Trump laat dit gewoon aan de staten over. Er verandert dus niets omtrent abortus. De hysterie van vrouwen wereldwijd werd enkelt gevoed door gevaarlijke desinformatie vanuit de mainstream media.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:46 schreef jigggy het volgende:
Ben het alleen niet eens met de anti abortus lobby van de reps
Voor de rest prima vooruitzicht
quote:Op woensdag 6 november 2024 14:51 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Trump laat dit gewoon aan de staten over. Er verandert dus niets omtrent abortus. De hysterie van vrouwen wereldwijd werd enkelt gevoed door gevaarlijke desinformatie vanuit de mainstream media.
Ik ben wel benieuwd wat hij gaat doen met Israel.
Overigens zouden wij ook uit de NAVO moeten stappen. Anders zijn we nogsteeds niet af van Mark Kutte en zijn altijd kutte wanbeleid.
Ah, is het weer zo laat.quote:VaccinatieschadeAwareness
Omg i hate Trump nowquote:
Daar ben ik van op de hoogte. Iedereen heeft weleens een moment van zwakte.quote:
Hij heeft er ook voor gezorgd dat BioNTech aangekocht kon worden, zodat de VS verzekerd was van voldoende Covid vaccins.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Daar ben ik van op de hoogte. Iedereen heeft weleens een moment van zwakte.
Baudet was ook voor de lockdowns in eerste instantie. Beter laat dan nooit tot de realisatie komen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij heeft er ook voor gezorgd dat BioNTech aangekocht kon worden, zodat de VS verzekerd was van voldoende Covid vaccins.
En dan uiteraard die met mRNA.
Die moet dus ook voor het tribunaal verschijnen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Baudet was ook voor de lockdowns .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |