Terwijl dat voor jou toch simpel zou moeten zijn in die stad waar je woontquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gezien, dus nee
Die lui halen het ontbijt niet hierquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl dat voor jou toch simpel zou moeten zijn in die stad waar je woont
Dat doe jij voor ze?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Die lui halen het ontbijt niet hier
Hebben ze elkaar al opgegetenquote:
Nog meer die omvallen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
T gaat ook niet heel lekker met de fietsfabrikanten he
Stella is omgevallen ja en een bakfietsfabriekant roept alle fietsen terug. Het stuur kan afbreken ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog meer die omvallen?![]()
Ik had al wel gehoord van die e=bike maker Stella
Oh ja dat las ik ook, eerder dat Babboe ook al maar die maakten ook gewoon rommelquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stella is omgevallen ja en een bakfietsfabriekant roept alle fietsen terug. Het stuur kan afbreken ofzo.
Niet als het AI isquote:
Dat zal een levendige boel zijn geweestquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:34 schreef drakin het volgende:
We hebben hier ooit een stichting levende doden gehad
Als je het licht aan doet is het Light Fridayquote:
Ik heb het licht aanquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het licht aan doet is het Light Friday
Opbokken met die onzin.quote:
Wat heb je gekocht? En hoeveel heb je extra betaald?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het licht aan
Ik kon niet langer wachten
Ik had vorige week een lamp gekocht, omdat ik niet een maand wilde wachten op mogelijk geen goedkopere lampquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? En hoeveel heb je extra betaald?
Maar dan ben je toch veels te vroeg voor Black Friday?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had vorige week een lamp gekocht, omdat ik niet een maand wilde wachten op mogelijk geen goedkopere lamp
Ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch veels te vroeg voor Black Friday?
En wat kost hij nu?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had vorige week een lamp gekocht, omdat ik niet een maand wilde wachten op mogelijk geen goedkopere lamp
Mag de lamp wel van je vrouw, of moet ie terug?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik
Ik had een lamp uitgekozen. Mijn vrouw vroeg of ik niet wilde wachten tot BF omdat ie dan wellicht goedkoper was, maar dat wilde ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |