Top 90s, Kink 1500 en Top 2000, past precies. Of staat hij ook nog in de V500?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:07 schreef Gretzl het volgende:
Max. 3x per jaar is deze GnR nog wel te doen, in tegenstelling tot veel van hun andere hitjes
Ene week 32 uur en de andere week 40 uur werken genot.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker voor elkaar! Ik moet morgen nog wel werken, maar gelukkig wel thuis = hele dag radio aan. Afgezien van een kort overlegje halverwege de middag, hopen op een paar iets mindere platen dan.
Klopt, die staat hier doorgaans (volledig terecht) hogerquote:Op donderdag 7 november 2024 17:09 schreef Tussle266 het volgende:
Estranged is toch nog niet geweest?
Ja, de V500 kent ook 3 vaste GnR. Had erger gekund.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Top 90s, Kink 1500 en Top 2000, past precies. Of staat hij ook nog in de V500?
quote:Op donderdag 7 november 2024 17:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Hij past nu wel: het regent hier en het gitaar!
Zou die liever vervangen door Estranged van The Ting Tingsquote:Op donderdag 7 november 2024 17:09 schreef Tussle266 het volgende:
Estranged is toch nog niet geweest?
Dat sowieso, maar ook die zijn aan het spit gegaan in deze lijst, van 3 naar 1 notering in 2 jaar tijd.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou die liever vervangen door Estranged van The Ting Tings
Ik verwacht nog:quote:
Das nogal mainstream Kink dan jaquote:Op donderdag 7 november 2024 17:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik verwacht nog:
-Everlong (3)
-Papillon (8)
-Smells Like Teen Spirit (9)
-In The End (17)
-Song 2 (25)
-Troy (26)
-Enjoy The Silence (33)
-Break Stuff (54)
-The Funeral (BoH) (66)
-Broken (Haunted Youth) (72)
-The Pretender (78)
-How Not To Drown (123)
-Ice Queen (217)
-New Born (378)
Denk dat werken morgen nog een hele uitdaging wordt
Beetje wel. Denk dat ik volgend jaar niet zo snel meer stem op Smells Like Teen Spirit, Song 2, Enjoy The Silence en Troy, die komen hoog zat zonder mijn stem. Wel prachtplaten natuurlijk, daar niet van.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Das nogal mainstream Kink dan ja
Fave Magrugada hier is wss What's on Your Mind?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het is geen Majesty maar wel een heerlijke Madrugada dit ja
De strijdkreet van TOOL-stemmers in 2024.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:24 schreef DecoAoreste het volgende:
die komen hoog zat zonder mijn stem
Die stond bizar laag jaquote:Op donderdag 7 november 2024 17:18 schreef Berkery het volgende:
Is Killing Joke eigenlijk al geweest?
edit 716 al. Jemig
Hier zit minder zang in!quote:Op donderdag 7 november 2024 17:07 schreef Gretzl het volgende:
Max. 3x per jaar is deze GnR nog wel te doen, in tegenstelling tot veel van hun andere hitjes
Ik zou extra genieten als ik jou was, want ik denk uitzwaaien.quote:
Kan ik mee leven . Vaak genoeg gehoord laatste dagen + past niet eens perfect in het zenderprofiel, dus ze hebben het uitstekend gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou extra genieten als ik jou was, want ik denk uitzwaaien.
Of Danny gaat met Fear Inoculum de top 100 halen.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin te beseffen dat de Kink luisteraars Danny Nedelko flink in de steek hebben gelaten
Welke nummers komen er?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is geen leuk blokje als ik die aankondiging zo hoor
Valt natuurlijk net weer wat genot van bovenste 400 vorig jaar wegquote:Op donderdag 7 november 2024 17:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin te beseffen dat de Kink luisteraars Danny Nedelko flink in de steek hebben gelaten
En grote jopenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Valt natuurlijk net weer wat genot van bovenste 400 vorig jaar weg
Rammstein fanbase kennende moet je je nooit te vroeg rijk rekenenquote:
Geen tijd voor Fear Inoculum denk ik, dan vrees ik voor de zaak.quote:
Nog even een dubbelcheck gedaan op Muse en New Born móet er inderdaad wel in staan. De 4 platen van het recentste album zijn allemaal weer pleite, op zich niet heel vreemd, Mercy kwam binnen ergens in de 1200, en de rest moet hetzelfde zijn als vorig jaar. In totaal van 22 naar 19 noteringen gedaald dan, precies zoals ze al zeiden.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen tijd voor Fear Inoculum denk ik, dan vrees ik voor de zaak.
Elbow wel binnen, dan lijkt het doek wel te vallen voor IDLES. Of Lords of the Boards afvalt ligt eraan welke TOOL er zo wordt gedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |