Dat was dan wel weer nice voor de coeficienten polonaisequote:Op donderdag 7 november 2024 23:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Nét geen 1e plek in de league phase door Lazio die in de 90+2 scoort
Nou nou nou je hebt gewonnen van de club op de laatste plaats als top 8 club. Tegen een beetje club ga je echt niet zo makkelijk combineren want die spelen sneller op de bal.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
Wat Ajax laat zien is buitenaards. Dat kunnen alleen de echte grote clubs. Vooral als je alle lachwekkende opmerkingen meeneemt over wat een matige selectie Ajax weer zou heeft.
Hulde voor iedereen binnen Ajax. Deze ommekeer kunnen alleen de echte top clubs maken.
En van Feyenoordquote:Op vrijdag 8 november 2024 01:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nou nou nou je hebt gewonnen van de club op de laatste plaats als top 8 club. Tegen een beetje club ga je echt niet zo makkelijk combineren want die spelen sneller op de bal.
Dat Zahavi het veld in komt zegt ook wel veel over Maccabi Tel Aviv
Psv speelde zwak, Feyenoord tactisch kapot gemaakt maar Ajax is er nog lang nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
En van Feyenoord
en van PSV
Beetje slap om deze reeks af te doen als oh het is maar een kutclubje blabla
Is dit het account van Valentijn Driessen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:36 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Psv speelde zwak, Feyenoord tactisch kapot gemaakt maar Ajax is er nog lang niet
Wout Weghorst kwam donderdagavond niet in actie bij Ajax tijdens de galavoorstelling tegen Maccabi Tel Aviv (5-0 overwinning). Daar was de ervaren aanvaller duidelijk niet blij mee.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:37 schreef KingRadler het volgende:
Weghorst sparen voor volgende wedstrijd
Waarschijnlijk hetquote:Op vrijdag 8 november 2024 03:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Is dit het account van Valentijn Driessen?
Was ten Hag dan zo geweldig ? Voor en na Ajax nergens echt goed gepresteerd.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:14 schreef cosmosis het volgende:
Farioli is wel echt een God vergeleken met de matige coaches we hebben gehad sinds Erik
Israël stuurt vliegtuigen naar Amsterdam na 'zeer gewelddadig incident' tegen Israëliërsquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik ben bang dat morgen de IDF ons land binnen valt na deze slachtpartij.
Nethanyahu kennende moet vooral het Emma Kinderziekenhuis zich zorgen maken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat er zich niemand verschuilt in de Arena.
Hier zit een boekje in.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat er zich niemand verschuilt in de Arena.
Dit en de basisschool bij mij om de hoek, want daar zitten ook een aantal moslims op school.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nethanyahu kennende moet vooral het Emma Kinderziekenhuis zich zorgen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |