SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Allebei wel duur tochquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:05 schreef Ama het volgende:
En de Coop in Emmen gaat een Plus worden. Nu heb ik niet heel veel met de Plus maar ik zie in de folder soms best chille aanbiedingen. We hebben er nu niet één in de buurt.
Ja dat gaat er bij mij dit jaar niet meer van komen denk ik. Zou tenminste niet weten wanneer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:54 schreef gianni61 het volgende:
Na 20.000 stapjes je schoenen uittrekken is toch wel lekker
Ja leuk kleurtje, hopelijk roostert die de bammetjes lekkerquote:
Wel van Domino's en KFC hoop ik, lekker amerikaans?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
De pizza en kipvleugels zijn onderweg. Let’s go Donald
Ga je daar de zelfscan onveilig maken?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel naar de Hoogvliet de komende weken. Is ietsje verder.
Vandaag heb ik gewoon bij de kassa afgerekend.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je daar de zelfscan onveilig maken?
het jaar is anders nog best langquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat gaat er bij mij dit jaar niet meer van komen denk ik. Zou tenminste niet weten wanneer.
Ja maar ik moet het ook opeten zeg maarquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel van Domino's en KFC hoop ik, lekker amerikaans?
Nog een week of 8quote:
Jeetje, nog even en we vieren ons vijfjarig jubileum als Foquevillequote:Op dinsdag 5 november 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de weken ervoor werden de plannen al opgezet, maar toen is de eerste plattegrond verschenen
[..]
Dan had je een Mudman burger moeten halenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik moet het ook opeten zeg maar
Blijf je de hele nacht wakker?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
De pizza en kipvleugels zijn onderweg. Let’s go Donald
Ik weiger nog even om de verwarming aan te zetten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg de thermostaat niet op wintertijd dus hij slaat nu weer uit.
Een wat?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je een Mudman burger moeten halen![]()
![]()
Probquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijf je de hele nacht wakker?
Ik ben nu bij een Amerikaanse band, maar ik volg de Election niet echt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel van Domino's en KFC hoop ik, lekker amerikaans?
We moeten de festiviteiten maar langzaam gaan plannen dan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, nog even en we vieren ons vijfjarig jubileum als Foqueville![]()
@:kwiwi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |