quote:Heel overtuigend zeggen dat er in het kopieerapparaat een nietmachine zit, maar vervolgens niet weten hoe die werkt...
Op vrijdag 21 februari 2003 09:33 schreef Cynic het volgende:Alleen niet van nietmachines
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 09:34 schreef Troel het volgende:Ik zou het niet uitmaken hoor... Nee, laten lijden is VEEEEL leuker
Jij hebt ook geen medeleven...
quote:Dat kun je aangeven voordat je gaat kopieeren... Dan kun je op de p drukken voor een standaardniet, op de 1 voor een enkele achterniet en op de 2 voor een dubbele achterniet... Ik druk altijd op de P... Daarna moet je weer op de starttoets drukken en dan gaat ie kopieeren en dan na de tijd hoor je dat ie nietjes er doorheen niet...
Op vrijdag 21 februari 2003 09:34 schreef Tierce het volgende:[..]
Heel overtuigend zeggen dat er in het kopieerapparaat een nietmachine zit, maar vervolgens niet weten hoe die werkt...
quote:Ik denk dat wij een iets ander model hebben...
Op vrijdag 21 februari 2003 09:35 schreef Troel het volgende:Dat kun je aangeven voordat je gaat kopieeren... Dan kun je op de p drukken voor een standaardniet, op de 1 voor een enkele achterniet en op de 2 voor een dubbele achterniet... Ik druk altijd op de P... Daarna moet je weer op de starttoets drukken en dan gaat ie kopieeren en dan na de tijd hoor je dat ie nietjes er doorheen niet...
quote:jawel hoor... Maar niet met vriendjes die bewust hun snor laten staan
Op vrijdag 21 februari 2003 09:35 schreef Tierce het volgende:[..]
Jij hebt ook geen medeleven...
quote:Je legt je kopietjes strak tegen de dinges aan waar ook papier uitkomt dan gaat er een lampje branden en druk je op het knopje dat daar onder zit, en als je geluk hebt zit er een nietje in je papier...
Op vrijdag 21 februari 2003 09:36 schreef Tierce het volgende:Ik denk dat wij een iets ander model hebben...
quote:Lijden? wie, ik?
Op vrijdag 21 februari 2003 09:34 schreef Troel het volgende:[..]
Ik zou het niet uitmaken hoor... Nee, laten lijden is VEEEEL leuker
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 09:36 schreef Troel het volgende:jawel hoor... Maar niet met vriendjes die bewust hun snor laten staan
Jij hebt een serieus snor-probleem...
quote:nee, jij bent toch niet mijn vriendje?
Op vrijdag 21 februari 2003 09:37 schreef Cynic het volgende:[..]
Lijden? wie, ik?
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 09:38 schreef Troel het volgende:nee, jij bent toch niet mijn vriendje?
Nou snap ik er niks meer van...
quote:dat kan natuurlijk ook jah...
Op vrijdag 21 februari 2003 09:37 schreef Tierce het volgende:[..]
Je legt je kopietjes strak tegen de dinges aan waar ook papier uitkomt dan gaat er een lampje branden en druk je op het knopje dat daar onder zit, en als je geluk hebt zit er een nietje in je papier...
Maar jullie hebben natuurlijk ook een wa tminder luxa-apparaat op school.. Da's altijd zo... En laat me raden, 9 van de 10 keer zitten er geen nietjes in?
quote:Ik was het ook al een tijdje kwijt
Op vrijdag 21 februari 2003 09:38 schreef Tierce het volgende:[..]
quote:Dat is zijn geweldige rekenmachine...
Op vrijdag 21 februari 2003 09:39 schreef Cynic het volgende:
De klasgenoot van Tierce heeft z'n SEGA mee naar school genomen
Die iets te veel functies heeft...
quote:Ik wel dan?
quote:Zit zeker ook een nietmachine in
Op vrijdag 21 februari 2003 09:40 schreef Tierce het volgende:[..]
Dat is zijn geweldige rekenmachine...
Die iets te veel functies heeft...
quote:jep...
Jij hebt een serieus snor-probleem...
quote:10 van de 9 keer wel, er is een kleine groep mensen die weet dat je daar kan nieten en van die kleine hoeveelheid maakt er een kleine groep gebruik van...
Op vrijdag 21 februari 2003 09:39 schreef Troel het volgende:
dat kan natuurlijk ook jah...Maar jullie hebben natuurlijk ook een wa tminder luxa-apparaat op school.. Da's altijd zo... En laat me raden, 9 van de 10 keer zitten er geen nietjes in?
quote:Ik denk het wel...
Op vrijdag 21 februari 2003 09:40 schreef Cynic het volgende:Zit zeker ook een nietmachine in
quote:Jij bent degene met het probleem...
Op vrijdag 21 februari 2003 09:40 schreef Troel het volgende:Ik wel dan?
quote:Dat doet met denken aan zo'n zwitsers zakmes dat mijn pa vroeger had... Zat ook een nietmachine in!
Op vrijdag 21 februari 2003 09:41 schreef Tierce het volgende:[..]
Ik denk het wel...
quote:Deze gameboy stop je niet even in je zak...
Op vrijdag 21 februari 2003 09:42 schreef Troel het volgende:Dat doet met denken aan zo'n zwitsers zakmes dat mijn pa vroeger had... Zat ook een nietmachine in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |