abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2024 @ 04:16:32 #1
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_215490737
Nee nu even niets over TV programma's... maar een probleem betreft mijn TV of zo!
Ik hoop dat er een 'echte expert' een reactie kan geven!

Waar het wss niet aan ligt:
- Met het beeldscherm is niets mis, het logo verschijnt keurig in beeld.
- het beeldscherm blijft zwart, dus geen gruis van zwart/ wit. Niet in beeld, noch qua geluid.
- niet slechts een zender is onbereikbaar, maar alle 20 zenders op mijn TV zijn onbereikbaar.
- ook mijn apparatuur voor TV & Internet, werken naar behoren, gezien de lampjes die aan staan op mijn modum (of hoe dat tegenwoordig ook heet.

Hiermee heb ik veel mogelijke problemen kunnen uitsluiten.

Op dit moment denk ik aan dat de zenders bij mijn provider zijn veranderd van kanaal. Maar daar heb ik geen enkel bericht van gekregen.

Dus wat kan het onder deze omstandigheden dan geweest zijn?

(P.S. Ik heb een 3 in een pakket bij mijn provider, telefoon, TV & internet. Alleen de TV doet het niet meer. Dus daar kan het waarschijnlijk niet aan liggen!
pi_215492852
Lampjes zijn niet de manier om vast te stellen of alles wel of niet werkt, maar je post hier, dus je wifi werkt vermoedelijk.

Is je tv via coax aangesloten? Zo ja, ligt er een signaalversterker naast het abonnee-overnamepunt? Zo ja, doet die het ook?

Als je tv niet via coax is aangesloten, heb je al geprobeerd om de tv en aangesloten apparaten 15 seconden van het stroom te halen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_215498128
Zit je HDMI kabel er wel goed in a niffo? Gr gr
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 7 november 2024 @ 20:47:46 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_215512603
klein subtiel zetje naar DIG
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 7 november 2024 @ 21:00:56 #5
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215512828
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 04:16 schreef Also-von-Oder het volgende:
Nee nu even niets over TV programma's... maar een probleem betreft mijn TV of zo!
Ik hoop dat er een 'echte expert' een reactie kan geven!

Waar het wss niet aan ligt:
- Met het beeldscherm is niets mis, het logo verschijnt keurig in beeld.
- het beeldscherm blijft zwart, dus geen gruis van zwart/ wit. Niet in beeld, noch qua geluid.
- niet slechts een zender is onbereikbaar, maar alle 20 zenders op mijn TV zijn onbereikbaar.
- ook mijn apparatuur voor TV & Internet, werken naar behoren, gezien de lampjes die aan staan op mijn modum (of hoe dat tegenwoordig ook heet.

Hiermee heb ik veel mogelijke problemen kunnen uitsluiten.

Op dit moment denk ik aan dat de zenders bij mijn provider zijn veranderd van kanaal. Maar daar heb ik geen enkel bericht van gekregen.

Dus wat kan het onder deze omstandigheden dan geweest zijn?

(P.S. Ik heb een 3 in een pakket bij mijn provider, telefoon, TV & internet. Alleen de TV doet het niet meer. Dus daar kan het waarschijnlijk niet aan liggen!
Werkt het alweer?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 7 november 2024 @ 23:50:42 #6
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_215514718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:00 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Werkt het alweer?
Ja het werkt weer, gisteren middag rond een uur of 16.00 uur was het weer verholpen.
Nu zag ik achter mijn woning een Enixis busje staan, wellicht dat die een kabel geraakt hadden.
  vrijdag 8 november 2024 @ 18:19:39 #7
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215522740
Slotje
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')