verbreken en in nationale media verkondigen dat hij dood is voor jou?
Dan geloof je het niet. Is niet zo relevant verder.quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:19 schreef Fok-it het volgende:
Ohja je hebt meerdere tech miljardairs ontmoet
Tuurlijk VEM.
Hou maar op
Ja echt, was dat de reden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn dochter heeft de banden met hem verbroken omdat hij rijk is en dus slecht…
Dit had er niks mee te maken? Of, uit andere artikelen, dat hij gewoon niet de leukste, meest betrokken vader was?quote:Haar vader ondersteunde haar niet in de transitie, waarop Wilson haar achternaam veranderde.
Lol, dus je bent een keer met hem op de foto geweest bij een event en nu denk je een biografie te kunnen schrijven over de man. Goed verhaal hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb hem ontmoet en met hem gesproken. Zijn doel met Tesla was niets anders dan elektrificatie van het wagenpark. Net als dat hij SpaceX is gestart omdat hij overtuigd is geraakt van de noodzaak om een tweede planeet te hebben om het menselijk ras te beschermen. Waarbij hij de raketten zelf is gaan bouwen omdat die niet zomaar bij derden ingekocht kunnen worden.
Je mag van mij Musk een eikel vinden en dat kan hij ook wel zijn (al is het veel vaker dat hij onhandig communiceert). Maar dat hij uit zou zijn op world domination blijkt nergens uit.
Zo staat het in zijn biografie in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja echt, was dat de reden?
[..]
Dit had er niks mee te maken? Of, uit andere artikelen, dat hij gewoon niet de leukste, meest betrokken vader was?
Je beoordeelde het in je vorige post nog.quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo staat het in zijn biografie in ieder geval.
Dat Musk haar niet steunde in de transitie is aantoonbaar niet waar. Hij heeft akkoord gegeven, onder druk van ‘zelfmoord’ en daar zit vooral zijn klacht kennelijk.
Musk staat op basis van sommige bronnen bekend om juist wel een hele betrokken en leuke vader te zijn die zijn kinderen graag betrekt bij zijn leven. Maar er zijn inderdaad ook bronnen die een heel ander beeld scheppen.
Ik weet dat de moeder van haar en Musk overhoop liggen met elkaar. Dat komt doorgaans het contact niet ten goede.
Geen idee verder. Ik kan het niet beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |