Geen idee. Dat ga ik niet kijkenquote:
Wat is dat?quote:
ja mannen worden roofdieren met een beetje geld je zag het aan al fayed, p diddy en vele anderenquote:
Zo'n programma dat groepjes uit de handen van de politie moeten blijven.quote:
Daarom kijk ik het niet meer. Te cringe ook daardoor.quote:
Oh jaren geleden had je toch ook zoiets op Discovery, dacht dat dat met Bear Grylls was. Alleen was het dan geloof ik uit de handen blijven van de lokale boswachters en dergelijke die bekend zijn met het terrein.quote:Op maandag 4 november 2024 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo'n programma dat groepjes uit de handen van de politie moeten blijven.
Zoiets als Jachtseizoen etc
Laten we beginnen met 5 kmquote:Op maandag 4 november 2024 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de marathon aan het trainen?
Echte liefde gaat door de maagquote:Op maandag 4 november 2024 21:27 schreef Karzai het volgende:
echte liefde is wat een mens beter maakt
ik heb er nu een van de hema, prima te doenquote:Op maandag 4 november 2024 21:33 schreef Ama het volgende:
Ik moet een winterdekbed kopen maar er is zoveel keuze. Pff
Gewoon zo eentje https://www.ikea.com/nl/nl/p/fjallarnika-dekbed-warm-70459047/quote:Op maandag 4 november 2024 21:33 schreef Ama het volgende:
Ik moet een winterdekbed kopen maar er is zoveel keuze. Pff
Van het duo uit Geldrop (die half Ethiopische broer en zus) ging ik vroeger met hun broer om. Door hem ben ik zelfs hier op FOK! beland.quote:
Toen zat ik nog op de basisschoolquote:Op maandag 4 november 2024 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond je mooi op te dansen in de brugklas.
Jong geitje ben je.quote:Op maandag 4 november 2024 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op de basisschool
Ons jonge prinsesjequote:Op maandag 4 november 2024 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op de basisschool
Eensquote:
quote:Op maandag 4 november 2024 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eens
Maar
WE RAMPENEREN OP DE VLOER EN IK GEEN ENE MOER
Ja gaat wel redelijk. Lang lopen nog niet maar ben gister wel naar London Grammar geweest. Mochten we helemaal vooraan staan van mensenquote:Op maandag 4 november 2024 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jong geitje ben je.
Kun je ook weer beetje rondhupsen met je knie?
WANT HET IS ALI JA ALI JA EN YES-R JA EN PARTYSQUAT!!!quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 21:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb er nu een van de hema, prima te doen
Heb er 1 gevonden bij Amazon.quote:Op maandag 4 november 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zo eentje https://www.ikea.com/nl/nl/p/fjallarnika-dekbed-warm-70459047/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |