Schoen aan het plafond?quote:Op maandag 11 november 2024 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Gent was leuk. Gent is een DURE stad.
Travelsnack komt later wel een keer. Maar het was leuk. Hoe is het hier?
Neee zo erg was het niet. Gewoon duur. Alles.quote:
Klopt wel idd.quote:Op maandag 11 november 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neee zo erg was het niet. Gewoon duur. Alles.
Oh okee. Ja er staat me iets bij van een gewoonte dat je je schoen moest afgeven om te garanderen dat je zou betalen etc.quote:Op maandag 11 november 2024 17:32 schreef borisz het volgende:
Schoen aan het plafond bedoel ik Kwak bij De Dulle Griet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja daarom ook zakje voor thuis gekochtquote:
De bekende tourist trap van Gent.quote:Op maandag 11 november 2024 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daarom ook zakje voor thuis gekocht![]()
20 euro
Volgens mij heb ik dit voorjaar in Chur zelfs nog minder betaaltquote:
Dat doe je dan na afloop?quote:Op maandag 11 november 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ach weetje, je gaat niet op vakantie om over geld te zeiken.
Anders moet je naar Albanië gaan. Ook prima, al zal het prijsniveau ook daar inmiddels wel behoorlijk aangetrokken zijn. Toen ik er in 2017 was kon je nog voor 27 euro per nacht slapen in een hotel met ontbijt. Een ontbijt waar je per persoon een hele tafel voor nodig had.
Travelsnack #61
Net zo’n tevreden mens als ik?quote:Op maandag 11 november 2024 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat doe je dan na afloop?
Het klinkt wel allemaal als grootsteeds duur ja
Dat hier vanmiddag erover werd gepost heeft me geīnspireerd om mijn tweede vriezer schoon te maken. Mooi, net voor het nieuwe kattenvoer erin ging.
Als je 't allemaal kut vindt, kan gewoon hequote:Op maandag 11 november 2024 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat hier vanmiddag erover werd gepost heeft me geīnspireerd om mijn tweede vriezer schoon te maken.
Volgens mij was ik daar ruim 17 euro voor kwijt. Maar ja, ik zit op een Center Parcs. In België.quote:Op maandag 11 november 2024 20:23 schreef sigme het volgende:
2 flesjes bier pp, en een soort bitterbal erbij. Aan de boulevard aan het strand. 9 euro. Totaal
Goede tip! Ze is van juni vorig jaar, dus nu bijna 1,5. We zitten in december op Huttenheugte, waar we ook in april zaten (zelfde huisje zelfs haha, die ligging beviel erg goed). Maar dit klinkt ook wel als een top park!quote:Op maandag 11 november 2024 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij was ik daar ruim 17 euro voor kwijt. Maar ja, ik zit op een Center Parcs. In België.
@:vlindertje89 ik weet niet welke leeftijd de kinderen zijn met wie jij soms gaat. Ik zit nu op Erperheide maar dat is echt enorm leuk voor kinderen tot 8 jaar. En heel klein en knus (max 5 minuten lopen naar zwembad, vanaf rand van park). Zwembad is prachtig. Heel tropisch. Met veel kleine badjes en gericht op kleinere kinderen. Baby zwemmen was erg leuk. Leuker dan Huttenheugte. Wildwaterbaan is er ook, maar niet zo heftig als op het Heijderbos.
Ook een gratis binnenspeeltuin die niet onder doet voor een grote Ballorig.
Het deed mij enorm terugdenken aan toen ik lang geleden klein was en met mijn ouders naar CenterParcs ging.
Ah! Wel leuk om naar dezelfde te gaan. Dan weet je wat je krijgt.quote:Op maandag 11 november 2024 20:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Goede tip! Ze is van juni vorig jaar, dus nu bijna 1,5. We zitten in december op Huttenheugte, waar we ook in april zaten (zelfde huisje zelfs haha, die ligging beviel erg goed). Maar dit klinkt ook wel als een top park!
Niet meer of minder tevreden dan ik voor de poets wasquote:
Kutquote:Op maandag 11 november 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je 't allemaal kut vindt, kan gewoon heKun je gewoon zeggen
Rondje met roofvogels lopen heb ik ook ooit eens gedaan. En na dat rondje met de oehoe wat vliegvang oefeningen doen. De oehoe is nog best zwaar. En die wilde alleen vliegen voor eten.quote:Op zondag 10 november 2024 23:16 schreef Tele6 het volgende:
Slaap zacht @:vlindertje89
Gefeliciteerd @:Cat-astrophe
Wat een weekend@:Lucky_Strike
Ik had van de oud-collega's een bon gekregen voor een workshop roofvogels. Dat was vanmiddag. We kregen eerst een verhaal en een rondleiding. Daarna gingen we naar het bos en kreeg iedereen een vogel op de arm om mee te gaan wandelen. Kennelijk is dat een vorm van training die ze aan die vogels geven, zodat de beesten meer te zien krijgen dan alleen hun kooi. Ik heb de heenweg met een kerkuil gelopen en de terugweg met een erg luidruchtige Europese buizerd. Daarna kregen we koffie en taart (we waren niet voor niks in Brabant) en toen nog een uurtje vliegen met de vogels. Blijkt dat vliegen veel energie kost, dus veel van die vogels kunnen verrassend goed rennen. De gieren waren hilarisch (lomp en lelijk, maar erg goed in dingen snel opeten) en de Amerikaanse zeearend was super indrukwekkend. Al helemaal nadat hij een hapje uit het gezicht van een van de twee vogelmeneren probeerde te nemen![]()
Vanochtend had ik in het bos gelopen met de sportclub dus uiteindelijk kwam ik op 15 hardloop-km en een ruime 60 fiets-km. Dus mijn zere benen en ik liggen in bed
We hadden eerste keer bij kempervennen een huisje waar we 30 min moesten lopen naar het zwembad.. dus vorige keer bij huttenheugte een specifiek huisje gekozen, redelijk dicht bij het zwembad maar niet té dichtbij. Was echt top locatie. En park beviel ook beter dan Kempervennen dus idd maar precies dezelfde gekozen nu. Maar zo'n kleiner park lijkt me ook heerlijk, lekker overzichtelijk en alles dichtbij. En qua reistijd zou Erperheide voor mij zelfs half uur dichterbij zijn dan Huttenheugte, en voor collegavriendin ook 20 min dichterbij. Dus ik zet m op het lijstje voor het voorjaarquote:Op maandag 11 november 2024 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah! Wel leuk om naar dezelfde te gaan. Dan weet je wat je krijgt.
Huttenheugte is best groot. Wat niet vervelend is, behalve met een klein moe kind.
Dit verbaasde mij ook wel hier dat het klein is. Personeel zegt ook dat je 8 minuten nodig hebt om van de park randen naar de andere kant te lopen. Echt groot is het dus niet.
Leuke grote kinderboerderij zit er bij. Nu is alles ook erg aangekleed met kerstlampjes. Alles is gewoon gezellig verlicht. Personeel is enorm vriendelijk.
Als ik ergens over moet klagen zijn het de omkleedhokjes in het zwembad. Die zijn erg krap. Ook met een baby.
Was voor ons ook een gok. Maar pakte goed uit. En heel ver is het niet vanaf de grens. We zijn zondag in Weert geweest (boodschappen) en dat was een kleine 30 minuten rijden tot innhet centrum.
Eerste keer Huttenheugte zaten we achter de fietsenverhuur. Was prima. Tweede keer aan het meer op 10 minuten lopen van centrum.quote:Op maandag 11 november 2024 21:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
We hadden eerste keer bij kempervennen een huisje waar we 30 min moesten lopen naar het zwembad.. dus vorige keer bij huttenheugte een specifiek huisje gekozen, redelijk dicht bij het zwembad maar niet té dichtbij. Was echt top locatie. En park beviel ook beter dan Kempervennen dus idd maar precies dezelfde gekozen nu. Maar zo'n kleiner park lijkt me ook heerlijk, lekker overzichtelijk en alles dichtbij. En qua reistijd zou Erperheide voor mij zelfs half uur dichterbij zijn dan Huttenheugte, en voor collegavriendin ook 20 min dichterbij. Dus ik zet m op het lijstje voor het voorjaar
Geniet van jullie vakantie!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |