Dit dus!quote:
Kan ook elektrisch, natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2024 17:45 schreef halfway het volgende:
Ach Ach Ach, en dan de BBQ natuurlijk.
Ligt er aan wat er in gaat en hoe droog het hout isquote:Op maandag 4 november 2024 19:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Altijd een heerlijke geur van gezelligheid en de geur van vroeger. Maar helaas, er zullen altijd zeikerds zijn die hun eigen mening belangrijker vinden dan die van de meerderheid en dus ook dit willen verbieden. Spijtig weer.
Alleen denkt de meerderheid in Utrecht er dus anders over. Mag die meerderheid dan ook bepalen dat ze het niet willen?quote:Op maandag 4 november 2024 19:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Altijd een heerlijke geur van gezelligheid en de geur van vroeger. Maar helaas, er zullen altijd zeikerds zijn die hun eigen mening belangrijker vinden dan die van de meerderheid en dus ook dit willen verbieden. Spijtig weer.
Volgens mij zijn een 10-tal ambtenaren niet de meerderheid in Utrecht maar wellicht overschat ik de stadquote:Op maandag 4 november 2024 22:04 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Alleen denkt de meerderheid in Utrecht er dus anders over. Mag die meerderheid dan ook bepalen dat ze het niet willen?
Weliswaar anekdotisch bewijs: Maar hier (in Utrecht dus) ergert zich een groot deel van de straat aan die ene buurtbewoner die toch hout denkt te moeten stoken. In de buurtapp werd blij gereageerd. En ook op de website van het lokale suffertje stonden voornamelijk positieve reacties onder het betreffende artikel.quote:Op maandag 4 november 2024 22:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn een 10-tal ambtenaren niet de meerderheid in Utrecht maar wellicht overschat ik de stad
Akelig voor je dat je dat hebt meegemaakt. Regels voor uitstoot van de industrie zijn gelukkig wel verbeterd, hoewel er onder het oppervlak natuurlijk nog steeds van alles mis is. Maar van de houtstook had je geen last, of minder?quote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef SymbolicFrank het volgende:
In mijn jeugd had ik heel veel last van astma-achtige bronchitis. Je hebt dan je eigen, goedgevulde medicijnkast en hoest zelfs met al die pillen en verstuivers de hele dag je longen uit je lijf. Als je al adem kunt halen, natuurlijk, wat dan een flinke opgave is. Je bent de hele dag bezig met proberen niet te stikken.
Nou was dat voornamelijk in de zomer, als je al op kilometers afstand kon ruiken dat je in de buurt van het dorp/stadje kwam waar ik woonde. Het stonk gigantisch, door de grote fabrieken die nauwelijks gehinderd werden door uitstootwetten. En toen ik verhuisde, stopten de ademhalingsproblemen.
Veel mensen, die daar zelf geen last van hadden, lachten het altijd weg. Ik was geen kerel, maar een mietje. En ja, daar zijn ieder jaar heel veel mensen aan dood gegaan. Vergelijk het met onvrijwillig meeroken. Maar iedereen kent wel iemand die er 90 mee is geworden ...
Zeker wel. Maar de mensen rookten toen ook nog allemaal, dus het was meestal meer een kwestie van een plek vinden waar de ellende minimaal was. Ik ging daarom ook veel fietsen, als het weer het toeliet. En niet langs de snelweg of de fabrieken.quote:Op maandag 4 november 2024 23:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Akelig voor je dat je dat hebt meegemaakt. Regels voor uitstoot van de industrie zijn gelukkig wel verbeterd, hoewel er onder het oppervlak natuurlijk nog steeds van alles mis is. Maar van de houtstook had je geen last, of minder?
Weer zo'n kleine groep agressieve schreeuwers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |