SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Krijgen we 8 jaar JD Vance. Precies op tijd voor Barronquote:Op woensdag 6 november 2024 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Over vier jaar is hij voorgoed opgerot.
quote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgen we 8 jaar JD Vance. Precies op tijd voor Barron
Ik kan je een psycholoog aanraden.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgen we 8 jaar JD Vance. Precies op tijd voor Barron
Is verbodenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:40 schreef Karzai het volgende:
Elke Amerikaan heeft wel een automatisch geweer in huis
Iets met raketten en ik hoorde ergens starlink.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat had ie voor onzin uitgekraamd?
Geen idee eigenlijk wat Starlink isquote:Op woensdag 6 november 2024 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iets met raketten en ik hoorde ergens starlink.
Geen idee welk punt hij wou maken.
Internet van boven in plaats van benedenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wat Starlink is
verbinding met satellieten voor internet en zo dacht ikquote:Op woensdag 6 november 2024 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wat Starlink is
Oekraīense, een heleboel en die zijn niet blij met jou en mijquote:Op woensdag 6 november 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Krijgen we nu Amerikaanse vluchtelingen?
waarom niet?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oekraīense, een heleboel en die zijn niet blij met jou en mij
Nou, dat is dan wederzijds.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oekraīense, een heleboel en die zijn niet blij met jou en mij
ja? oh dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 6 november 2024 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben ze in de steek gelaten (in hun ogen)
Miljarden in die keet gestokenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben ze in de steek gelaten (in hun ogen)
nee dat nietquote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze smeken nu al bijna drie jaar om hulp over de hele wereld maar dat heb je gemist?
Hadden we beter een nationale chocolade voorraad voor kunnen aanleggenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Miljarden in die keet gestoken
Wat kan ik als individu daaraan doen?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze smeken nu al bijna drie jaar om hulp over de hele wereld maar dat heb je gemist?
Ja die ook, niemand steunde ze bij hun strijd tegen de gekke haatbaardenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat nietmaar dat die zich nu zo voelen. Weet je wie zich ook in de steek gelaten voelen.
israeli's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |