abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215480528

quote:
Jupiner Bryson uit het Amerikaanse Houston wilde minimaal 200 dollar voor haar zoontje dat ze op Facebook aanbood.

Volgens de Amerikaanse nieuwssite ABC13 meldde ze zich aan bij de Facebookgroep ’Birth Mothers Looking for Adoptive Parent(s)’. De drugsverslaafde vrouw wilde ook een vorm van financiële compensatie. „Net genoeg om te verhuizen naar een appartement zodat ik weer een baan heb en mijn kindje terug kan krijgen... Helemaal niets geks.”

Op de advertentie kwamen verschillende aanmeldingen. Bryson sprak minstens zeven mensen over de adoptie. Sommigen gaven aan dat ze vruchtbaarheidsproblemen hadden, maar ook homostellen met een kinderwens kwamen langs. Op het moment dat de ouders niet bereid waren om te betalen, haakte Bryson af.

Uber naar het ziekenhuis
Eén van de aanmeldingen was Wendy Williams. Ze woonde ook in Houston en toen ze op 23 september hoorde dat Bryson aan het bevallen was, stapte ze direct in Uber naar het ziekenhuis. Williams, die zelf ook geadopteerd is, vertelt in een verklaring dat ze acht uur lang bij de bevalling is geweest. In totaal is ze drie dagen in het ziekenhuis gebleven. „Ik voelde een band tussen moeder en baby”, herinnert Williams zich. „Ik voelde een connectie alsof hij biologisch van mij was.”

Ontwenningsverschijnselen
Uit rechtbankverslagen blijkt dat de baby na de geboorte positief testte op drugs. Volgens Williams was haar wel opgevallen dat moeder Bryson in het ziekenhuis ontwenningsverschijnselen van drugs kreeg.

Verkocht
Na de bevalling plaatste Bryson een bericht op Facebook dat ze een thuis voor de baby had gevonden en tagde Williams. De negatieve reacties stroomden binnen. ,,Hoe durf je je baby te verkopen?" Williams kreeg argwaan en nam contact op met de politie. Bryson zit nu vast. Waar het kind uiteindelijk terecht komt, beslist de rechtbank.
https://www.telegraaf.nl/(...)egen-elkaar-opbieden
De enige echte.
pi_215480549
quote:
De drugsverslaafde vrouw
Verslaafd geboren net als Donny M..
  dinsdag 5 november 2024 @ 09:10:48 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215480672
In- en intriest.
pi_215480690
Weer een erg triest verhaal met enkel verliezers.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215480705
200 dollar?

De medische kosten zijn minstens 5.000, en dat kan behoorlijk oplopen. Iemand die ik ken en daar woont was recent 20.000 dollar kwijt. (Wel c sectie)

Diegene was dankzij zijn werk goed verzekerd, maar dat zie je niet vaak. Zeker niet bij drugsverslaafden.

Ergens klopt er iets niet in dit verhaal.
  dinsdag 5 november 2024 @ 09:23:16 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215480745
Ik zou die baby ook niet kopen als ik las dat ze hem later weer terugwil.
Nou zou ik sowieso geen baby kopen, maar in dit geval al helemaal niet.
pi_215480976
Soms zou je het recht op kinderen kunnen krijgen moeten kunnen ontemen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215481016
quote:
Uit rechtbankverslagen blijkt dat de baby na de geboorte positief testte op drugs. Volgens Williams was haar wel opgevallen dat moeder Bryson in het ziekenhuis ontwenningsverschijnselen van drugs kreeg.
Ergens hoop je dat het kindje bij een goed gezin terecht komt. Mensen zoals deze jongedame horen geen kinderen op te voeden of op de wereld te zetten.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215481022
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:48 schreef schommelstoel het volgende:
Wellicht wilde ze abortus, maar dat is alleen in uitzonderlijke gevallen toegestaan in het door conservatieve extremisten geleidde Texas.
  dinsdag 5 november 2024 @ 09:54:23 #10
3542 Gia
User under construction
pi_215481042
Maar die rechter foto! Heeft dat joch een bikini aan? Nu al genderproblemen?
pi_215481043
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:48 schreef schommelstoel het volgende:
Eens, volgens mij kunnen ze pedofielen en verkrachters die maar in herhaling vallen ook chemisch castreren. Snap niet waarom dat nooit opgaat voor zulke vrouwen, die met jan en alleman in bed duiken, onder invloed zijn van drugs en er dan een baby uitpoepen. Maar helaas, mensenrechten, vrouwenrechten en vooral geschreeuw uit één hoek. Die zetten deze criminele drugsgebruikende matras natuurlijk op één terwijl dat kindje op één zou moeten staan.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215481064
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:54 schreef Gia het volgende:
Maar die rechter foto! Heeft dat joch een bikini aan? Nu al genderproblemen?
Zeg me dat je obsessie hebt zonder me te vertellen dat je een obsessie hebt.
pi_215481065
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wellicht wilde ze abortus, maar dat is alleen in uitzonderlijke gevallen toegestaan in het door conservatieve extremisten geleidde Texas.
Wellicht is gewoon aanname die je nu gebruikt om het politiek te maken.

Doesnie.
pi_215481068
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wellicht moet deze jongedame dan eens achter haar oren krabben, samen met de pro abortus kliek. Abortus ivm. ziekte, gehandicapt kind, verkrachting of gevaar moeder geen probleem. Maar abortus omdat een gedeelte van de vrouwen totaal geen verantwoordelijkheid wil nemen waardoor een abortus als een morning after pil gebruikt kan worden moet eens afgelopen zijn, en ook met het volk wat dit maar goedpraat want "vrouw" en daar mogen we 0 kritiek op geven.
  dinsdag 5 november 2024 @ 09:59:45 #15
3542 Gia
User under construction
pi_215481083
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zeg me dat je obsessie hebt zonder me te vertellen dat je een obsessie hebt.
Da's toch een bikini! Zijn geen jongenskleertjes, ieg.
pi_215481096
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:59 schreef Gia het volgende:

[..]
Da's toch een bikini! Zijn geen jongenskleertjes, ieg.
Het is maar waar je je druk om maakt.
pi_215481173
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als we toch in de aannames zitten.

Als je nu al ziet dat het geen gewone kleertjes kan dragen (broekje/shirtje) en dus maar een bikini aan doet, dan weet je dat het kind een goede jeugd te gemoed gaat, of niet?
pi_215481221
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Als we toch in de aannames zitten.

Als je nu al ziet dat het geen gewone kleertjes kan dragen (broekje/shirtje) en dus maar een bikini aan doet, dan weet je dat het kind een goede jeugd te gemoed gaat, of niet?
Zoals ik al eerder in dit toppa vertelde:
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
Weer een erg triest verhaal met enkel verliezers.
pi_215481227
loot graag mee
#Anoniem graag
pi_215481229
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zoals ik al eerder in dit toppa vertelde:
[..]

Precies dit ja.
  Spellchecker dinsdag 5 november 2024 @ 12:06:44 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215482224
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:15 schreef Shotty het volgende:
200 dollar?

De medische kosten zijn minstens 5.000, en dat kan behoorlijk oplopen. Iemand die ik ken en daar woont was recent 20.000 dollar kwijt. (Wel c sectie)

Diegene was dankzij zijn werk goed verzekerd, maar dat zie je niet vaak. Zeker niet bij drugsverslaafden.

Drugsverslaafd en toch vol inktvlekken. Die zijn ook niet gratis.
  dinsdag 5 november 2024 @ 12:09:19 #22
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215482249
sick fuck
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215482267
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 12:06 schreef maily het volgende:

[..]
Drugsverslaafd en toch vol inktvlekken. Die zijn ook niet gratis.
Inktvlekken die eruit ziet of dat ze door Kimberly zijn gezet op de keukentafel met een tattooset van Aliexpres.
Die zullen wel niet veel gekost hebben dus.
pi_215482665
Ik zie zelden mensen die zo duidelijk uitstralen dat ze in het leven eigenlijk structureel de verkeerde keuze maken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:01:17 #25
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215482722
quote:
200 dollar?

Tuurlijk klopt het niet.

Oja toevallig is de de lokale prijs van haar drug dosis precies 200 dollar! Wat toevallig nou!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 13:01:43 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_215482727
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:06:43 #27
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215482790
quote:
200 dollar?

Van een kale kip kan je niet plukken.

Las op Reddit dat dit soort schulden niet verzekerd zijn door de staat. Geen idee wat het betekent maar als ik het goed interpreteer komt het niet op je credit rapport en valt het op den duur niet te vorderen door de crediteur.
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:11:02 #28
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215482826
Deze chick heeft duidelijk grote problemen. Net zoals sommige users op FOK!

Dagelijks open ik een of twee topics van NWS. Leuke topics met potentie en dan lees ik de meest smerige reacties over deporteren, castratie, asielzoekers in de cel gooien, etc en ook altijd van dezelfde users.
pi_215482848
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 12:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zie zelden mensen die zo duidelijk uitstralen dat ze in het leven eigenlijk structureel de verkeerde keuze maken.
Weinig mensen zullen er voor kiezen een drugsverslaafde te worden.
pi_215482862
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 12:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Goede kans dat zij psychische hulp nodig heeft en dat ze nu eenmaal in een land woont woont waar de overheid redelijk weinig geeft om burgers aan de onderkant van de maatschappij.
pi_215482932
Doet me denken aan dit verhaal:

Vreemd dat die baby niet direct is afgepakt door de kinderbescherming nadat het positief testte op drugs.

De rol van die Williams die bij de bevalling aanwezig was is ook wel een partijtje dubieus zeg :')
blablablabla
pi_215483097
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Weinig mensen zullen er voor kiezen een drugsverslaafde te worden.
Je kiest voor drugsgebruik. Een eventuele verslaving is een neveneffect.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:38:19 #33
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215483103
quote:
Dan valt het met mij allemaal dus toch nog wel mee.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_215483134
Kind is beter af als het niet hoeft op te groeien bij deze griezel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215483305
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je doet een (pasgeboren) baby die uberhaupt nog niet kan zwemmen toch geen bikini aan?

(zonder gender erbij is dat al best raar, daar bedoel ik mee, of het nou een jongen of een meisje is het is raar)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 5 november 2024 @ 14:03:54 #36
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215483315
Is duidelijk een mankini, kijk maar, is voornamelijk blauw van kleur.
pi_215483322
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Je doet een baby die uberhaupt nog niet kan zwemmen toch geen bikini aan?

(zonder gender erbij is dat al best raar, daar bedoel ik mee, of het nou een jongen of een meisje is het is raar)
Het zal me echt aan mijn reet roesten wat een moeder bij haar, in dit geval, pas geboren baby aantrekt. Dat is helemaal haar zaak en echt van niemand anders.
pi_215483332
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Goede kans dat zij psychische hulp nodig heeft en dat ze nu eenmaal in een land woont woont waar de overheid redelijk weinig geeft om burgers aan de onderkant van de maatschappij.
Dat ze psychische hulp nodig heeft lijkt mij geen vraag maar een gegeven.
pi_215484956
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat ze psychische hulp nodig heeft lijkt mij geen vraag maar een gegeven.
Juniper zeker, Wendy ook wel denk ik.

Maar daar doen ze niet aan als je geen centjes hebt.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_215484981
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:23 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zou die baby ook niet kopen als ik las dat ze hem later weer terugwil.
Nou zou ik sowieso geen baby kopen, maar in dit geval al helemaal niet.
Het was toch een lease deal blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')